به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ساعت ۰۰:۱۷
کد مطلب : ۱۲۰۶۷
وقتي مجري تلويزيون مقابل كانديداي منتقد كم آورد

روحاني: ای کاش در رسانه ملي هم عدالت بود

گروه سياسي: برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی از شبکه دو سیما پخش شد و كانديداي جناح اعتدال با تسلط به مباحث مختلف، از اين مباحثه پرچالش كه منجر به چندبار جدل او با مجري برنامه شد، موفق بيرون آمد.
روحاني: ای کاش در رسانه ملي هم عدالت بود
در اين برنامه دكتر حسن روحاني چندبار در مقابل سئوالات خاص مجري برنامه (عابديني) واكنش تند نشان داد و به او گفت آن كساني كه از گوشي اين موضوعات دروغ را به عنوان سئوال به گوش شما رسانده‌اند (در رابطه با پرونده هسته‌اي ايران در دوره آقاي خاتمي و رياست روحاني در شوراي امنيت ملي كشور) بروند تاريخ مذاكرات را مطالعه كنند. روحاني در اواخر برنامه به مجري تاكيد كرد شما آن موقع كه در دوره ما تعداد سانتريفيوژها به ۳۰۰۰ رسيد، كجا بوديد؟ عابديني (مجري) گفت دوبار كتاب شما را خواندم كه روحاني به او سفارش كرد پس براي سومين بار هم بخوانيد تا شما و آناني كه از گوشي اطلاعات كذب را به شما منتقل مي‌كنند روشن شوند. مهمترین محورهای سخنان حسن روحانی در این برنامه به شرح زیر است:

* در مجمع تشخیص و مجلس خبرگان فعالم و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی هستم. دلم میخواست تجربیاتم که از سرمایه ملت هست را بتوانم در این شرایط حساس برای ادای خدمت به کار بگیرم و بتوانم در آینده کشور، شاهد آینده بهتری برای آینده و رفاه مردم باشم و آنچه دارم را به مردم خدمت کنم.

* من یک اعتدال گرا هستم و همیشه با اصولگرایان و اصلاح‌طلبان معتدل کار کرده‌ام و امروز هم همان مسیر را ادامه می‌دهم. خوشحالم در این سی و چند سال خط و فکرم تغییر نکرده و هیچگاه افراطی نبوده‌ام. نه به سمت راست و نه به سمت چپ. امیدوارم بتوانم آنها که اعتدال، عقلانیت و عدالت را دوست دارند را نمایندگی کنم.

* در اقتصاد اساس حل همه معضلات، رونق هست. وظیفه اصلی دولت آن است که محیط کسب و کار را آماده کند. بهبود محیط کسب و کار. اگر این محیط بهبود پیدا کرد، زمانی هست که تولید در بخش‌های مختلف کشاورزی و خدمات رونق پیدا می‌کند.

* امروز مشکلات و موانع تولید با یک تدبیر قابل حل و فصل هست. برخی موارد را کوتاه مدت می‌شود حل کرد و برخی نیاز به برنامه‌های بلندمدت دارد. الان بیش از ۴۱ هزار واحد صنعتی نیمه تمام داریم. اگر فقط ۳۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در اختیار این واحدها گذاشته شود همه اینها فعال می‌شود و میتواند ۴۹۹ هزار نفر را مشغول به کار کند. امروز در بخش‌های مختلف تولیدی اگر یک مقدار ثبات برگردد و مردم بدانند مقررات هرروز تغییر نمی‌کند، وضعیت بهتر می‌شود. گاهی در عرض یک ماه چهل بار مقررات اقتصادی تغییر می‌یابد.

* اگر بتوانیم رونق اقتصادی را درست کنیم، بحث بیکاری هم حل می‌شود. امروز حداقل ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار بیکار در کشور وجود دارد.

* مردم ۳ هزار میلیارد را به‌خاطر آن فساد به‌خوبی یادشان هست. خیلی‌ها باید به دادگاه بروند که چرا کاری نکردند که ما هر ماه ۳ هزار میلیارد ضرر نکنیم؟ و این همه بیکار داشته باشیم.

