به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۱۱۵۱۱۳
قطری‌ها از جو ورزشگاه آزادی می‌ترسند

نکونام: با منتخب دنیا بازی داریم

گروه ورزشي: مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید تنها ترس قطری‌ها از دیدار با ایران، جو ورزشگاه آزادی و حضور هواداران در آن است.
نکونام: با منتخب دنیا بازی داریم
جواد نکونام درباره حضور در کادر فنی تیم ملی ایران اظهار کرد: خوشحالم که اینجا هستم چون تیم ملی کشورم است و آرزوی همه است که در تیم ملی باشند. در هر جایگاهی که باشد. برای خود من افتخار است. در دوران بازیگری افتخار می‌کردم الان هم در دوران مربی‌گری باعث افتخار است که در تیم ملی حضور دارم. امیدوارم مثبت باشم و بتوانم کمک کنم و کاری که می‌توانم به درستی انجام دهم.

دستیار کی‌روش درباره شناختش از تیم ملی قطر با توجه به اینکه سال گذشته در این کشور به میدان می‌رفت نیز تصریح کرد: مقابل همه‌ بازیکنان قطر بازی کرده‌ام و آن‌ها را می‌شناسم. قبلا هم در تیم ملی مقابل‌شان بازی کرده بودم. این تیم، تیم منتخب دنیا است و بازی سختی مقابل آن‌ها داریم. تیم قطر نیازی ندارد که ۹۰ دقیقه خوب باشد. یک یا دو دقیقه هم خوب باشند می‌توانند ما را اذیت کنند و توانایی این را دارند که در یک دقیقه و یک شانس ما را اذیت کنند. ما بازیکنان‌شان را می‌شناسیم ولی ترسی که آن‌ها دارند از استادیوم آزادی و هواداران ماست که واقعا برایشان جو سنگینی است. از نظر فنی مشکلی ندارند ولی وقتی وارد استادیوم می‌شوند وتماشاگران ما را می‌بینند ترس‌شان زیاد می‌شود.

او درباره حمایت‌هایی که از تیم ملی در روزهای گذشته صورت گرفته گفت: انتظار داشتم جو حمایتی زودتر شروع شود اما الان هم خوب است. البته اگر این حمایت‌ها مقطعی باشد آنچنان فایده ندارد و شاید حتی به فوتبال ما ضرر هم بزند.

نکونام درباره برخورد گرم کی‌روش با او و اینکه چه تاثیری در روند پیشرفت او در عرصه مربی‌گری خواهد داشت گفت: من آمده‌ام مربی‌گری را آموزش ببینم و چه کسی بهتر از کارلوس کی‌روش که مربی من هم بود. ایشان نکاتی که نیاز است من یاد بگیرم به من یادآوری می‌کند. امیدوارم هم خوب یاد بگیرم و هم خوب کمک کنم.

او در پایان درباره ارزیابی‌اش از آمادگی بازیکنان گفت: امروز تیم کامل شده ولی با توجه به شرایطی که هست و اردویی که در ایتالیا داشتیم، شرایط روز به روز بهتر شده و تیم‌مان پیشرفت خوبی داشته است.  امیدوارم بازیکنانی که تازه رسیده‌اند خستگی‌شان برطرف شود و برای بازی آماده باشند.

مرجع : ايسنا