به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ ساعت ۲۳:۱۴
کد مطلب : ۱۱۵۱۷۹

فرهادی به مخاطبانش در ایران چه گفت؟

گروه فرهنگي: اصغر فرهادی همزمان با اولین روز نمایش فیلم فروشنده در ایران خطاب به مخاطبانش گفت: قدر این محبتی که به فیلم‌هایم دارید را می‌دانم و برایم بزرگترین سرمایه و خوشبختی در زندگی است.
فرهادی به مخاطبانش در ایران چه گفت؟
این کارگردان سرشناس سینمای ایران که در اولین روز نمایش فیلم فروشنده در سانس‌های مختلف در سینماهای متفاوتی فیلم را دید عصر 10 شهریورماه در سینما آزادی پس از پایان نمایش فیلمش به روی صحنه رفت و در حالی که از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار می‌گرفت گفت: خیلی خوشحالم که در این نمایش توانستم بخش‌هایی از فیلم را در کنار شما ببینم.وی ادامه داد:‌ امروز در سینماهای مختلف حاضر شدم و بخش‌هایی از فیلم را با مردم دیدم. هر وقت که وارد سالن می‌شدم احساس می‌کردم که کسی در سالن نیست. همه متمرکز فیلم بودند و سکوت بر سالن حاکم بود. این اتفاق خیلی برایم با ارزش است و می‌دانم بخشی از آن به خاطر محبت‌هایی است که به فیلم‌های من دارید. احتمالا بعد از دیدن فروشنده دوست ندارید زیاد صحبت بشنوید و دوست دارید تنها باشید و فکر کنید اما فقط این نکته را تاکید می‌کنم که قدر محبت‌های شما را به فیلم‌های می‌دانم و برایم بزرگترین سرمایه و خوشبختی در زندگی است.

فیلم فروشنده در اولین روز نمایشش از ساعت 6:45 صبح که اتفاقی بی سابقه در سینمای سال‌های اخیر است نمایشش را آغاز کرد و تا ساعاتی پس از 12 شب نیز در برخی پردیس‌های سینمایی برای مخاطبان اکران می‌شود.اصغر فرهادی امشب ایران را به مقصد اسپانیا برای پروژه جدیدش ترک می‌کند.

مرجع : ايسنا