* از مردم می‌پرسم کدام خانواده است که الآن بیکار نداشته باشد؟ آیا نمی‌شد این مشکل را حل کرد؟ اگر دولت با تدبیر حل می‌کرد این مشکل حل نمی‌شد؟ رشد اقتصادی ما کجاست؟ ما قرار بود در چشم‌انداز بیست ساله حداقل رشد اقتصادی کشور ۸ درصد باشد. الان حدود ۳ درصد است. و در سال جاری که مسئولان می گویند منفی یا زیر منفی است.

* کدام کشور در منطقه هست که تورم ۳۰ درصدی داشته باشد؟ تورم ما نقطه به نقطه بالای ۴۰ درصد است. در مواد غذایی این تورم ۵۸ درصد بوده است به‌خاطر اینکه تولید رونق نداشته است.

* اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد استقامتی. ما باید مقاومت را ادامه بدهیم نه برای کوتاه مدت. اقتصاد مقاومتی به‌معنای اقتصاد ریاضتی نیست. اقتصاد مقاومتی به این معناست که برویم به‌سمت تولید داخلی. کاری کنیم که به رشد ۸ درصد بتوانیم برسیم و نگذاریم بیکار در جامعه ما وجود داشته باشد و خرج‌های بیجای دولت را کم کنیم. اقتصاد مقاومتی یعنی به جای شعار، برنامه‌ریزی و کار کنیم و مداوم واردات زیاد نشود بلکه تولید داخلی افزوده شود. اقتصاد مقاومتی یعنی اهداف چشم‌انداز را با همان قدرت ادامه بدهیم.

* دنیا می‌خواهد ما را در اقتصاد و سیاست منزوی کند ولی ما نباید بگذاریم. مقاومت و استقاومت یعنی توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم.

* یارانه باید هدفمند شود اما سوال این است که آیا هدفمند شد؟ هدفمندی یارانه خیلی هدف قشنگی است. مجلس از برنامه دوم و سوم این موضوع را دنبال کرده است. الحمدلله هدفمندی یارانه‌ها قدم اولش ولو ناقص اجرا شد. ای کاش هدفمندی یارانه آنطور که مجلس تصویب کرده بود اجرا می‌شد. هدفمندی یارانه قرار بود به تولید رونق بدهد. برای ادامه باید کاری کنیم که قانون را به دقت اجرا کنیم و نواقص گذشته را جبران کرده و اشکالات را رفع کنیم. معتقدم در کنار یارانه نقدی نیاز به یارانه کالایی داریم. در دولت تدبیر و امید در کنار یارانه نقدی، یارانه کالایی برای کالاهای اساسی به مردم می‌دهم تا مردم ما مخصوصاً دهک‌های پایین که بیشتر در فشار هستند دغدغه نداشته باشند.

* اساس دولت تدبیر و امید این است که به مردم آرامش بدهد در عرصه اقتصادی و ... تا مردم برای کالاهای اساسی‌شان نگران نباشند. دنبال آنیم آنچنان رونق اقتصادی ایجاد کنیم و درآمدها سرشار باشد که اصلا به این ۴۵ هزار تومان نیازی نداشته باشند.
* صدقه گرفتن افتخار نیست صدقه دادن افتخار است. کاری می‌کنم دولت به مردم دست دراز کند نه اینکه مردم به سمت دولت دست دراز کنند.

* از واژه فراجناحی خیلی خوشم می‌آید. دیدیم که با یک جناح نمی‌توان کشور را اداره کرد.
* همه اینها که در دانشگاه‌ها درس خواندند سرمایه ملی هستند. کسی که قانون اساسی را قبول دارد و دلش برای کشور می‌سوزد، باید فراجناحی کار کند. چرا نیمی از سرمایه مردم را کنار بگذاریم؟ چرا باید اتوبوسی بیایند و اتوبوسی بروند؟ من با افراط و افراط‌گری اصلاً میانه‌ای ندارم. آنها که در مسیر افراط بودند حتی اگر نیت خوبی داشتند، عملا به کشور خدمت نکردند. اگر افراط نبود ۴ سال پیش نه اردوکشی خیابانی را شاهد بودیم نه نیاز به زندان بود و نه حصر. همه اینها از افراط شروع شد
.

* عدالت یعنی وقتی کسی می‌خواهد نقدی بکند، لکنت نداشته باشد. عدالت از اعتدال می‌گذرد. اگر اعتدال نباشد و تندروی باشد ما به عدالت نمی‌رسیم. عدالت می‌تواند ملتی را به عزت و سربلندی برساند. عدالت یعنی وقتی مسئولی با هواپیمایی به یک کشور می‌روند، فقط اطرافیان و زن و بچه‌اش را نبرد. از ترکیه یاد بگیریم که نخست‌وزیرش هرجا می‌رود کارآفرین‌ها را با خود می‌برد. این به معنای حمایت از سرمایه‌داری نیست.

* صداوسیما رسانه ملی است. ای کاش اینجا هم عدالت بود. ای کاش وقتی نقد می‌شد، اگر سازنده بود ما از صداوسیما تشکر می‌کردیم. اما اگر تخریب بود و شرایطی بود که تهمت بود. نه اینکه طرف مرتب زنگ بزند به سازمان که به او وقت بدهند یا ندهند.
ای کاش وقتی تخریب و تهمت بود طرف مرتب به رئیس سازمان . به خیلی ها در رسانه ها ظلم شد. در همین رسانه ملی. کاش همان شبی که به آن‌ها تهمت زده شده می آمدند و پاسخ داده می شد. به خیلی از یاران امام توهین شد اما صدا و سیما عدالت نداشت. خیلی از کسانی که در زندان شاه شلاق خورده بودند در صدا و سیما توهین شد. صدا و سیمای علوی یعنی اینکه وقتی در صدا وسیما به یک کسی توهین شد باید خودش به آن طرف زنگ بزند و بگوید بیا پاسخ بدهد. گاهی به خیلی ها توهین می‌شود باید به آن‌ها فرصت پاسخ بدهیم. اینها سرمایه انقلاب هستند نباید این‌ها را از دست بدهیم.
* عدالت از علم و دانش می‌آید. آدم دانشمند عادل، عدالت را به‌جا می‌آورد. به خیلی‌ها در صداوسیما ظلم شد. ای کاش می‌آمدند از خودشان دفاع می‌:کردند. همان شب که به برخی ظلم شد کاش فردایش دعوت می‌شدند بیایند و دفاع کنند.


* امام به مجلس دستور داد اگر از پشت بلندگوی مجلس به کسی ظلم شد بیاید از خودش دفاع کند. آقای عابدینی (مجری)، به رئیس صداوسیما بگویید اگر به کسی در صداوسیما ظلم و توهين شد دعوت کنید بیایند از خودشان دفاع کنند. به سرمایه‌ها و بزرگان انقلاب ظلم نکنیم. در اين سالها به خيلي‌ها در رسانه ملي بي حرمتي شد، تهمت و افترا زده شد اما به آنان كه از بزرگان اين انقلاب و نظام هم بودند چرا اجازه دفاع از خود را نداديد؟
(مجري برنامه در مقابل انتقاد روحاني هيچگونه پاسخ و توضيحي ارائه نداد)

* ۵+۱ برای بعد از دوره ماست اما ۳ وزیر مال دوره ماست. اساس این است که تهدید را به فرصت تبدیل کنیم. ما باید تهدید را اگر نتوانستیم فرصت کنیم، حداقل تبدیل به آسیب کنیم و بعد به شرایط عادی و سپس به فرصت تبدیل کنیم. سیاست ما در آن ۲۲ ماه تحت نظارت مقام معظم رهبری این بود که تهدیدها را دفع کنیم و توطئه آمریکا را بشکنیم. هرجا توطئه آمریکا شکسته شود زیباست. آمریکا می‌خواست پرونده ما را به شورای امنیت ببرد. آمریکا تا پشت در نیویورک برد. نگذاریم کشور دچار جنگ و تحریم شود. آمریکا می‌خواست همان بلایی که سر لیبی آورد سر ما بیاورد.

