به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۱۱۶۳۵۹
سرمربی پرتغالی منچستریونایتد بيان کرد:

حمایت مورینیو از نمایش ضعیف پوگبا

گروه ورزشي: سرمربی پرتغالی منچستریونایتد از نمایش ضعیف ستاره فرانسوی تیمش حمایت کرد و او را بازیکنی متفاوت خواند.
حمایت مورینیو از نمایش ضعیف پوگبا
منچستریونایتد فردا (یکشنبه) در هفته‌ پنجم لیگ برتر انگلیس در زمین واتفورد به میدان برود.ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد پیش از این دیدار  درباره مباحث مختلفی به صحبت پرداخت و گفت‌: بعد از دو شکست متوالی طبیعتا روحیه بازیکنان پایین رفته است. کسب پیروزی به شما اعتماد به نفس می‌دهد. حالا با یک داستان دیگر مواجه هستیم و آن بازی در زمین واتفورد است که دو شکست قبل هیچ تاثیری در آن ندارند و ما باید خودمان را برای یک بازی متفاوت آماده کنیم.

پل پوگبا، هافبک فرانسوی که با مبلغ 89 میلیون پوند از یوونتوس راهی شیاطین سرخ شد، در چند دیدار اخیر نمایش خوبی نداشته است و عملکرد او به شدت مورد انتقاد رسانه‌ها و کارشناسان فوتبال قرار گرفته است.مورینیو با حمایت از این بازیکن ادامه‌ داد: وقتی شما باشگاه‌هایی را می بینید که بیش از درآمدشان خرج می‌کنند و 20، 30 و 40 میلیون پوند بیشتر از ما برای خرید بازیکن هزینه می‌کنند، می فهمید که مبلغی که ما برای پوگبا پرداخت کردیم خیلی زیاد نبوده است. فقط از پل می‌خواهم این مسائل را فراموش کند و به فکر فوتبالش باشد. فکر می‌کنم فشار زیادی روی او باشد. خودم هم انتظار این نمایش را از او نداشتم. البته این را می‌خواهم بگویم که او در فینال یورو 2016 حاضر بوده است و هیچ استراحتی قبل از فصل نداشته است. در بازی اول که برای تیم به میدان رفت، خیلی خوب بود. طبیعی بود بعد از بازی  اول تا حدودی افت کند ولی اعتماد زیادی برای او قائل هستم. می دانم بازیکنی جاه طلب و خوب است. اگر او بتواند پیشرفت کند، منچستریونایتد هم پیشرفت می‌کند.

سرمربی منچستریونایتد در پایان گفت‌: در بازی با فاینورد، هشت تغییر در ترکیب اصلی داشتیم. بازیکنانی به میدان رفتند که در بازی‌های قبلی کمتر فرصت بازی داشتند. می دانستیم یکشنبه بازی مهمی در لیگ برتر داریم و نمی خواستم از تمامی نفرات اصلی تیم استفاده کنم. بازیکنان باید برای هر بازی از نظر ذهنی قوی باشد.منچستریونایتد که اواسط هفته‌ جاری باید در جام اتحادیه انگلیس به میدان برود، فردا (یکشنبه) در حالی در هفته‌ پنجم لیگ برتر به میدان خواهد رفت که از چهار بازی قبلی صاحب سه برد و یک باخت شده است.

مرجع : ايسنا