به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۵۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب : ۱۱۶۸۶۲

حرام‌زادگي و زنازاده‌گی؛ موضوع سخنرانی جدید كسينجر جهان اسلام!

گروه سياسي: «حسن عباسی» از حامیان سينه چاك محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ۸۴ و ۸۸ كه خود را كسينجر جهان اسلام!! معرفي مي‌كند مدعي شد: می‌خواهند ۴۰۰ هتل پنج ستاره در جاهای مختلف کشور تاسیس کنند و از این طریق به نفوذ فرهنگی و اخلاقی در کشور برسند!
حرام‌زادگي و زنازاده‌گی؛ موضوع سخنرانی جدید كسينجر جهان اسلام!
وي كه اخيرا به ارتش ايران توهين كرده بود در جمع دانشجویان دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنده بودن به تغییر کردن است و ما مامور به تغییر در خود هستیم؛ جامعه امروز بیش از هر زمانی این را نیاز دارد. زیرا اگر در زمان هر نبی انسان به یک مصیبت و گناه مبتلا بود، و برای یک مفسده یک نبی می‌آمد، امروز عصری است که همه خباثت‌ها در مفهومی بنام آمریکا جمع شد و حضرت امام تعبیر ام الفساد را برای او به کار برد؛ پدیده‌ای که انقلاب اسلامی با آن در افتاد. گزیده ای از سخنان عباسی به نقل از ايلنا در پی مي‌آید:

*هیچ پیامبری شرایط ده ساله حضرت امام را نداشت حتی حضرت سلیمان نیز شرایطش مثل شرایط امام نبود. هیچ پیامبری نیز چنین شرایطی نداشت که مردمش همیشه این‌گونه در صحنه باشند.

*امروز مهمترین مساله ما در دوره زعامت مقام معظم رهبری، جهاد کبیر است و ما باید لیستی از مصادیق تبعیت از کفار تهیه کنیم و موظف باشیم از آن‌ها تبعیت نکنیم و این‌گونه به عرصه جهاد کبیر وارد می‌شویم؛ امروز حرکت عاشورایی یک انسان موحد فهم دقیق جهاد کبیر است. وقتی رهبری می‌فرماید من انقلابی‌ام، یعنی همه انقلابی باشند، حوزه، سپاه، دانشگاه، اقتصاد، جامعه و ….

*زنجیره سلاح‌های اسرائیل حدود ۳۰۰۰ نوع است، ولی حماس با ده نوع از سلاح‌های ما جلو آن‌ها مقاومت کرد و پیروز شد و این توان ما در صنعت موشک را می‌رساند و به دلیل روحیه انقلابی حسن تهرانی‌مقدم‌ها بود، اما یک نفر انقلابی در صنعت خودرو نداشتیم که این صنعت را متحول کند. اگر یک نفر انقلابی در صنعت خودرو داشتیم الان باید ماشین ایرانی در کشورهای اسلامی افتخار می‌افرید.از آمریکای لاتین تا کشورهای منطقه دنبال این هستند که ما چیزی تولید کنیم تا از ما بخرند.

*چرا ما در صنعت دستمان را دراز می‌کنیم جلو دشمن و افتخار می‌کنیم که خارجی‌های برای ما کارخانه بزنند؟ چون کسانی که پشت این سیاست‌ها هستند، انقلابی نیستند.

*جهاد کبیر یعنی ضمن سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس، کالای امریکا و انگلیس را نخریم و ملت را باید از این کالاها مستقل کرد. حرکت در استقلال ملت از این کالاها، عین جهاد کبیر در عرصه اقتصاد است. عزت شرف و هر چه بود را روی میز گذاشتیم تا به ما چرخ هواپیما بدهند! نمی‌شد ما خودمان هواپیما درست کنیم؟ چرا از این روحیه‌ها در کشور وجود ندارد؟

*استاد دانشگاه سر کلاس درس دم از پیشرفت غرب می‌زند و می‌گوید جهان پیشرفته، و نوعی از خودباختگی علمی را به دانشجو القا می‌کند.کشوری که بیش از ۶۰ درصد جمعیتش زنا زاده‌اند، کجا پیشرفته است؟ مگر پیشرفت فقط در صنعت و تکنولوژی است؟ چرا فقط روی این پیشرفت تکیه می‌کنیم؟ پیشرفتگی ما در این است که ملت ما حلال‌زاده است.

