به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۱۱۴۹۳۶
لیگ فیلیپین پوچ بود

تیم ملی بسکتبال آینده خوبی دارد

گروه ورزشي: ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: ترکیب جوان ایران نیاز به زمان دارد و مطمئنا در آینده تیمی قدرتمند خواهد شد.
تیم ملی بسکتبال آینده خوبی دارد

محمد جمشیدی  درباره وضعیت تیم ملی بسکتبال در آستانه رقابتهای فیبا آسیا چلنج، اظهار کرد: تمرین‌های پر فشاری داشتیم و همه بازیکنان آماده هستند. با توجه به این که رقابت‌ها در تهران برگزار می‌شود باید با تمام قوا به میدان برویم و بتوانیم در خانه برابر حریفان نتیجه‌ای شایسته بگیریم. مطمئن باشید که همه کشورها نیز با ترکیبی خوب و قدرتمند به مسابقات خواهند آمد چرا که با توجه به تغییرات در برگزاری مسابقات بین‌المللی بسکتبال، فیبا آسیا چلنج نیز مهم است.

ملی‌پوش بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود تیم ملی چند بازی تدارکاتی هم برگزار می‌کرد؟ تصریح کرد: صلاح تیم را کادرفنی می‌داند و با توجه به میزبانی ایران تصمیم بر این شده که تمرین‌هایمان را داخل کشور ادامه بدهیم. اکنون هم شرایط خوب است و همه بازیکنان آماده‌ هستند.

او در پاسخ به این سوال که وضعیت بازیکنان جوان‌تر حاضر در اردو چطور است؟ بیان کرد: در کل همه بازیکنان پخته‌تر شده‌اند و اکنون شاهد عملکردی تیمی از نفرات هستیم. به هر حال نیاز به زمان است و این ترکیب باید کنار هم باشند تا بهتر از همیشه کار کنند. مطمئنا در سال‌های آینده این بازیکنان تیمی قدرتمند خواهند ساخت. حالا منتقدان هم این روزها حرف هایی می‌زنند و علیه این جوانان می‌گویند اما به نظرم درست نیست و باید کمی صبر کرد.

بازیکن این فصل تیم بسکتبال پتروشیمی درباره بازگشتش به ماهشهر ، اضافه کرد: من فصل آینده دوباره با پتروشیمی بازی خواهم کرد و چهارمین حضورم در این تیم را تجربه می‌کنم. امیدوارم بتوانم فصلی خوب را پشت سر بگذارم و موفق باشم. با توجه به نحوه برگزاری لیگ، رقابت‌ها دشوار است و باید ببینیم تیم‌ها چه ترکیبی تشکیل می‌دهند و بازیکنان خارجی چگونه خواهند بود.

او درباره ترک نفت آبادان و عکس‌العمل هوادارن این تیم ، بیان کرد: من سال خوبی در نفت آبادان داشتم و نتیجه خوبی هم کسب کردیم. به هر حال بسکتبال دوستان آبادان همیشه به من لطف داشته‌اند و من آنها را دوست دارم اما خب ورزش حرفه‌ای همینطور است. من قهرمانی دوست دارم و می‌خواهم به این عنوان در لیگ برتر بسکتبال هم برسم. من در نفت فصل خوبی داشتم و امیدوارم امسال هم این شرایط برایم تکرار شود و بتوانم در نهایت فصل را با بهترین عنوان تمام کنم.

جمشیدی در پایان به حضورش در لیگ فیلیپین هم اشاره‌ای کرد و گفت: از دور وقتی کیفیت بسکتبال را می‌بینیم فکر می‌کنیم شرایط خوب است، اما وقتی از نزدیک تجربه کردم فهمیدم که چقدر لیگ پوچی دارند. آنها اصلا بسکتبال تیمی کار نمی‌کنند و همه چیز انفرادی است. در تیم ملی‌شان هم وضعیت همین است و فیلیپین از زمانی که آندره بلیچ آمریکایی را تبعه کرده اسم و رسمی پیدا کرده‌است. با این حال تجربه خوبی بود و خیلی چیزها دستم آمد.

مرجع : ايسنا