به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۱۲۰۶۰۳

جدیدترین آمار رومینگ اپراتورهای موبایل

گروه اقتصادی: آمارهای رسمی گمرک گویای آن است که تقریبا تمام مشترکان سیم‌کارت اپراتورهای اول تا سوم حداقل در ۱۰۰ کشور دنیا امکان دسترسی به خدمات رومینگ بین‌الملل برخوردارند.
جدیدترین آمار رومینگ اپراتورهای موبایل
طبق‌ آمارهای رسمی منتشر شده تا پایان شهریور ماه سال جاری اپراتور اول ارتباطی یا همان شرکت همراه اول در حوزه سیم‌کارت‌های دائمی با ۱۱۲ کشور و ۳۰۷ اپراتور قرارداد رومینگ بین‌الملل به امضا رسانده و اجرایی کرده است.
در ارتباط با سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول نیز مشترکان امکان برقراری رومینگ با ۷۷ اپراتور از ۴۷ کشور دنیا را دارند.
اپراتور دوم یا ایرانسل نیز برای هریک از سیم‌کارت‌های دائمی، اعتباری و دیتای خود با تعداد مشخصی از کشورها و اپراتورها قرارداد به امضا رسانده است که تا پایان شهریور ماه سال جاری در خصوص رومینگ بین‌الملل سیم کارتهای دائمی این اپراتور با ۱۶۴ کشور و ۴۲۴ اپراتور قرارداد رومینگ منعقد کرده است.
مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز می‌توانند از رومینگ ۱۱۹ اپراتور از ۸۱ کشور مختلف استفاده کنند. در ارتباط با سیم‌کارت‌های دیتا هم ایرانسل با ۳۲۴ اپراتور از ۱۲۷ کشور دنیا رومینگ بین‌الملل دارد.
اما اپراتور سوم ارتباطی یا رایتل نیز در بخش‌ سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور نیز در ۲۱۳ اپراتور از ۱۳۶ کشور دنیا اماکان دسترسی به خدمات رومینگ بین‌الملل را دارا هستند.
مرجع : ایسنا