* البرادعی در کتابش که اخیراً به فارسی ترجمه شده می گوید سه وزیر اروپایی به آمریکا گفتند ما سپر انسانی شدیم برای ایران که آمریکا نتواند به ایران حمله کند. در آن شرایط حساس؛ یادتان باشد چه زمانی بود. با آن دیوانگی که در دولت بوش بود. خود اروپایی‌ها می‌گفتند این دولت آمریکا خل و دیوانه است. ما از آمریکا نمی‌ترسیم اما تا جایی که می‌توانیم نباید بگذاریم جنگ شود.

* ما بحث هسته ای را با ارشادات رهبری و اجماع مسئولان این کار را کردیم. فیشر می‌گوید ما قول دادیم که پرونده هسته‌ای به شورای امنیت نرود.

* باید پرونده هسته‌ای از شورای امنیت بیرون بیاید. ما آن زمان اول با وزرا مذاکره می‌کردیم بعدش رفتیم با رؤسا مذاکره کردیم. امروز هم همین‌طور باید بشود. آن ۵ نفر که الان مذاکره می‌کنند در سطح مدیرکل هستند، ما باید کاری کنیم که با سطح رؤسای‌شان مذاکره کنیم. ملت باید بیاید پشت مذاکره‌کننده. ما با این نبرد با همت بلند و با رهبری رهبر و با درایت و تدبیر نه با درشت‌گویی و شعار، این کار را خواهیم کرد و این تهدید را به فرصت تبدیل می‌کنیم.

* در سعدآباد قراردادی نبود، این‌ها که می‌گویند مال بی سوادهاست. در تهران بیانیه صادر شد. خوب است تاریخ را بخوانید، آقای عابدینی. می‌دانید یو‌سی‌اف کی افتتاح شد؟ فروردین ۸۳. مرحله بعدی پاییز ۸۳. می‌دانید کی کامل شد؟ فروردین ۸۴. آب سنگین تابستان ۸۳. کیک زرد زمستان ۸۳ درآمد. سانتریفیوژها زمستان ۸۳ شد ۳۰۰۰ تا. ما متوقف کردیم؟ ما فناوری را کامل کردیم.

ایمان
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۱۹
واقعا عالی بود حرف دل همه رو زد عالی بو د خیلی (58545)
ایران
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۰۹
عارف و روحانی باید یه چیزو حتما برا مردم شرح بدن که ثمره هشت سال ریاست جمهوری اصولگرایان ( با تاکید بر طیف اصولگرایی بقیه شش کاندیدا ) اینست که امروز در اقتصاد بصورت گرانی و تورم و بیکاری و فقر. . . میبینید و در سیاست خارجی آنقدر منز وی و ضعیف شد ه ایم که کشورکهایی مثل امارات یا بحرین هم برای ما دم در آورد ه اند و مثلا لیگ خود را سر لج ایران خلیج ع ر ب ی میگذارد در حالیکه اسم تاریخی و قانونی و رسمی جهانی آن خلیج فارس است (58619)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۰:۵۳
تحلیل درستی هست. باید واضح شفاف و با شجاعت توضیح بدن که اصولگرایان مسئول وضع به وجود آمده هستند. (58844)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۱۷
بعد هشت سال بی منطقی و افراط گری صدایی با صلابت، چهره ای مصمم، شخصیتی دوست داشتنی و دانشی مشهود رو شاهد بودیم....

