به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۱۱۷۰۷۸
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران:

من هم با آمدن این آقا موافق نیستم!

گروه سیاسی: عضو جامعه روحانیت مبارز تهران می‌گوید: احمدی‌نژاد با رهبر معظم انقلاب رو در رو دیدار کرده و سمت و سوی سخنان ایشان را متوجه می‌شود، پس مصلحت این است که بگوید "چشم من در صحنه نیستم".
محمدتقی رهبر درباره سخنان امروز مقام معظم رهبری در درس خارج از فقه و توصیه شان به کاندیدا نشدن احمدی‌نژاد برای جلوگیری از دوقطبی شدن فضای کشور، گفت: البته نام نبردند و دیگران می گویند اشاره به آقای احمدی نژاد بوده است؛ در مجموع دو قطبی کردن به این معنا که آرای مردم شکسته شود و اصلح رأی نیاورد، درست نیست. ما چنبن تجربه ای را در گذشته داشتیم.

وی افزود: در فضای سیاسی کشور جریان های مختلف فعالیت می کنند، اصولگرایان کاندیدای خود را در انتخابات دارند و اصلاح طلبان نیز نامزد خود را به صحنه رقابت می آورند همه جریان ها که روی یک نامزد وفاق نکردند بنابراین حداقلش این است که جامعه اصولگرا انتخابات را برای خود چند قطبی نکنند. به عبارت دیگر هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب در انتخابات هستند اما اگر در جریان اصولگرا بخواهد اختلاف نظر و تعدد آرا ایجاد شود، تنش زا خواهد بود.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران ادامه داد: منظور حضرت آقا این است که وفاداران به نظام و انقلاب دچار تفرقه نشوند. وی افزود: عملکرد و رفتار همان آقایی که در سئوال اشاره شد در گذشته درست و پسندیده نبوده است. شاید آن رفتار را اقلیتی قبول کنند اما اکثریت جامعه انقلابی ما که قبول ندارند بنابراین ورود این چنین کسی باعث اختلاف و دودستگی و خرد شدن آرا می شود.

امام جمعه اصفهان گفت: به هر حال با آنکه حضرت آقا از کسی اسم نبردند ولی برداشت از صحبت های ایشان چنین بوده است. من هم به نوبه خود با آمدن این آقا موافق نیستم بیاید هم به او رأی نمی دهم چون عملکرد گذشته اش را دیدم. وی درباره چرایی قبول نداشتن عملکرد احمدی نژاد در دوره ریاست جمهوری توضیح داد: چالش داشت و درباره اطرافیان و تشکیلاتش هم همین طور بود.

رهبر درباره انتظار از رفتار احمدی نژاد در قبال توصیه رهبر معظم انقلاب بیان کرد: مقام معظم رهبری از کسی نام نبردند اما آقای احمدی نژاد با رهبر معظم انقلاب رو در رو دیدار کرده، سمت و سوی سخنان حضرت آقا را متوجه می شود، پس مصلحت این است که نظر ولی فقیه را مدنظر قرار دهد و بگوید "چشم من در صحنه نیستم".

ن
Romania
۱۳۹۵/۰۷/۰۵ ۱۸:۰۷
روز پنجم مهر روز خوبي بود ... تا باد چنين بادا !
درست است كه احمدي نژاد مملكت را به عقب برد ولي جلوي ضرر را از هر جا كه بگيري منفعت است. (343553)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۵ ۲۲:۱۶
یعنی تا قبلش شما واقعا فکر می کردید اون اجازه داره دوباره برگرده ؟؟!
می خواسته اخر کار رد صلاحیت نشه و مهر ابطال به روی پیشانی اش نچسبه در اصل سوالش مربوط صلاحیتش بوده نه اجازه که کلا خودسر .!
اگر کسی سه بار بالاترین مقام اجرایی کشور بشه که دیگه خیلی خودش رو شاخ می دونه هر چند تو ایران وضع از این حرفها گذشته!!! (343564)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۵ ۱۸:۱۹
احمدی نژاد اگر بیاد رئیس جمهوره. (343556)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۵ ۱۹:۲۲
مژدگانی که گربه تائب شد زاهد و عابد و مسلمانا.
انان که در اطاعت رهبری اند که چنین میمانند خدا را شکر با تدبیر رهبری انانی که دل در گرو رهبری هم نداشتند جذب ایشان می شوندو ایشان را تایید می کنند دکتر احمدی نژاد باید امروز تنها بگوید سمعا وطاعتا و خواهد دید که در موقع مقتضی چگونه پیروز مندانه واردصحنه خواهد شد بلا شک .
ما شانزده اذر ماه 1383 در دانشگاه تربیت مدرس را فراموش نکرده ایم به انتظار روزی شبیه ان روز می مانیم تا باد چنین بادا .
پاینده باد مقام معظم رهبری
درود بر محمود احمدی نژاد (343558)
علامت سوال
Europe
۱۳۹۵/۰۷/۰۵ ۱۹:۵۹
بنده آخر هم نفهمیدم که شما با ردصلاحیت های شورای نگهبان و احکام حکومتی رهبری مخالفید یا موافق؟ (343559)
آلامتو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۵ ۲۰:۰۱
یکی بود که 7سال پیش این آقا را شناخت و از آن موقع در حصر است . (343560)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۵ ۲۱:۲۳
برای هودم به عنوان یک اصلاح طلب خواهان انتخابات ازاد متاسفم که خبرگزاری های هم سو با اصلاح طلبان به دنبال رد صلاحیت احمدی نژاد بودند ما باید درخواست تایید صلاحیت می کردبم و با رای احمدی نژاد رو مثل اسفند ۹۴ رد صلاحیت می کردیم بازم متاسفم (343561)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۶ ۰۵:۴۵
دوست عزيز اين يك درخواست ايده آليستى هستش؛ ما كه نميدونيم مكنه ايشون اين دفعه با چه ادعاهايي وارد تبليغات ميشه.... اكثريت مردم هم كه ماشاالله حافظه و تحليلشون با يه وعده سر خرمن تعطيل ميزنه! (343571)
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۵ ۲۳:۲۴
خداحافظ روزهای التهاب بازار ارز و طلا و تورم.خداحافظ قیمتهای کاذب مسکن.خداحافظ آمارهای کاذب. (343566)
سرباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۵ ۲۳:۲۷
اتفاقاماباآمدن احمدی نژادبخاطرجمهوریت موافقیم (343567)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۶ ۰۵:۴۲
ميگه: "شاید آن رفتار را اقلیتی قبول کنند اما اکثریت جامعه انقلابی ما که قبول ندارند". بعدش ميگه: "بنابراین ورود این چنین کسی باعث اختلاف و دودستگی و خرد شدن آرا می شود."
معلوم نيس كسي كه فقط اقليت قبولش دارن، چطور ميتونه آرا رو خرد بكنه!!! (343570)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۰۶ ۰۷:۲۲
در مملکت (جمهوري) اسلامي ايران ، انواع و اقسام فيلترها براي حضور در مناصب دولتي و غير دولتي، حکمفرمائي ميکنند! آنوقت چگونه مدعي هستيم که انتخاباتي آزاد و برگرفته از اراي عموم داريم!؟ اين موجود (احمدي نژاد رو ميگم) هرچه بود و هرچه کرد بالاخره 8 سال (ي که مملکت را به اندازه 80 سال به قهقرا برد) رئيس (جمهور) اين کشور بوده، اگر بد بود، که از همان اول نمي بايست اجازه ميدادند بيايد، اگر هم خوب بود ، پس چرا الان وي را طرد ميکنند!؟ (343572)