به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۱۱۸۹۲۹

تتلو از اوین: عذر میخام ببخشید!

تتلو از اوین: عذر میخام ببخشید!
گروه هنري: «امیرحسین مقصودلو» خواننده زیرزمینی که به «امیر تتلو» مشهور است، پس از حدود دو ماه بازداشت در زندان اوین پیامی صوتی منتشر کرده که در آن ضمن عذرخواهی، خواسته است که «مورد لطف و بخشش» قرار بگیرد.

به گزارش انصاف نیوز، در پیامی که به صورت صوتی و مکتوب در اینستاگرام رسمی او منتشر شده، آمده است: «با سلام و عرض ادب خدمت همه ى مردم ايران. اينجانب اميرحسين مقصودلو (امير تتلو) از همينجا براى بار ديگر در مقابل ديدگان ميليون ها ايرانى، از جناب آقاى قاسم زاده بازپرس محترم پرونده ام و همچنين آقاى هاشمى مقدم مالك محترم مجموعه اريكه ايرانيان، بابت هرگونه بى احترامى و هر اتفاق ناخواسته ديگر كه پيش آمد از طرف خودم و هوادارانم عذرخواهى ميكنم. اميدوارم كه بنده ى حقير رو مورد لطف و بخشش خود قرار دهيد. با احترام. اميرحسين مقصودلو».

تتلو که در مردادماه به دادسرا احضار شده بود، در چند پیام صوتی حرف هایی زده بود که به نظر می رسید پس از آن حساسیت بر روی او بیشتر شده است. او حدود دو ماه پیش بازداشت شد. پس از انتشار پیام امروز او در اینستاگرام، برخی رسانه ها با تیتر «تتلو آزاد شد» احتمال داده بودند که این پیام پس از آزادی اوست در حالی که در پست اینستاگرامی، پیام او در کنار طرحی از زندان به نمایش گذاشته شده است. با این حال وضعیت قطعی او مشخص نیست.