کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پس ازتخريب‌واهانت‌هاي‌فراوان نسبت‌به‌هاشمي

پروژه تخريب عارف و روحاني را هم كليد زدند!

3 خرداد 1392 ساعت 13:05


گروه سیاسی: به نظر مي‌رسد تعدادي از خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي اصولگرا پس از تخريب و اهانت‌هاي فراوان نسبت به هاشمي كه در نهايت به حذف ايشان از صحنه منجر شد و به زعم خود نفس راحتي كشيده‌اند كه كانديدايي كه در نظرسجي‌هاي خودشان هم در رده اول قرار داشت، از صحنه حذف شده است! اين بار به سراغ دو كانديداي نزديك به اصلاحات يعني آقايان عارف و روحاني رفته و پروژه تخريب، شانتاژ، خبرسازي و ... در باره آنان را نيز به شكلي آرام آغاز كرده تا ثابت كنند طيف‌تندروي اصولگرا فقط مرد مبارزه در ميدان بي‌رقيب است و در تخريب حريفان «حتي حريفان رده دوم اصلاح‌طلب و معتدل» آن هم در ميدان رقابتي كاملا نابرابر (از نظر امكانات و تبليغات و...) سيري‌ناپذيرند. در همين راستا سايت اصلاحات نوشت: دکتر عارف روز (پنجشنبه) در همایش بیداری اسلامی، افق های آینده و انتخابات ۹۲ که در باشگاه دانشجویان برگزار شد شرکت کرد. معاون اول دولت اصلاحات در این همایش درباره مسائل اقتصادی و سیاسی و... سخنرانی کردند و همچنین به سوالات برخی از حاضران این همایش نیز پاسخ دادند.

اما نکته جالب شیطنت خبرگزاری مهر و تسنیم در متن سخنرانی عارف بود. این دو خبرگزاری که از بودجه بیت‌المال نیز ارتزاق می‌کنند و باید موضع بی‌طرفانه نسبت کاندیداها را رعایت کنند!! سعی کردند با قرار دادن صحبت های دکتر عارف درباره اتفاقات سال ۸۸ به صورت گزینشی و بریده آنگونه که می‌خواهند مفهوم صحبت های ایشان را به خواننده القا کنند.

براي مثال خبرگزاری مهر نوشت: نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه نظر شما در مورد فتنه ۸۸ چیست و آیا اعتقادی به فتنه دارید گفت: فتنه حتماً اتفاق افتاده ولی باید سهم گروه های داخلی و خارجی را در یک شرایطی که کارشناسان اظهار نظر کنند پیدا کنیم. همچنین خبرگزاری تسنیم نیز در تیتر خبر نوشت: عارف در جمع خبرنگاران:اتفاقات سال ۸۸ فتنه بود....
این دو خبرگزاری تلاش کردند تا طوری القا کنند که نظر عارف نیز همسو با جریان خود (اصولگرا) است تا بتوانند هواداران جریان اصلاحات را به نحوی در نقطه مقابل ایشان قرار دهند و این درحالی است که دکتر عارف و طي همين مدت، بارها مواضع خود را صریحا درباره اتفاقات سال ۸۸ و رفع حصر آقایان میرحسین موسوی و کروبی بیان کرده است.

گفتني اينكه دكتر حسن روحاني ديروز به نقل از آقاي هاشمي گفته بود:  در ملاقات امروز مرا به پایداری و استقامت در ادامه مسیر تشویق کردند ولی هشدار دادند تخریب‌ها و حملات بسیاری در انتظارم خواهد بود.


کد مطلب: 11917

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/11917/پروژه-تخريب-عارف-روحاني-هم-كليد-زدند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir