به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ ساعت ۰۰:۱۶
کد مطلب : ۱۱۶۲۷۸
گزارشي از سفر احمدی‌نژاد به گرگان؛

٢٠٠ نفر براي سخنراني دكتر آمدند!

گروه سياسي: در حالیکه نزدیکان احمدی نژاد پیش بینی حضور ٢٠ هزار نفری شهروندان برای سخنرانی او را کرده بودند حدود ٢٠٠ نفر از سراسر استان گلستان برای استماع سخنرانی احمدی‌نژاد در مسجد جامع گرگان حضور یافتند كه یک سوم آنها هم به دلیل بی‌حوصلگی مراسم را ترک کردند!
٢٠٠ نفر براي سخنراني دكتر آمدند!
حامد رحیم پور یکی از خبرنگاران روزنامه اصولگرای خراسان از سفر احمدی‌نژاد به گرگان نوشت: بعد از ظهر به دلیل اینکه گرگان سرراه مقصد سفرم بود، برنامه داشتم که به مراسم دکتر احمدی نژاد هم بروم، مبادی ورودی و مرکز شهر پر از تبلیغات گسترده اعم از بنر و پوستر عکس دکتر احمدی نژاد تحت عنوان جشن ولایت  بود، راس ساعت پنج عصر به محل مراسم يعني مسجد جامع گرگان رسیدم، استقبال مردمی از سر کوچه چهارمتری مسجد جامع به طول 20متر تا درب اصلی مسجدجامع بود، تعداد نفرات به بیشتر از 200نفر نمی‌رسید، مردمی که از چهره های بسیاری از آن ها مشخص بود، از سر کنجکاوي آمده بودند.

محل سخنرانی نیز نه در مسجد بلکه در صحن مسجد بود، سخنی که حتی بسيار کوچکتر از صحن قدس حرم رضوی دیده می‌شد، اما مردم بطور فشرده در آن جای گرفته بودند، شعار محوری هم این بود: مبشر بهاران خوش آمدی،خوش آمدي. دکتر احمدی‌نژاد نیز 50دقیقه سخنرانی کرد، در باب تفاوت مدیریت مردمی و مدیریت غيرمردمي، سخنرانی که سرشار از کلی گویی و ملالت آور بود، در بین سخنرانی شاید یک سوم مردم به دلیل بی حوصلگی مراسم را ترک کردند، به وضوح مشخص بود که این مراسم نتوانسته است موجی در گرگان ایجاد کند.

در پایان، از مرتضی تمدن درباره دیدار اخیر رهبری با دکتر احمدی‌نژاد و برحذر داشتن ايشان از حضور وی در رقابت ها پرسیدم، که تمدن گفت ما هم خبر این دیدار را از رسانه ها شنیده ایم، اما این خبر درست نیست، چرا که در این خبر آمده رهبری احمدی نژاد را از سفر های استانی اش نیز منع کرده بودند،اما دیدید که احمدی نژاد به گرگان آمده است!

ssss
Netherlands
۱۳۹۵/۰۶/۲۶ ۰۱:۲۱
محمود رییس جمهور شه، پناهندگی می گیرم میرم سوریه (343226)
حسین
Romania
۱۳۹۵/۰۶/۲۶ ۰۱:۵۱
اینقدر دروغ نگین! جمعیت خیلی زیاد بود
شما با این دروغ هایی که بطور مکرر میگین هیچ کاری از پیش نمی برین! امروز واقعا جمعیت زیاد بود.
لطفا تجدید نظر کنید نسبت به دید و باورهای مردم! (343227)
رضا .ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۶ ۰۳:۲۸
آقا محمود به کدوم کار مثبت تو رای بدیم 8 سال نفت بالای 100 دلار فروختی سهم ملت گرونی بود یارانه ها رو حذف کردی کمر اقتصاد و افراد بی بضاعت رو شکستی اون قیمت ملک ،خودرو ،برق ،گاز،آب .سیاست خارجی که فاجعه بود و غیر از ونزوئلا و کومور ..دوست دیگه ای نداشتیم .از اختلاس چی بگم که هرچی رکورد بود زدی و رفیقات اکثرأ محکوم شدن .آمارهای تقلبی به ملت تحویل دادی وسنگ پا و تسبیح از چین وارد کردی حالا عاقلانه س که با این وضع دولت تو رییس جمهور شوی خودت به خودت انصافا رای میدی . (343228)
مهدی پنچرگیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۶ ۱۱:۱۸
ای متحد کننده ی تمام دنیا علیه ایران و ای نماد تحریم ها با کاغذ پاره ها و ای حامی و دوستدار و مشوق سعید مرتضوی ها و ای تسهیل کننده ی حیف و میل بیت المال و ای نظریه پرداز هاله نور و ای... ! کاندیدای انتخابات سال 96 شو که ما بی صبرانه منتظر کاندیدا شدنت هستیم!؟ (343229)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۶ ۱۲:۲۳
امروزه هر کی رو که تو خیابون میبینی داره میگه فقط خدا میتونه به فریاد این ملت برسه . بیکاری شش میلیونی و یازده میلیون انسان در استانه ازدواج و ازدواج نکرده که خیلی هاشون داره فرصت ازدواجشون رد میشه . نرخ بالای سی درصد طلاق .و این همه درگیری و نزاع خیابانی و تصادفات و قاچاق و اعتیاد و..... واقعا کشور رو در اینده نزدیک درگیر مشکلات عجیب غریبی میکنه . به نظر من بیاید یه بار برا همیشه اختلافات رو کنار بذاریم و دست همدیگه رو بگیرم . از امروز همه با هم بی خیال دیروز مطمنا گذشته همه اشتباهاتی داشتن (343230)
آموزگار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۶ ۱۲:۳۴
اکثر مردم بدون وابستگی به احزاب و گروهها طرفدار جناب آقای احمدی نژاد هستند . دولت احمدی نژاد کارهای اساسی و بنیادی برای طبقه متوسط و پایین جامعه انجام داد که در کل کشور نمود عینی دارد . مسکن مهر بسیاری از مردم را صاحب خانه کرد . توجه به امر جاده سازی ، ساخت و تکمیل بیمارستان ها . بهار آیا می دانی که بسیاری از افراد زمانی به قصابی یا مرغ فروشی مراجعه می کنند که یارانه ها را داده باشند . ای کاش در دولت تدبیر و امید هم یک صدم خدمات دولت احمدی نژاد انجام می شد . مردم بیدارند و هوشیار (343231)
آموزگار محله احمدی نژاد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۶ ۱۹:۲۹
10 برابر شدن قیمت نان و 6برابر شدن قیمت گوشت ودر یک کلام چند برابر شدن قیمت همه چیز از نان و پنیر تا مسکن و زمین در دوره احمدی نژاد تنها نمونه ای کوچک از خدمات احمدی نژاد به طبقه محروم و مستضعف می باشد!!! دادن یارانه به همه و حتا ثروتمندان و مقامات ارشد دولتی و نمایندگان مجلس هم در راستای کمک به محرومین و در راستای عدالت بود!!! فسادهای گسترده و حیف و میل بی نظیر بیت المال در راستای کمک به محرومین و مستضعفین بود!!! (343240)