*بر اساس آمارهای رسمی ، ۶۶ درصد جمعیت برزیل حرام‌زاده است. در اروپا فرانسه با ۵۶ درصد حرام‌زاده‌اند در سوئد۵۵ درصد. امریکا و انگلیس با ۴۱ و ۴۹ رتبه‌هاي بعدی هستند. (وي توضيح نداد اين آمار رسمي را از كدام منبع بدست آورده است!)

*عربستان و ترکیه رتبه‌هاي نخست منطقه را دارند و ایران جزو کشورهای سفید در این قضیه است. این نماد پیشرفتگی و توسعه یافتگی است ولی در تئوری‌هاي جامعه شناسی و توسعه تدریس نمي‌شود.ما چیزهایی داریم که مي‌خواهیم بگذاریم زمین تا او به ما چهار تا تکنولوژی بدهد.

*فارغ التحصیلان شریف چه گلی به سر مملکت زدند؟چرا از دانشگاه ما فارغ التحصیلی مثل حسن تهرانی مقدم بیرون نمي‌آید؟ چرا دانشگاهیان ما کاری نمي‌کنند؟

*یکی از سلسله شبکه‌های ترویج فساد اخلاقی توسط سپاه ردگیری شد و در کانادا دستگیر شد، این شخص دانش آموخته دانشگاه شریف بود، پس از دستگیری، بیش از ۷۰۰ دانشجو و دانش آموخته شریف در نامه ای که نام و امضایشان پای آن بود به دستگیری این فرد اعتراض کردند.

*از این دانشگاه چه مي‌خواهد بیرون بیاید وقتی دانشجویان ان از یک مفسد اخلاقی که عامل ویرانی خانواده‌هاي زیادی بود، دفاع مي‌کنند؟ نباید انتظار داشت که بتوانند موشک و خودرو درست کنند.

*رئیس سابق دانشگاه شریف جلو استادش که وزیر انرژی آمریکاست دو زانو مي‌نشیند و همه چیزمان را در هسته‌ای مي‌دهد بعد میگویند چیزی بدست نیاوردیم. اگر خطری برای دشمن نداریم، هنوز انقلابی نشده ایم

*خطری که دانشجویان انقلابی باید با آن مبارزه کنند این است و باید در این میدان جهاد کبیر به این برسیم که چطور همین علم را در همین دانشگاه ها بگیریم و شهریاری و تهرانی مقدم و کاظمی آشتیانی بشویم.چون شهریاری کسی است که صرفا به فیزیک دان بودنش تکیه نمي‌کند. تفسیر تسنیم را در مسیر ثابت خانه تا دانشگاه در ماشینش می‌شنود و روی مطالعه قرآن کار مي‌کند، چرا دشمن شهیدش می‌کند؛ چون قلبش را به قرآن سپرده است. اگر کسی نیستم که دشمن نمي‌اید مارا شهید کنید هنوز انقلابی نیستیم که برای دشمن خطر داشته باشیم.

*سیاست تعامل شکست خورد. رفتند با کدخدا تعامل کردند گفتند تعامل ستیزها بروند به جهنم. اولین تعامل ستیز خداوند است که ما را از تعامل با شیطان بر حذر داشت.

*دومین تعامل ستیز بعد از پیامبران و ائمه ، امام (ره) بود که گفت رابطه ما با امریکا رابطه گرک و میش است. رهبر معظم انقلاب نیز به آقایان گفتند بروید اما من خوشبین نیستم؛ سه سال رفتند و مذاکره کردند تا الان که دشمن از سیاسیت تعامل سیاست تسلیم را مي‌خواست که نه اقا و نه جریان انقلابی و بسیج زیر بار نمي‌روند.