اعتدال و منطق هاشمی، لطافت کلام خاتمی و صلابت خمینی کبیر در کلامش موج می زد. من که تصمیم داشتم بعد هاشمی رای ندهم ولی واقعا ارزشش رو داشت. (58634)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۲:۴۷
منم نظر شما رو داشتم ولی با صحبت های ایشان نظرم داره عوض میشه با اقتدار صحبت کرد (58925)
مجتبي
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۶:۰۲
دمت گرم من هم با نظر شما دوست عزيز موافقم فقط هاشمي خاتمي وحالا روحاني با احترامي كه براي عارف قائل هستم (59171)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۱۹
بحث سر این نیست که آقای عارف اصلاح طلب نیست یا آقای روحانی دشمن اصلاح طلبان است.نه! یک جمله یکی از این آقایون می شود یک ساعت حرافی دیگران.
بحث سر این است که وقتی جمیع شرایط و اوضاع را نگاه می کنم به این نتیجه می رسم که قرار نیست دولت آینده به این آقایون برسد. مگر خود آقای خاتمی نگفتند : مطمئنم که نمی خواهند ما بیاییم و اگر هم اجازه حضور پیدا کنیم حق نداریم بیش از آنچه می خواهند رای بیاوریم.
خلاصه تا الان عقلم اصلا تایید نمیکنه که رای بدهم. (58636)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۸:۰۷
دقیقا همینطوره ،تفکری که اجازه حضور به فردی مثل هاشمی نمی دهد قطعا تفکرات روحانی و عارف که در پله های پایینتری از هاشمی و خاتمی هستند را بر نمی تابد (58748)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۹:۰۵
لطفا با رای دادن به یک اعتدال گرا از پیروزی دوباره افراطیها جلوگیری کنید.تحریم انتخابات آب به آسیاب افراطی ها میریزد.بعید نیست این نظرات که میگویند رای ندهید از طرف خود افراطی ها سازماندهی شود.آنها حضور ما را نمیخواهند.میخواهند راحت قدرت را تصاحب کنند.شرایط با سال ۸۸ تغییر کرده.بسیاری از کسانی که به جریان افراطی رای دادند پشیمان هستند.در صورت اجماع روحانی و عارف و حضور همه حتما پیروزیم.تحریم فقط کار را برای افراطی ها آسان میکند (58771)
امین
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۹:۰۴
بانظرشمادوست عزیزکاملاموافقم.شرکت نکردن درانتخابات مطمئنابه سودرقیب خواهدبود.بایدهمه اصلاح طلبان واعتدالگرایان روی حسن روحانی اجماع کنند.اودیشب ثابت کردکه میتواندرییس جمهوری بسیارنیک ومحبوب برای این ملت باشد. (59333)
امین
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۹:۱۴
درودبرروحانی بزرگ.
همه اصلاح طلبان واعتدالگرایان پیش به سوی روحانی.اوبدون شک دوران هاشمی وخاتمی رابرای این ملت دوباره زنده خواهدکرد. (59338)
مصطفی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۵:۵۲
سلام دوست عزیز
این کار دقیقا همون هدفیه که افراطیون می خوان و اتفاقا ما باید عدالت رو از صندوق آرا بیرون بیاریم، نه جای دیگه.
با شرکت نکردن چیزی درست نمیشه

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل
اگر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم (59165)
mostafa
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۲۵
خیلی قشنگ صحبت کردن اخرش خیلی ناراحت شدم که چرا انقد وقت برنامه کمه.اما شبای قبل موقع نگاه کردن برنامه خوابم میبرد. (58650)
mohsen
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۲۷
حالا از فردا تشنگان قدرت شروع می کنن علیه اش موضع گرفتن مخصوصا بزرگرین حقوق بگیر بیت المال شریعتمداری! "روحانی تنهات نمیذاریم" (58652)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۳۱
بهار جان فایل اش رو حتما بزار واسه کسایی که ندیدین خیلی تاثیر گذار تر از متن بود (58657)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۵۹
شیر مادرت حلالت روحانی........
شورای نگهبان منتظر چی هستی ایشون هم سنش زیاده ها!!!!!!!!!!!!!!!! (58687)
ياسين
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۹:۵۳
لينك دانلود

