به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۴
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : ۱۱۵۲۰۶

نشست زمین؛ خیابان پیامبر /تصاوير

گروه جامعه: معاون ترافیکی پلیس راهور پایتخت از انسداد ورودی‌های خیابان پیامبر در بزرگراه‌های ستاری و حکیم بر اثر ریزش زمین و ایجاد گودالی که چند دستگاه خودرو را در خود فروکشیده بود خبر داد و گفت: تا اطلاع ثانوی، هیچگونه ترددی از خیابان پیامبر امکان پذیر نیست.
سرهنگ محسن ترابیان  با اشاره به ریزش بخشی از خیابان پیامبر شرق که گفته می‌شود بر اثر فعالیت مترو ایجاد شده است، اظهار داشت: به دنبال ریزش بخشی از خیابان پیامبر، تعدادی خودرو به درون گودال ایجاد شده سقوط کردند که با حضور عوامل پلیس و امداد در محل، لحظاتی پیش خودروهای سقوط کرده در این گودال، بیرون آورده شدند. معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در حال حاضر مسیر ورودی خیابان پیامبر از مسیر شرق به غرب بزرگراه حکیم مسدود بوده و این انسداد برای ورودی به این خیابان در مسیر جنوب به شمال شهید ستاری نیز اعمال شده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون به واسطه فعالیت نیروهای امدادی، هیچ گونه ترددی از مسیر خیابان پیامبر شرق انجام نمی‌گیرد و این خیابان در محدوده بزرگراه حکیم و ستاری مسدود است.به گفته ترابیان، ترافیک در بزرگراه‌های منتهی به خیابان پیامبر نیمه سنگین ولی قابل کنترل است.
نشست زمین؛ خیابان پیامبر تهران مسدود شد +(تصاویر)

نشست زمین؛ خیابان پیامبر تهران مسدود شد +(تصاویر)

نشست زمین؛ خیابان پیامبر تهران مسدود شد +(تصاویر)