به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب : ۱۱۵۹۷۹
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیسِ تهران در تبریز متوقف شد

گروه ورزشی: دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در هفته پنجم با تساوی به پایان رفت.
پرسپولیسِ تهران در تبریز متوقف شد
تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس در ادامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:15 امروز (شنبه) در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی صفر - صفر خاتمه یافت. با اینکه در نیمه اول این دیدار، بازی زیبا و جذابی از دو تیم شاهد بودیم، در نیمه دوم، این دیدار به خاطر احتیاط بیش از اندازه مربیان، بازی آرامش بیشتری داشت و تصاحب توپ برای تیم‌ها اولویت داشت. خستگی بابت سفر ملی‌پوشان در ساق پای بازیکنان پرسپولیس مشخص بود و البته تراکتورسازی نیز به اندازه کافی در پیاده‌سازی تاکتیک‌های تهاجمی خوب و موثر عمل نکرد. با این نتیجه پرسپولیس با 10 امتیاز و صدرنشینی به استقبال دربی روز جمعه (26 شهریور) برابر استقلال رفت و تراکتورسازی نیز چشم به بازی‌های آینده خود دارد.

ترکیب تراکتورسازی تبریز: محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، خالد شفیعی، هادی محمدی، مهدی کیانی، محمد نوری (54-سینا عشوری)، کرار جاسم، سروش رفیعی، محمد ابراهیمی(46-فرزاد حاتمی) و لوسیانو ادینیو.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، فرهاد ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان (1+90- ولادیمیر پریمیوف)، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور(68-احمد نوراللهی) و مهدی طارمی (86- پلی‌یایسنکی)