به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۱۱۶۷۰۵
زمان می‌برد تا مهرزاد بازیکن کاملی شود

حرف‌های ناگفته زیادی دارم

گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان درباره علت خداحافظی‌اش از سرمربیگری این تیم، گفت: در این زمینه حرف‌های ناگفته زیادی دارم، اما منتظریم ببینیم وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک برای این تیم چه کاری انجام خواهند داد.
حرف‌های ناگفته زیادی دارم

هادی رضایی  در مورد عملکرد تیم‌ ‌ملی والیبال نشسته مردان در هشتمین حضور خود در بازی‌های پارالمپیک ریو، افزود: در این رقابت‌ها طبق برنامه‌ای که به کمیته‌ ملی پارالمپیک ارائه داده بودیم و با توجه به جوانگرایی تیم، سعی کردیم تیم آماده و خوبی را راهی میدان ریو کنیم که خوشبختانه با قهرمانی تیم در این دوره از بازی‌ها علاوه بر این که رضایت حاصل شد، جوانان نیز که اکثر آنها نخستین تجربه حضورشان در پارالمپیک بود، بهترین نتیجه‌ ممکن را کسب کردند.وی گفت‌: این تیم در آینده پایه های تیم‌ ‌ملی والیبال نشسته را تشکیل خواهد داد و من تصور می‌کنم با این تیم بتوانیم در دو پارالمپیک دیگر نیز حضور پیدا کنیم.

رضایی ‌اضافه کرد: تمام تغییر و تحولات تیم با نگرش نگاه به آینده بود که والیبالیست‌های جوان با رقابتی که در ریو ایجاد کردند و طبق برنامه‌ای که از آنها انتظار داشتیم به خوبی در پارالمپیک عمل کردند و به زحمات یک سال و نیم ما به درستی پاسخ دادند.وی همچنین راجع‌ به عملکرد مرتضی مهرزاد در این رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: وی یک دوازدهم از تیم والیبال نشسته است و همانند سایر بازیکنان جوان این تیم باید خیلی روی تکنیک و تاکتیک این بازیکنان کار شود تا بازیکن کاملی شود. مرتضی با انگیزه بالایی که داشت، توانست خود را به پارالمپیک ریو برساند، اما به‌ هر حال وی هنوز دوره مقدماتی را سپری کرده و کار زیادی نیاز دارد تا بتواند به تیم ملی کمک کند. قطعا حضور وی در تیم‌ ‌ملی تاثیرگذار است،  ولی این تاثیرگذار زمانی جواب می‌دهد که در کنار سایر ملی‌پوشان قرار بگیرد نه به تنهایی.

سرمربی تیم‌ ‌ملی والیبال نشسته مردان همچنین در پایان درباره علت خداحافظی‌اش از تیم‌ ‌ملی والیبال نشسته افزود: در این باره صحبتی ندارم و فعلا سکوت می‌کنم تا شیرینی ششمین قهرمانی تیم‌ ‌ملی والیبال نشسته به خاطر این مساله نادیده گرفته نشود. البته حرف‌های ناگفته زیادی داریم، اما منتظرم تا ببینم وزارت ورزش و جوانان و کمیته‌ ملی پارالمپیک با این قهرمانی چه برخوردی می‌کنند و چه کاری برای تیم‌ ‌ملی انجام خواهند داد.

مرجع : ایسنا