http://media.jamnews.ir/Original/1392/03/06/VID23490980.flv (58802)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۳:۴۱
لینکه مشکل داره! (58976)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۰:۰۵
مخصوصا این قسمت سخنانشون:
ر سعدآباد قراردادی نبود، این‌ها که می‌گویند مال بی سوادهاست. در تهران بیانیه صادر شد. خوب است تاریخ را بخوانید، آقای عابدینی. می‌دانید یو‌سی‌اف کی افتتاح شد؟ فروردین ۸۳. مرحله بعدی پاییز ۸۳. می‌دانید کی کامل شد؟ فروردین ۸۴. آب سنگین تابستان ۸۳. کیک زرد زمستان ۸۳ درآمد. سانتریفیوژها زمستان ۸۳ شد ۳۰۰۰ تا. ما متوقف کردیم؟ ما فناوری را کامل کردیم. (58814)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۴:۰۳
جالبش اینجاست که اینا تولید کردند بعد احمدی نژاد به نام خودش زد (58996)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۲۰
لذت بردم کوبنده منطقی و جذاب بود (58546)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۵۶
کاملا مشخص بود لبخند ها لحن صحبت و طرز بیانشون برنامه ریزی شده و سنجیده بود
احسنت بیش از حد تصور جلب نظر کرد (58598)
دوست انقلاب
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۲۱
واقعا ار سخنان منطقی .مستدل. وبا صلابت اقای دکتر روحانی لذت بردم . خدا حفظ کند. مرد بزرگی است. دکتر روحانی با این سخنان میلیونها رای ملت ایران رابه سوی خود روانه کرد. (58547)
شوان
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۱:۰۹
بابا شما فقط یه نفرید !!!!! چرا هنوز غادت داریم جای میلیونها نفر حرف بزنیم ؟ (58853)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۲۱
خوب حرف زد، فقط کاش یکم بیشتر رو برنامه اقتصادی مانور می داد، اما در مورد سیاست خارجی من که راضی بودم!
البه همچنان سوال باقی است، چه کنیم؟! (58548)
غیرتی رو اینترنت
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۵۶
فقط روحانی و عارف
من هیچی نمیفهمم ولی این رو میدونم هرکی به غیر از این دو بزرگوار بیاد
1- وضع معیشت بدتر میشه
2- وضع اینترنت هم از این بدتر میشه و دیگه حتی گوگل هم نمیشه رفت
به شما هم میگم که تا میتونید به دوستان و آشنایان بگید که بقیه ادامه همین راه هستند و طوری تبلیغ کنید که رای اونها هم یکی از این دو شخص بشه.
  (58595)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۵۷
2 جای سخرانیش خیلی باحال بود
1- َشما کجا بودی اون موقع
2- 2بار خوندی ، آفرین ، 3 بار بخون
کلی خندیدم (58599)
رضا
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۵۷
روحانی عین کاتیوشا عابدینی رو به توپ بسته بود! خداییش خیلی سخنور و حاضر جواب هست! باید ببینیم پروفسور عارف چیکار می کنه؟ (58683)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۹:۴۵
اونقدر حال داد اون مجری بی ادب رو فیتیله پیچش کرد (58798)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۲۷
تورو خدا رای بدین حتی اگه شمرده نشه حداقل میفهمند که مردم منفعل نیستند و برای رسیدن به قدرت باید هزینه بدند .نگزاریم سالم و پاک به قدرت برسند .این حداقل دستاوردش هست (58714)
علی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۸:۳۰
منم به نظرم برنامه مشخص اقتصادی باید به این مواضع خوب سیاسی اضافه بشه ... (59296)
دانشجو ارشد
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۲۴
خیلی شیرین جواب داد کلا دگرگون شدم فعلا بهترینه...حرفهاش به دلم نشست (58549)
عاشق جلیلی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۲۷
با این صحبت ها دل رهبر عزیزمان را به درد آوردید آقای روحانی...
رای ما برادر جلیلی است. افرادی مثل شما نباید تایید صلاحیت می شدند...
در سیمای جمهوری اسلامی که زیر نظر رهبری معظم اداره می شود چگونه این سخن ها را گفتید (58550)
سروش
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۴۸
در پاسخ به تو اي دوست عزيز بايد بگويم
دكتر روحاني ٢٠ سال نماينده رهير بوده و هم اكنون نيز با ايشان روابط بسيار خوبي را دارد.
دكتر جايلي عزيز شما هم فردِ مورد نظر رهبر نيست و اينها همه فريبكاري هاي همين دولت است (58583)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۵۲
حرفهايي كه ٤ سال در دل مانده بود...
انساني شجاع ، متدين ، با وجدان و دلسوز...
اميدوارم همگي دست به دست هم بدهيم و ٢ي خردادي ديگر و با شكوه خلق كنيم
( بهار جان خواهش ميكنم نظرات همه ي سلايق را منتشر كن ) (58590)
محسن
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۰۲
ببخشید پخش زنده بود نتونستن مثل دیشب قطع کنن. بعد سالها چند دقیقهای رسانه ملی مهلت داد. (58610)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۸:۱۵
مطمئن باش دل رهبر از کلام حق به درد نمی آید این ذهنیت انحصار طلب شماست که رهبری را برای خود قبضه کرده اید .
صحبت از عدالت و مبارزه با بی عدالتی ، اهل انصاف بودن و به مظلوم حق دفاع دادن آیا دل رهبر را به درد می آورد یا رفتار نابخردانه امثال شما در حمله به سفارت انگلیس و دست گلتون در 22 بهمن در قم در سخنرانی آقای لاریجانی. (58750)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۸:۲۱
چرا هرجا کم میاری از دل رهبری مایه میذارین...هان واقعا چرا........8سال کل فعالیتهای گذشترو زیرو سوال بردید به کجا رسیدید............ (58752)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۹:۰۴
برو تندرو !!!! بزار باد بياد (58770)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۹:۰۸
تصميم داشتم راي ندم ولي حرفهاي دكتر روحاني روزنه اميدي در دلم روشن كرد.يه كمي به آينده اميدوار شدم. (58774)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۹:۱۰
از دل حرف های این بابا دیکتاتوری داره می باره (58776)
جاوید
United States
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۰:۲۰
بخواب بابا!! (58828)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۴:۴۸
گل گفتی.فقط باید جلیلی تایید می شد و همه هم فقط باید به اون رای می دادن. (59067)
هومن
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۴:۵۲
عزیزان
دکتر روحانی و عارف هردو لایق و شایسته ان.اما فاکتور مهمی که در رای آوری خیلی تاثیر داره فن بیان قوی و به اصطلاح خودمونی کم نیاوردن در مقابل حریفه.چیزی که یکی از عومل پیروزی احمدی نژاد در مناظراتش بود.به نظرم در این مورد خاص روحانی از عارف بالاتره. (59074)
نسل دوم
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۵:۵۸
چرا هر جا کم میارین دنبال رد صلاحیت و حذف میرین؟ (59170)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۲۸
انتظار نداشتم از روحانی همچین مصاحبه ای ببینم.

