به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۱۱۴۳۶۳

مونتلا: با شایستگی پیروز شدیم

گروه ورزشي: سرمربی میلان بعد از پیروزی برابر تورینو تاکید کرد که تیمش از نظر بدنی و آمادگی در شرایط خوبی به سر می برد و با شایستگی سه امتیاز را به دست آورد.
میلان شروع بسیار خوبی در فصل جدید رقابت‌های سری A داشت. روسونری که در ورزشگاه خانگی خود از تورینو پذیرایی کرد توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد و شروع امیدوار کننده ای اداشته باشد. طبیعی است که مونتلا از پیروزی تیمش در نخستین گام خوشحال باشد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. باید سه امتیاز را به دست می‌آوردیم. بازی در سن سیرو برگزار شد و چاره ای جز پیروزی نداشتیم. از عملکرد تیم در فصل آمادگی راضی هستم و بر این باورم که بازیکنان از نظر بدنی در شرایط خوبی به سر می‌برند.
او ادامه داد: با پیروزی که به دست آوردیم نشان دادیم که از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار داریم. عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و شایسته پیروزی بودیم. در کسب مالکیت توپ موفق عمل کردیم. فرصت های زیادی را به ویژه در نیمه نخست خلق کردیم. در نیمه دوم انسجام لازم را نداشتیم و بسیار خسته نشان دادیم. اگر در زدن توپ های آخر دقت می کردیم می توانستیم با نتیجه بهتری هم به پیروزی برسیم.

ستاره میلان در این دیدار کارلوس باکا بود که توانست هر سه گل بازی را به ثمر رساند. مونتلا به ستایش از این مهره کلمبیایی پرداخت و گفت:  باکا این فرصت را داشت که از میلان برود با این حال من اجازه جدایی را به او ندادم. خوشبختانه او در میلان ماند و الان با این بازی درخشانی که به نمایش گذاشت ثابت کرد که می تواند کمک زیادی به ما کند. مونتلا در پایان سخنان خود درباره برلوسکونی گفت: او همواره به ما نزدیک است. او بعد از بازی با من تماس گرفت و این پیروزی را تبریک گفت.
مرجع : ايسنا