به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۱۱۶۳۹۹

هیوندای به ایران می‌آید

گروه اقتصادی: مدیرعامل کرمان موتور از امضای قرارداد با شرکت هیوندای موتور کره جنوبی به منظور تولید خودروهای این شرکت در ایران خبر داد.
سامان فیروزی اظهار کرد: به دنبال امضای قرارداد با شرکت هیوندای موتور کره جنوبی مقرر شد تا از دی ماه امسال شاهد تولید محصولات این خودروساز کره‌ای در ایران باشیم.به گفته وی، در گام اول و از ابتدای فصل زمستان، تولید دو محصول هیوندای آی١٠ و آی٢٠ در کارخانه کرمان موتور آغاز خواهد شد.

فیروزی با تاکید بر اینکه لغو تحریمها به واسطه برجام، فصل تازه‌ای در اقتصاد ایران و به‌ویژه صنعت خودروسازی کشور گشوده است، تصریح کرد: خودروسازان بخش خصوصی با قراردادهایی که با شرکای جدید خود به امضاء می‌رسانند، از یک سو به ایجاد اشتغال بیشتر کمک کرده و از سوی دیگر حق انتخاب بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.مدیرعامل کرمان موتور ادامه داد: شرکت‌های ایرانی، باید با قراردادهای مشارکت انتفاعی یا جوینت ونچر از مزایای مالی و همچنین دانش و تکنولوژی شرکای خارجی خود بهره‌مند شوند.

وی اولویت اصلی کرمان موتور را گسترش همکاری با شرکای فعلی و آغاز همکاری‌های جدید با خودروسازان معتبر جهانی، افزایش کیفیت محصولات تولیدی و توسعه سبد محصولات دانست که در همین راستا قرارداد با شرکت هیوندای موتور کره جنوبی به امضاء رسیده است.