به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۱۱۴۲۰۶

طلای توکیو شرط ازدواج کیانوش رستمی!

گروه ورزشي: پدر کیانوش رستمی گفت: فعلا با ازدواج کیانوش موافق نیستم و او بایدپس از گرفتن طلای المپیک 2020 توکیو به فکر زن گرفتن باشد!
خانواده کیانوش رستمی با حضور در فرودگاه امام خمینی منتظر آمدن این ورزشکار هستند و خواهر نیز با چشمانی اشکبار به پله‌های فرودگاه امام خمینی خیره شده‌ تا برادر افتخارآفرینش از راه برسد.شمس‌الله رستمی پدر کیانوش درباره قهرمانی غرورآفرین فرزندش در المپیک ریو بیان کرد: خیلی خوشحالم که کیانوش توانست مدال طلای المپیک را بگیرد و دل مردم را شاد کند. او خیلی سختی کشید و من هزاران مرتبه خدا را شکر می‌کنم. پدر رستمی در پاسخ به این پرسش که قرار بود بعد از المپیک ریو شرایط ازدواج او را فراهم کنید و آیا این کار انجام خواهد شد گفت: خیر، کیانوش باید در المپیک بعدی نیز مدال طلا بگیرد تا با ازدواج او موافقت کنم و فعلا فکر زن گرفتن برای او نیستیم!
 
خواهر بزرگتر رستمی نیز بیان کرد: کیانوش پسر بسیار دلسوز و مهربانی است. او به تنهایی و بدون همراه تمرین کرد. واقعا سختی کشید و ما از اینکه توانست قهرمان شود بسیار خوشحالیم. او ادامه داد: روزی که کیانوش مسابقه داشت به ما خیلی سخت گذشت و بسیار استرس داشتیم اما خدا را شکر که در پایان توانست قهرمان شود و دل میلیون‌ها ایرانی و همشهریانش را شاد کند.
مرجع : ايسنا