*در نشریه راهبرد مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، در سال ۸۵ منتشر شد که ما می‌خواهیم جمهوری اسلامی باشیم و نه انقلاب اسلامی تااز این طریق بتوانیم در داخل به تولید ثروت برسیم. نوشتند: ما انقلاب کردیم که به جمهوری اسلامی برسیم دیگر به عقب نباید برگردیم.

*آمریکا اخیرا چند هزار صفحه از مذاکرات آقایان در سال ۶۵ با آمریکایی‌ها و مک فارلین منتشر کرد. همه جزئیات را ضبط کرده بودند حتی سخنان رد و بدل شده در راهروها را، اما از طرف ما کسی نبود که ضبط کند. با بررسی این اسناد متوجه مي‌شویم که تبعیت از کفار چه دستاوردی برای ما دارد. سی سال پیش چه کلاهی سرمان رفته و چه دست دشمن داریم که امروز برخی جاها کوتاه می‌آییم؟

*سیاستمدار اگر دستش زیر ساطور دشمنش باشد، ملتش زیر فشار قرار می‌گیرد. حرف‌هایی که قبلا در جلسه محرمانه با دشمن می‌زدند امروز در تریبون رسمی کشور دارد گفته می‌شود. وزیر داریم مدام پشت تریبون ها می‌گوید درد ما فقط با لیبرالیسم درمان می‌شود؛ لیبرالیسمی که در ارپا و امریکا شکست خورده است.

*۱۵ سال پیش در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص در سال ۸۰، بر روی سیاست درهای باز چین کار کردند و ما حصل آن انتشار کتابی به نام «چین نو» بود که اصلاحات چینی را در کشور آغاز کردند.در مهر ۸۰ گفتم دوره اصلاحات در حال اتمام است و دوره اصلاحات چینی شروع شده است. دو سه سال پیش در این دولت این سیاست را اجرایی کردند و کلاهی سر دولت رفت.

*قرار بود کشور را با برجام و تعامل به سمت سیاست درهای باز چین ببرند اما آمریکایی ها از امسال ما را به سمت سیاست درهای باز تایلند هل دادند. تایلند در منطقه نا امنشرق اسیا امن ترین منطقه بود و با باز کردن درهای تایلند به هتلهای پنج ستاره و جذب گردشگر از طرق مختلف، صنعت گردشگری این کشور را از ان شیوه ای که مد نظرشان بود رونق دادند و الان دارند این سیاست را در ایران پیاده مي‌کنند.

*قرار است با این سیاست ۴۰۰ هتل پنج ستاره در جاهای مختلف کشور تاسیس کنند و ازاین طریق به نفوذ فرهنگی و اخلاقی در کشور برسند.استان کهگیلویه و بویراحمد استان بکر فکری و اعتقادی ماست حواستان به این استان بومی اصلی ما باشد. کهگیلویه و بویراحمد یکی از قطب‌های فرهنگی اصلی ماست که دست نخورده است و باید برای حفظ آن تدبیری اندیشید.

محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۰:۲۶
کجای صحبت هاش بدبود که این جوری تیتر زدید اگه همین اقا از امریکا تعریف می کرد شما با تیتر درشت و مثبت می زدید من نمی دونم چرا گروهی در کشور این قدر شیفته امریکا هستند گروهی که حاضر جامعه ایران از نظر خانواده به فروپاشی برسه تا ما مثل اروپایی ها بشیم (343464)
اکبری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۵:۱۹
اینها شیفته ی شیطان هستند و آمریکا شیطان بزرگه خودشون هم نمی فهمند چه میکنند چون مسحور و محصور زرق و برق هایی شده اند که این شیطان ها با دزدی از کشور های مختلف در کشورهای خودشان به وجود آورده اند (343521)
کامل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۵:۲۲
شما هم که فقط بلدید تخریب کنید ایشون بسیار زیبا منطقی و مستدل صحبت میکنند و پس از سالها هنوز سخنرانی های ایشون با استقبال وحشتناکی روبرو میشه استقبالی خودجوش نه ساخته ی این گروه و اون گروه (343522)
كوباني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۵:۲۹
اقا محمد شما هم واسه خودت يه كسينجري هستي قدر خودتو بدون ورق (343523)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۵:۳۴
این همه منفی برای چیه . طبق چه منطقی منفی زدید مگه دروغ گفته دقیقا گروهی هستند که طرز فکرشان همین است . حاضرند برای رابطه با امریکا همه چیز را بدهیم بروید نحو برخورد امریکایی ها با ژاپنی ها را بخوانید تا شاید عبرت بگیرید که ببینید انها با متحدانشان هم برخورد تحقیر امیزی دارند (343524)
داماو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۶:۵۲
بله آقا عربستان و ترکیه هم ......حرامزادن !!! به به از این همه درایت و سواد . دار و دسته های شما باید هم همچین نابغه هایی باشن .
باور بفرمایید از این بیشتر هم از شما انتظار نیست . حرفی عاقلانه شنیدن از شما جای تعجب است . (343528)
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۲۲:۳۱
در کشوری که مردم و اندیشمندان آن به خودی و غیر خودی تقسیم می شوند و به تبع آن کشور از اندیشه های گوتاگون محروم می شود, آن چه زیاد شنیده می شود حرف های بی خودیست که خروجی اش در جامعه یا واپس گراییست یا غربگرایی!؟ (343542)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۲۳:۰۲
حرف های روسی نه تنها در ایران بلکه در هیج کجای جهان خریدار ندارد.چون منطق اینا جنبه سلبی دارد و حاضرند برای انکار واقعیات ماست را سیاه جلوه دهند. (343543)
پاكدست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۵ ۰۷:۵۰
سالهای ۸۴ تا ۹۲ بهترین و پردرآمدترین سالهای اقتصاد ایران بود اما چی گیر مردم آمد؟ نتیجه آن، بحرانی ترین سالهای اقتصاد ایران از سال ۹۰ به بعد شد، تورم ۴۰ درصدی و بیکاری گسترده و رشد اقتصادی منفی و از بین رفتن ارزش پول ملی !
متاسفانه برخی فراموشکارند. سنگین ترین تحریم های تاریخ ایران به دنبال اجرای قطعنامه سازمان ملل از سال ۱۳۸۵ به بعد، طی سالهای ۸۹ تا ۹۴ بود، صادرات نفت به عنوان منبع اصلی درآمد کشور از روزی ۲میلیون و سیصدصد هزار بشکه به کمتر از یک میلیون بشکه در روز رسید. تمام دنیا بسیج شده بود (343550)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۰:۵۰
هنری کیسینجر باید لنگ بندازه (343467)
ایثارگربسیجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۱:۲۲
دیگه این مردم گوششون به حرفهای عباسی وامثال اون بدهکارنیست باید دولتمردان ماراهی راانتخاب کنند که ریشه فقروفساد وبیکاری تبعیض وبی عدالتی درکشور کنده شود وبادنیا تعامل بیشتروبهتری برقرار گرددالبته با رعایت مصلحت (343468)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۲:۱۲
