به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۱۱۴۸۰۵

رقص‌رهبر کره شمالی‌بعد از شلیک‌موشک

گروه عکس: پس از شلیک موشک های بالستیک «ستاره شمال» در کره شمالی تصاویری از خوشحالی و رقص عجیب و غریب رهبر کره شمالی منتشر شد.
کیم جونگ اون رهبر کره شمالی پنجشنبه گذشته پس از شلیک موفقیت آمیز یک موشک بالستیک از یک زیردریایی اقدام به برگزاری جشن و شادمانی در خیابان های پیونگ یانگ و دیگر شهرهای این کشور کرد.
رقص رهبر کره شمالی بعد از شلیک موشک +عکس
تلویزیون کره شمالی این جشن و پایکوبی را به طور مستقیم پخش می کرد. در این بین تصویری نیز از کیم جونگ اون منتشر شد که در میان افسران نظامی این کشور به رقص و پایکوبی می پردازد.

در حالی که کیم جونگ اون شخصا زمان پرتاب موشک شاهد پرتاب آن بوده است، بار دیگر خواستار مشاهده فیلم این پرتاب شده و مقامات بار دیگر آن راپخش می کنند که کیم جونگ اون 32 ساله در حالی که سیگاری در دستش است روی زمین می نشیند و فیلم را می بیند.در این تصویر معاونان و مشاوران و همچنین افسران ارتش و نظام کره شمالی نیز در اطراف کیم جونگ اون دیده می شوند که هریک یک دفترچه کوچک در دست دارند تا هرنکته و جمله ای که رهبر کره شمالی می گوید را بنویسند.
رقص رهبر کره شمالی بعد از شلیک موشک +عکس
کره شمالی صبح روز چهارشنبه موشک بالستیک خود را از دریا و در پاسخ به تهدیدات مانورهای نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی شلیک کرد.