به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۱۱۷۲۰۱
شکست تيم فوتسال از فرانسه

باز ماندن ایران از حضور در فینال جام جهانی

گروه ورزشي: تیم فوتسال ایران با شکست در برابر روسیه از حضور در فینال جام جهانی باز ماند.
باز ماندن  ایران از حضور در فینال جام جهانی
تیم های فوتسال ایران و روسیه در نیمه نهایی رقابت های جام جهانی کلمبیا در سالن ایوان شهر مدلین برابر هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه 4 بر 3 به سود روسیه به پایان رسید.
در نیمه نخست این بازی ابتدا روسیه با لیزکوف با ضربه ای محکم و پرقدرت دروازه ایران را در دقیقه 14 باز کرد.
این گل دقایقی بعد از سوی احمد اسماعیل پور پاسخ داده شد و این بازیکن ضربه آزاد را با شوتی کات دار و محکم به گل تبدیل کرد.
در نیمه نخست این بازی کشاورز به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد.
در نیمه دوم، این تیم روسیه بود که به گل برتری رسید و بازیکن این تیم ضربه کرنر را به توپ دروازه ایران چسباند.
در دقیقه 30 این ایران بود که با دریبل حسن زاده و قرار گرفتن در موقعیتی تک به تک به گل تساوی رسید اما این گل تنها یک دقیقه دوام داشت و روس ها در حرکتی ترکیبی گل برتری خود را به ثمر رساندند.
در دقایق پایانی بازی تیم ایران در حرکتی ریسکی دروازه بان خود را از زمین بیرون کشید که این مهم موجب دریافت گل چهارم در دقیقه پایانی بازی شد اما این پایان کار نبود و ایران تنها توانست یکی از دو گل را جبران کرده و در نهایت با پذیرش شکست 4 بر 3 از رسیدن به فینال جام جهانی باز بماند.
نورالدین بوکوئف(قزاقستان)، مارک بیرکت(انگلستان)، کریستوفر سینکلر(مالزی) و کارلوس آلبرتو بارتز گونزالز(گواتمالا) داوران این بازی بودند.
بازیکنان ایران:
سپهر محمدی(دراوزه بان)، علیرضا صمیمی(دروازه بان)، احمد اسماعیل پور، محمد کشاورز، حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، علی اصغر حسن زاده، افشین کاظمی، محمد طاهری، مهران عالیقدر، حسین طیبی و مهدی جاوید.
بازیکنان روسیه
گئورگی زامتارادزه(دروازه بان)، سرگئی ویکولوف(دروازه بان)، ولادیسلاو نایلیویچ شایاخمتوف، دیمیتری لیسکوف، ایوان چیشکالا، ایوان میلووانوف، ادر لیما، سرگئی آبراموف، ادلسون رابسون داس سانتوس(روبینهو)، آرتم نیازووف، گوستاوو لوبو پاراددا(GK)، سرگئی آبراموویچ و دنیل داوویدوف.
مرجع : ايرنا