..... کارت شده مطلب علیه دولت قبل و اعوان و انصارش بعدم کامنت رو واسه اون خبر باز میکنی تا بیان بگن زنده باد اصلاحات وروحانی و لابد اقای هاشمی اصلاح طلب و ازین حرفا... همین کارا رو کردین 84 انتخابات رو واگذار کردیم... و اتفاقا اصولگراها هم همین کارا رو تو هشت سال قدرت شون کردن و هی فتنه فتنه کردن و چپ و راست رو به فتنه وصل کردن، تا قدرت شون بسر اومد... آسیاب به نوبت... (343469)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۳:۳۷
جناب اقاي مخ كه براي همه جز خودت نسخه مي پيچي در دوران مشعشع هشت ساله احمدي نژادكه همه چيز بر وفق مرادت بود چه كردي؟ واگر كاري نكردي چرا نكردي؟ از نوع حرف زدنت مشخص است كه در تمام زمينه ها خودت را صاحبنظر مي داني چر ادر ان زمان كه اموال ودارايي ها كشور به غارت مي رفت كاري نكردي ؟ متاسفم (343473)
رضا .ف
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۴:۰۱
جناب عباسی در جهاد کبیر چیزی بنام حق الناس وجود دارد اختلاس چطور ؟چرا بیشترین فساد و اختلاس در دو دولت دوست شما وجود داشت و ما در این زمینه از کشورهای زنازاده و حرام زاده جلو افتادیم ؟چرا باید بهترین دوستان کشور اسلامی ما روسیه و ونزوئلای کمونیست لامذهب باشد ؟شما که دم از مستقل بودن میزنید چرا باید روسیه برای ما نیروگاه بسازد به چند برابر قیمت و سرآخر نیمه کاره بگذارد ونیروگاه بعدی هم به او داده شود .چرا باید برای خرید اس 300 پول بگیرد و بعد چند سال شکایت کنیم و ما را بازی بدهد .شتر سواری دولا (343474)
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۱:۴۹
این حرف های شما کاملا بی منطق و سطحی است . زمانی که امثال شما به دنبال براندازی و انقلاب مخملی بودید جناب آقای عباسی در خصوص عملکرد دولت ها در خصوص امور مالی اسلامی و بانکداری بدون ربا سخنرانی می کردند و هشدار می دادند . آن زمان که در تبلیغات پر زرق و برق می گفتند : هر جا سخن از اعتماد است نام بانک.... می درخشد _ امثال آقای عباسی نسبت به تسلط بانک ها بر اقتصاد و فساد بانکی هشدار می دادند.یک بار هم به سخنرانی های آقای عباسی گوش نداده اید و فقط جملات یک اتاق فکر جنگ روانی خاص را طوطی وار تکرار می ... (343508)
محمد
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۸:۰۱
ببخشید این عباسی تحصیلاتش در چه زمینه ایه؟ با روضه خونی وکلی گویی که کاری انجام نمیشه. افزاد متخصص تحصیلکرده بدون وابستگی به چپ و راست میتونن نظر بدن. ایشون از مسائل فقهی گرفته تا اقتصادی تا سیاسی تا روابط بین الملل و ... نظر تخصصی میده! این یعنی بیسواد و پر مدعا (343531)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۴:۴۰
رضا .ف دمت گرم خوش امد . موافقم (343520)
رضا .ف
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۴:۱۴
دولا نمیشه جناب عباسی .چرا با اشخاصی که به اندازه بودجه کشور اختلاس کردند برخورد نمیشه و بعد از فاش شدن سعی میکردند مردم متوجه نشن آیا مردم ما نامحرم هستن ؟چرا شما که ادعای حق طلبی دارید به آنها اعتراض نکردید .از نظر شما تعامل با روسیه که خاک ایران را اشغال کرد و چشم طمع به میهن ما دارد ایرادی ندارد و روسیه جزء کدخداها بحساب نمیاد .ایراد نه در روحیه است نه جای دیگر ایراد از مدیریت غلط در کشور است و گل سر سبد آن محمود پاکدست دوست شما بود که اندازه 50 سال کشور رو به عقب برد . (343475)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۵:۰۶
ایشان درفرمایشاتشان اظهارداشتند:چرادشمن امثال ماها را نمی زند می روند دانشمندان هسته ای را شهیدمی کنند؟دقیقا به نکته ی جالبی اشاره شده است ، آیا این به خاطرآن نیست که امثال شما در جبهه دشمنا ن حرکت می کنند،؟ تمام انرژی امثال شما درگیرمسائل جناحی است شماها صرفا به نکته می اندیشید چگونه می شود اختلافات جامعه راتشدید کرد وافکار مردم رامنحرف نمود،مردم ومملکت برای امثال شما مهم نیستندووو..... (343476)
