به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۱۱۴۴۷۴
سید حسن خطاب به اعضای دولت:

مرد میدان باشید و هزینه دهید

گروه سیاسی: یادگار امام (ره) خطاب به اعضای کابینه دولت یازدهم ضمن بیان اینکه حرکت رو به جلو حتما مخالفینی دارد، تصریح کرد: این مخالفان بعضا از منطق در فضای انصاف خارج می‌شوند.
مرد میدان باشید و هزینه دهید
حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، در جمع رئیس جمهور و اعضای هیات دولت، که برای تجدید میثاق در حرم مطهر امام خمینی (ره) حضور یافته بودند گفت: ایام هفته دولت ایام مبارکی است که دوستان بتوانند زحمات و خدمات گسترده‌ی خود را به مردم گزارش دهند.

وی ضمن بیان خاطره‌ای از دوران فعالیت امام (ره) ادامه داد: طبق فرمایش امام (ره) تا فحش نخوریم کار پیش نمی‌رود. یادگار امام همچنین تصریح کرد:‌ کار بزرگ حتما دشنام دارد و اگر در مقابل دشنام سر خم کنیم و کوتاه بیاییم قطعا قیمت بسیار کمی روی خود گذاشته‌ایم . حرکت رو به جلو حتما مخالفینی دارد و این مخالفان بعضا از منطق و فضای انصاف خارج می‌شوند و کسی که در مقابل دشنام آنها سر خم کند قیمت نازلی روی خود خواهد گذاشت.

سید حسن خمینی ادامه داد: امام ره بیشترین دشنام را خورده تا حدی که لیوان فرزندش حاج مصطفی را آب می‌کشیدند بنابراین ایستادن بر اندیشه هزینه دارد. وی خطاب به اعضای هیات دولت تاکید کرد:‌ مرد میدان باشید و هزینه دهید. البته الزاما کسی که ثبات رای دارد درست عمل نمی‌کند .

وی خاطر نشان کرد:‌در حال حاضر هجمه‌ها به دولت سنگین است و بی انصافی‌هایی وجود دارداما عزم دولت باید ادامه داشته باشد و آقای روحانی نشان داده این هزینه را تحمل می‌کند و بر عهد خود با مردم پایبند است. ان‌شاء الله این مسیر را با قدرت ادامه دهند.
مرجع : ایسنا