به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۲
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۱۱۶۳۱۲
مراحل بعدی درمان استاد آواز در ایران دنبال می‌شود

پیام همایون شجریان درباره بازگشت استاد به میهن

گروه هنری: استادمحمدرضا شجریان بامداد امروز به ایران بازگشت تا ادامه مراحل درمان را داخل کشور دنبال کند.
پیام همایون شجریان درباره بازگشت استاد به میهن


همایون شجریان فرزند استاد شجریان با تایید خبر برگشت پدرش به ایران اعلام کرد که حال عمومی پدرش بهتر از ماه‌های گذشته است و به همین دلیل پزشکان اجازه پرواز دادند و او از آمریکا به ایران برگشته است. به گفته همایون شجریان، پدرش صبح امروز جمعه ۲۶ شهریور ماه به ایران آمده است. مراحل بعدی درمان شجریان استاد آواز در ایران دنبال می‌شود.

استاد پیشکسوت آواز ایران مدتی بود که دوران درمان بیماری را در آمریکا می‌گذراند و حالا به کشور بازگشته است. خبر بیماری محمدرضا شجریان همزمان با آغاز سال ١٣٩٥، از سوی این هنرمند مطرح شد که واکنش‌های زیادی را از سوی مردم و چهره‌های مختلف در پی داشت. در تیرماه امسال همایون شجریان در صفحه اینستاگرام خود نوشت که پدرش پس از پنج‌ ماه اقامت در کشور آمریکا، مرحله اول درمانی خود را سپری کرده است.

او در این متن همچنین آورده بود که محمدرضا شجریان در حال حاضر دچار وضعیت ضعف دوران نقاهت است که به گفته پزشکان برای این روش از درمان طبیعی است و پس از گذراندن این دوره، او برای مرحله دوم درمان آماده می‌شود. در شهریورماه نیز حمیدرضا نور بخش مدیرعامل خانه موسیقی از ادامه روند درمانی این هنرمند خبر داده و گفته بود: به گفته تیم پزشکان معالج استاد در آمریکا مرحله نخست شیمی‌درمانی او به پایان رسیده و پس از گذراندن دوران نقاهت، مراحل درمانی‌اش ادامه پیدا می‌کند. وی اظهار کرده بود: امیدواریم مراحل درمانی این استاد برجسته موسیقی ایران با موفقیت انجام شود و در آینده نزدیک شاهد حضور او در کشور باشیم.