پورامینی همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۵:۵۴
براستی ما باید در فرایند توسعه پایدار وعادلانه بجای خرید هواپیما وساخت هتلهای چند ستاره ترجیحا تکنولوژی هواپیما سازی را بدست اوریم تا ارز از کشور بدرستی خارج شودوبجای هتل های چند ستاره ترجیحا ساختار اقتصادی خود را تولید محور کنیم هوش وتوانمندی انرا داریم سرمای انسانی وعلمی انرا داریم ولی ایا سرمایه کافی داریم که بتوانیم هواپیما یا خود روملی با تولید انبوه با قیمت واقعی ورقابت پذیر با خارج ومقرون به صرفه بسازیم جواب منفی است اگر نمی خواهیم دستمان را به خارج برای این هدف دراز کنیم باید بمرور ... (343478)
جاوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۶:۵۴
این آقا برای هزینه های افتتاح فرودگاه امام در دولت اصلاحات آن همه فریاد زد ولی در دولت احمدی نژاد در برابر بسیاری از ناهنجاری و ... دم برنیاورد
آقای تئوریسین حنایت دیگر رنگی ندارد (343479)
پویا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۷:۴۴
آقا ولش کنید این بابا رو! مثل مرادش میخواد فقط جلوی دوربین و تیتر رسانه ها باشه. از این افراد...... در دوران ریاست پدیده هزاره سوم زیاد داشتیم. دیگه به تاریخ پیوستند. (343482)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۸:۲۰
خداییش تا اینو داریم چه غم . اصلا دشمن نمیخواهیم. به نظرم کارش از اینکارها هم گذشته است. (343483)
حسونی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۸:۲۶
کالای خارجی نخریم پس این عینک ریبنی که روی چشمانه مال کجاست بابام جان؟؟؟؟؟ (343485)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۴:۳۷
همینجوری چشمتو میبندی نظر میدی.این عینکارو صاایران هم میزنه (343519)
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۸:۲۶
انصافا بعضی از حرفهایش منطقی است.......... (343486)
داود کوزه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۸:۲۷
حرف حق جواب نداره (343487)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۸:۳۴
پس چرا به این استان رسیدگی نمیشود تا شاهد مهاجرت جوانان آن نباشیم. (343488)
کریمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۸:۴۲
انصافاً بعضی حرفاش منطقی است. (343490)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۹:۰۳
اگر کنایه کیسینجر به ایشون بچسبه واژه برژنیسکی هم به شوخی و کنایه به خیلی از اصلاح طلبهای خود سیاستمدار پندار به طرز اولی می چسبد !!!! به جای مسخره کردن با گفتمان و استدلال ثابت کنید که از او بیشتر می دانید !!!! انشاء ا... که بتونید (343491)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۹:۳۲
اقا ادم انقلابی ت رو هم دیدیم که بقول تو دستشو دراز نکرد به علم دنیا و بنزین با سیستم پترپشیمی ساخت والودگیها و عپاقبش رو همه دیدند حالا رانتخواریها و خرابکاریها به کنار! (343493)
salman
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۹:۳۴
دانشگاه شریف نتونستین یدونشون هم نگه دارین بیچاره همشون رفتن از ایران کجایی سرتو کردی زیر برف واسه خودت می بافی ، بعدشم آمار الکی نده مردم با یه سرچ همه چی دستشون میاد ../ (343494)
ایمان
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۹:۳۶
خودش هم نفهمیده چی گفته چی برسه به مردم عادی بیشتر جوک گفته (343495)
مهديان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۹:۳۸
اين آدم واقعا مرموزه. (343496)
شسی
Romania
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۰۹:۵۸
