به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۱۱۵۴۰۰

تیم ملی فوتسال لنگ سالن تمرین و لباس!

گروه ورزشی: ملی پوشان فوتسال ایران در حالی که چهار روز دیگر باید عازم کلمبیا شوند، سالن تمرین و لباس مناسب ندارند.
تیم ملی فوتسال ایران بعد از برگزاری دو بازی دوستانه در مشهد به تهران بازگشته و قرار است از عصر امروز (شنبه) تمرین‌های خود را در کمپ تیم ملی آغاز کند. در چنین شرایطی بازیکنان هنوز از داشتن سالن تمرین و لباس محرومند. همچنین لباس‌هایی که در تورنمنت تایلند و بازی دوستانه با ازبکستان در اختیار تیم ملی قرار گرفته مناسب بازیکنان نبوده و ضمن اصل نبودن آن‌ها، اندازه درستی هم نداشته‌اند.

محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی در گفت و گو با ایسنا در این باره توضیح داد: در سالن کمپ تیم ملی، ساخت و ساز صورت می‌گیرد و کفپوش آن هم به کل مشکل دارد. این زمین اصلا مناسب تمرین نیست و کفپوش باید عوض شود ولی ما باید تمرین کنیم و امروز به تهران می‌آیم تا ببینم شرایط چگونه است. لباس تیم نیز هنوز به دستمان نرسیده است. با این حال آقای تاج این اطمینان را داده‌اند که همه چیز خوب پیش برود و هیچ مشکلی پیش نیاید.

سرمربی تیم ملی همچنین درباره ویزای ملی پوشان برای عزیمت به کلمبیا گفت: خوشبختانه با حمایت‌های وزارت امور خارجه موفق شدیم ویزای کلمبیا را بگیریم و دیگر نیازی به رفتن به ترکیه نیست. ما پنج شنبه راهی آلمان می‌شویم و سپس به کلمبیا می‌رویم.

وی در پاسخ به این پرسش که مصدومان تیم چه وضعیتی دارند، اظهار کرد: محمد کشاورز، علی اصغر حسن زاده، حمید احمدی و محمد طاهری زیر نظر جلیل دوران بدنساز تیم در حال تمرین هستند. البته طاهری مصدومیت نداشت و باید به لحاظ بدنی به آمادگی می رسید.

مرجع : ایسنا