به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۰
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۱۱۷۹۳۰

شجونی: بهرحال احمدی‌نژاد هم آدم است

شجونی: بهرحال احمدی‌نژاد هم آدم است
 گروه سیاسی: حجت‌الاسلام شیخ‌جعفر شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با نامه‌نیوز درباره حواشی اخیر به دنبال انصراف احمدی‌نژاد از حضور در انتخابات و این که آیا پس از این موضوع تفکر وی تمام شده است، گفت: چگونه می‌توانیم بگویم که تمام شده؟ او پس از سخنان رهبری به آستانه اشرفیه رفت. البته نمی‌شود ایشان را منع کرد و بگویم مثلا نماز جمعه یا جای دیگری نرود. او هم آدم است و تفکراتی دارد.

او با بیان این که احمدی‌نژاد اصلا از روحانی حمایت نمی‌کند، ادامه داد: احمدی‌نژاد آن همه زحمت کشید و مسکن مهر را درست کرد، بعد این دولت گفت همه مزخرف بوده است. به همین دلیل احمدی‌نژاد آتشی و عصبانی شد و خواست که در عرصه انتخابات حضور پیدا کند. مردم نیز از او استقبال کردند. شجونی با اشاره به احتمال حمایت اصولگرایان از روحانی گفت: تا کنون فقط یک نفر چنین حرفی زده و آن هم آقای مصباحی‌مقدم است که اشتباه کرده است. نه در جامعه روحانیت و نه در جامعه مدرسین کسی از روحانی حمایت نمی‌کند.

عضو جامعه روحانیت با بیان این که ممکن است فقط روحانی از نیامدن احمدی‌نژاد خوشحال شود، تصریح کرد: شاید فقط روحانی خوشحال شود که رقیبش از انتخابات کنار رفته است. احمدی‌نژاد اگر همان زمان انتخابات نام‌نویسی می‌کرد، کار قانونی کرده بود اما هنوز که خبری از انتخابات نشده، او فعالیت انتخاباتی می‌کرد.