به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۱۱۸۹۴۵

سرنخ تازه در پرونده قتل پیرزن تنها

گروه حوادث: همزمان با دستگیری دومین مرد افغان در پرونده قتل زن سالخورده ایرانی، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.
تابستان امسال ماموران در جریان مرگ زنی سالخورده در خیابان هاشمی قرار گرفتند.ماموران همراه بازپرس محسن مدیروستا، کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران در آنجا حاضر شده و مشاهده کردند که ساعت‌ها از مرگ این زن می‌گذرد و دست و پای او بسته بود، اما وسایل یا پولی از خانه‌اش سرقت نشده است.فرزندان وی زمانی که برای سرکشی به خانه‌اش رفته بودند، با جسد او روبه‌رو شده و موضوع را به پلیس گزارش دادند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات برای رازگشایی از قتل وی آغاز شد تا این‌که با ردیابی تماس‌های مقتول، ردپای مردی افغان را در این جنایت به دست آمده و او دستگیر شد.متهم در بازجویی پلیسی مدعی شد که گوشی تلفن همراه را یکی از هموطنانش به او داده است. در ادامه صاحب گوشی تلفن همراه دستگیر شد.او دیروز با انتقال به شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: من از ماجرای قتل زن سالخورده ایرانی خبر ندارم. سال‌هاست که غیرقانونی به ایران می‌آیم و کار می‌کنم. سر کارگر ساختمان هستم. با کارگران زیادی در ارتباط هستم و نمی‌دانم چه کسی آن روز از گوشی‌ام به تلفن مقتول زنگ زده است. تا به حال مقتول را ندیده‌ام.این متهم با دستور قضایی بازداشت و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل و تحقیقات از وی ادامه دارد.