دم عباسیا گرم که اگه نبودن امثال اصلاح طلبا زمینی برا بازی نداشتن باید می رفتن پشت پرده و برمی گشتن (343498)
مردمی
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۰:۰۶
بهار جان شما بگویید این دانشگاه صنعتی شریف چه گلی به سر این مملکت زده؟ (343500)
پاكدست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۵ ۰۷:۳۷
بابام جان اين عباسي و عباسي ها و......چه كلي به سر مردم زده ها (343549)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۰:۲۰
حسن عباسی کلا موجب شادی و نشاط مردم میشه. اذیتش نکنید. :) یه سخنرانی ازش هست در مورد سازمان امنیت ملی آمریکا (NSA) حرف می زنه و تعریف می کنه سازمان مخفی و جاسوسیه و... . بعد دقیقا میگه کجاست و ساختمونش چه شکلیه و چند طبقه و زیرزمین و سرور و.. داره که یکی نیست بگه مرد حسابی. اگه این قدر مخفیه و حساسه، تو از کجا می دونی؟!!!
یا مثلا اومده رو تاچ پد لپ تاپش، کاغذ چسبونده، میگه NSA اثرانگشت ها رو از تاچ پد لپ تاپ ها می خونه!!!!!!!!!!! تاچ پد لپ تاپ و اثر انگشت؟! :|
خلاصه این که جدی نگیرینش :) (343502)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۰:۴۳
من نمیدونم شماها چه پدر کشتگی ای با این انسان انقلابی دارید؟
البت شما کلا با انقلابی گری و همه انقلابیون مشکل دارید؟ وگرنه انگ تندرو بهشون نمیزدید.
.
راستی این تحریمها که میگفتید برداشته شد بالاخره؟؟
خخخخخخخخخخخ (343503)
پوریا
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۸:۰۷
تحریمها برداشته شده بشرط اینکه شما چشمات رو باز کنی این آقا هم عینکش رو برداره! بعضی ها با برداشته شدن تحریمها سرشون گیج رفته هنوز چشماشون تار میبینه. زنده باد اصلاحات. 30 بر صفر که ببازی سرگیجه هم میگیری! (343532)
ایرانی مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۱:۳۱
تهمت زنا و حرامزادگی از تهمت هایی اسست که اگر گوینده نتواند اثبات کند باید 80 ضربه شلاق یا حد "قذف " بخورد و طبق ایه شریفه قرآن دیگر نه شهادت او قبول شود و نه به حرفش توجه شود ایشان خود دانند با دین و شرافتشان (343505)
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۱:۴۱
سخنان کاملا منطقی است . پس از انقلاب جنسی در غرب مفهوم خانواده و ازدواج کلا تغییر کرده . الآن کلمه بوی فرند و گرل فرند جزء اولین و اساسی ترین و پرکاربردترین لغات زبان انگلیسی هستند که هر کس یک بار کتاب های آموزش زبان و غیره را دیده باشد این حرف مرا تایید می کند. امروز ازدواج بدون رعایت تشریفات ادیان ابراهیمی(سفید)امری عادی و باعث افتخار بشمار می رود. آقای اولاند رییس جمهور فرانسه نمونه بارز ازدواج سفید در غرب است که رسما اعلام نموده که با شریک خود به صورت شرعی ازدواج ننموده و چند فرزند از وی دارد... (343507)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۲:۰۷
همیشه که نفت نیست بفروشیم.هتل های5ستاره می توانند باعث ورود گردشگران به ایران شوند ومنبع درامدی جایگزین نفت شود (343509)
بردیا
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۸:۱۲
اینا این چیزا رو نمیفهمن ولی همه شون وقتی خارج میرن بیزنس کلاس و فرست کلاس سوار میشن و غیر از هتل 5 ستاره هم جایی نمیرن البته با پول ملت! ولی برای مردم اخه و نفوذ محسوب میشه! (343534)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۲:۰۹
دولت روحانی کشور را به سمت آبادانی و امنیت پیش می برد در حالی که در دوران محمود ناامنی اقتصادی وفرهنگی به اوج خود رسید.امار میزان جرایم فرهنگی در دوران محمود با بعد و قبل از ان را مقایسه کنید؟ (343510)
پورامینی همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۲:۱۸
باید از ریخت وپاشهای اشرافی- از ورود اجناس وکالاهای لوکس- از دریافتی های نجومی- ازسقف دریافتی ها- از سرمایه گذاری های کم بازده-از بهره های تسهیلات- از فعالیت های غیر قانونی بازارموازی سکه ارز مسکن وزمین وقاچاق کالای ترجیحا سنگین و...کاسته وممانعت شود (343511)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۲:۴۴
چرا کسی اینا رو از برق نمیکشه؟ اگر امریکا و غرب بده چرا عینک و گوشیش امریکاییه؟شاید برای مردم خوب نیس و برای خودشون خوبه (343513)
پورامینی همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۲:۵۴
ترجیحاسرمایه گذاری داخلی و سرمایه گذاری خارجی که شرائط ضد ارزشی وضد منافع ملی به ما تحمیل نکنند (343514)
پورامینی همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۳:۲۶
سرمایه گذاری ضد ارزشی وضد منافع ملی یعنی فقر و فلاکت ومرگ ومیری که کشور های غربی با تفاوت هائی به ملتهای خود وجهان تحمیل کرده اند فقر یک روی اشکار دارد ویک رو پنهان که دیده نمیشود که عمیق تر وفاجعه بار تر است ولی درک میشود روی اشکار را در سیاه پوستان امریکا مسلمانان فرانسه وملتهای افریقائی اسیائی وامریکای جنوبی وغیره ملت فلسطین بخوبی مشاهده میکنیم (343515)
محمد
Romania
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۳:۳۱
در کشور ما به لحاظ صلاح دید و مصلحت جوان هارو تا سی و چند سالگی در گیر درس کاملا بی محتوا با اساتید اغلب بی سواد میکنند تا بگویند ما تولید علم میکنیم و شغل اینها محصل است از آمار بی کار ها کم شود و امکان کار و ازدواج هم اغلب ندارند، خوب اینها از چهارده سالگی تا سی و چند سالگی به نظر جناب تئورسین چکار کنن؟؟ .... (343516)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۴:۱۹
ایشان دفعه پیش به ارتش توهین کرد واین دفعه به مردم اروپا جز توهین چیز دیگری بلد نیست .حیف وقت ان دانشجو که مینشیند وبه او گوش میکند. (343518)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۷:۰۶
دقت کردین نظرات این اقا با ادعا چقدر متضاده
اون از نظرش درمورد ارتش- طرفداری از دولت پر اشتباه نهم ودهم- به هر چیزی متوسل میشه اوضاعو بریزه به هم!! (343529)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۷:۱۶
یکی نیس به این اقا بگه حالا همه بدکاره تو چیکار کردی که مفید باشه؟
با ادعای دیانت و مهدویت خیلی راحت پته همه رو میزنه!
غیبت -تهمت-دروغ -پرخاشگری-اخه مگه مسلمون نیستی؟
کدوم امام اینجوری رفتار میکرد؟کدوم پیامبر؟
بدتر از معاویه داریم-برو نامه های حضرت علی رو بخون ببین چطوری حرف زده
اگه ادعای دین داری نداشتی دلم نمیسوخت ولی چه کنم که ادعای دکترین دینیم داری!
به کی بگم؟ (343530)
ناشناس
Romania
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۹:۲۷
ساخت هتل و برج و مترو وبزرگراه و خرید هواپیمامسافر بری و...ودر کل پیگیری استفاده از فناوری های مدرن و زیر ساخت های شهری و عمران وآبادانی و...چه ربطی به نفوذ دارد؟ (343536)
Analyst
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۱۹:۴۵
..... زمان نشان خواهد داد که بعضی تتدروها جاسوس و عامل عوامل بیگانه و دشمن در کشورند. کسی باید این را چک کنه. (343539)
بهیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۲۰:۵۷
هتاکی های ایشان ناپسند است . آن ها تابع دیانت ایشان نیستند که مهر نامشروعیت بخورند یا نخورند . اما این که اگر برخی بخش های کشور را آدم های سالم اداره می کردند حتما بهتر بود ، درست است . البته بیشتر جاها را امثال ایشان به این روز درآورده اند . (343540)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ۲۳:۲۹
جناب کسینجر،،. غیر از فحش و توهین چیزی بلد نیستی. (343544)
محمد
Romania
۱۳۹۵/۰۷/۰۵ ۰۳:۲۷
تیتر رو که دیدم فهمیدم حسن عباسیه خخخخخخ (343548)