به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۴
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۱۱۸۶۲۱

خنجر آقای گل به قلب پرسپولیس

گروه ورزشي: مهدی طارمی روز گذشته رسما از برانکو بابت بازی ندادن به رامین رضاییان انتقاد کرد، آن هم در شرایطی که پرسپولیس صدرنشین است و هیچ ایرادی به این تیم وارد نیست.
خنجر آقای گل به قلب پرسپولیس
مهاجم پرسپولیس كه روز گذشته یكی از گل‌های تیمش را در بازی با نفت تهران زد، پس از پایان مسابقه حرف‌هایی زد كه ممكن است برایش گران تمام شود. خبرنگاران از طارمی درباره بازی نكردن رامین رضاییان سوال پرسیدند كه او در پاسخ گفت: رامین رضاییان به درد تیم ما می‌خورد. من به نظر آقای برانکو احترام می‌گذارم و اینکه به رامین رضاییان بازی می‌دهد یا خیر به من مربوط نیست. اما به عنوان یک دوست که رابطه نزدیکی با رامین رضاییان دارم، به نظرم باید کم کم رامین بازی کند. اینکه برانکو می‌گوید بازی نکند، نظر خودش است و هیچ کاری هم نمی‌توانیم بکنیم اما به نظر شخص من طارمی رضاییان باید کم کم بازی کند چون برای تیم ملی هم خوب است.
طارمی در حالی این جملات را به زبان آورد كه همه می‌دانند برانكو شدیدا با بازیكن سالاری مخالف است. او به این دلیل رضاییان را روی نیمكت می‌نشاند كه ثابت كند تیمش حتی بدون داشتن یك بازیكن فیكس تیم ملی هم می‌تواند خوب نتیجه بگیرد. حالا طارمی این حرف‌ها را زده و از رامین رضاییان حمایت كرده. اما این صحبت‌ها می‌تواند برای طارمی گران تمام شود چراكه ممكن است برانكو از او ناراحت شود و به همین دلیل طارمی را هم به نیمكت تیم و كنار دوستش كه همین چند ماه قبل فوتبال تركیه را به پرسپولیس ترجیح داده بودند بفرستد.
طارمی گرچه بازیكن خوبی است و خوب هم گل می‌زند، اما نباید این را فراموش كند كه برانكو برای جلوگیری از ایجاد بازیكن سالاری در تیمش، حتی حاضر است ستاره تیم خود را نیمكت نشین كند. علاوه بر این طارمی نباید فراموش كند كه با این صحبت‌ها تیم را وارد حاشیه می‌كند، آن هم تیمی كه صدرنشین جدول است و اگر بدون حاشیه و سر و صدا به این روند ادامه دهد، به راحتی می‌تواند قهرمان شود.