کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درخواست یونیسف برای آتش‌بس در حلب

100هزار کودک در حلب گرفتار جنگ هستند

ایسنا , 6 شهريور 1395 ساعت 10:27

گروه بین الملل: صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل(یونیسف) با اعلام این که بیش از 100 هزار کودک همچنان در مناطق شرقی حلب گرفتار شده‌اند، بر لزوم توقف فوری و موقت درگیری‌ها در این شهر به دلایل شرایط بد انسانی تاکید کرد.


به گزارش پایگاه خبری التحریر، آنتونی لیک، مدیر اجرایی یونیسف در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: امروز روز دیگری از حزن و اندوه و سرشار از خطرات برای کودکان سوری به ویژه کودکانی که در حلب زندگی می‌کنند، بود.

وی افزود: همه کودکان در آن‌جا و نیز تمامی کسانی که از جنگ متضرر شده‌اند نیازمند توقف موقت جنگ در حلب هستند. وقتی مساله حمایت و نجات جان کودکان مطرح می‌شود، هر ثانیه و دقیقه اهمیت خاصی پیدا می‌کند. این مسئول سازمان ملل همچنین بر آمادگی یونیسف برای فراهم کردن حمایت انسانی فوری و تهیه دارو و مکمل‌های غذایی برای غیرنظامیان تاکید کرد.

وی گفت: بیش از از ابتدای ژوئیه در مناطق شرقی شهر حلب گرفتار جنگ هستند و بیش از 35 هزار تن نیز از مناطق غربی مهاجرت کرده اند.  وی عنوان داشت: نباید کودکان حلب در ترس دائم حملاتی که حلب را یکی از خطرناکترین شهرهای جهان قرار داده باشند و امیدواریم راهی برای نجات جان کودکان در این منطقه پیدا شود.


کد مطلب: 114777

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/114777/100هزار-کودک-حلب-گرفتار-جنگ-هستند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir