به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۹
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۱۱۷۲۵۷

حکم پرونده پزشکی کیارستمی صادر شد

گروه فرهنگی: رییس هیات بدوی انتظامی نظام پزشکی تهران بزرگ از صدور حکم پرونده پزشکی مرحوم عباس کیارستمی کارگردان مطرح کشور خبر داد.
ایرج خسرونیا روز چهارشنبه  افزود: حکم این پرونده پزشکی صادر شده است اما به دلیل اینکه هنوز قطعی نیست، از بیان جزئیات آن معذوریم.وی تصریح کرد: اگرچه این حکم صادر شده است اما ممکن است خانواده کیارستمی نسبت به این حکم اعتراض کنند و پرونده به دادگاه تجدید نظر ارسال شود به همین منظور امکان اعلام جزئیات حکم وجود ندارد تا زمانی که حکم قطعی شود.

وی با بیان اینکه وکیل این پرونده یا مسئولان بیمارستان می تواند جزئیات حکم را اعلام کنند، ادامه داد: از نظر ما این کار قانونی نیست و من نمی توانم جزئیات آن را اعلام کنم.رییس هیات بدوی انتظامی نظام پزشکی تهران بزرگ گفت: البته برخی اطلاعات در خصوص این پرونده در برخی سایت ها منتشر شده است که این اطلاعات نادرست است چرا که ما هنوز چیزی در این زمینه اعلام نکرده ایم.

وی در عین حال گفت که حکم صادر شده هفته آینده به وکیل کیارستمی ابلاغ خواهد شد.خسرونیا ادامه داد: در این پرونده سه قصور مشخص شده است که دو قصور آن مربوط به مسافرت پزشک و تکمیل نکردن پرونده مرحوم کیارستمی و یک قصور دیگر قصور درمانی است که باید همه این موارد را بررسی کنیم .

عباس کیارستمی کارگردان بزرگ سینمای جهان و ایران، چهاردهم تیرماه پس از تحمل یک دوره بیماری در کشور فرانسه درگذشت.کارگردان فقید سینمای ایران و برنده نخل طلای جشنواره کن از اسفند ماه گذشته با بیماری گوارشی دست و پنجه نرم می کرد و روند درمان وی در ایران آغاز شد.