شاید بعد از این مصاحبه به راحتی بتوان گفت :

روحانی یعنی خاتمی، هاشمی

دوستان طرفدار هاشمی و خاتمی که می خواهند منفی دهند به جای متن اصل مصاحبه را ببینند متوجه می شوند که من چه می گویم بعد منفی و مثبت بدهند.

آقای عارف بهتر است به نفع روحانی کنار روند و روی او اجماع شود، پیروزی نزدیک است.

امیدوارم سایت بهار هم که گویا طرفدار عارف است با انصاف نظر من را منتشر کند. (58551)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۵۴
از الان نباید گفت دکتر عارف باید به نفع اقای روحانی کنار بروند بهتر است صبر کنیم دکتر عارف هم حرف خود را بزنند و بعد از اتمام تبلیغات دید و از بین دکتر عارف و اقای روحانی یک نفر رو انتخاب کرد (58593)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۰۲
تقریبا در تمامی نظر سنجی های اینترنتی که تا چند روز قبل در سایت های نزدیک اصلاح طلب ها قرار داشت آقای روحانی از آقای عارف بالاتر بودند در ضمن زمان کمی تا انتخابات باقی مانده، فرصت کم است... (58607)
رضا
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۵۹
باید منتظر بمونیم و ببینیم پروفسور عارف با اون ژست دانشمندانه چجوری مجری رو ضایع میکنه؟! عجله نکنید ! حالا حالا ها وقت هست برای اجماع! (58688)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۲:۲۲
دوست عزیز آقای روحانی هم دکترا دارند. دکترای حقوق از انگلستان. تایید شده و ثبت شده. لطفا یا از عنوان استفاده نکنید یا برای همه بکنید. ممنون (58897)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۴:۰۹
به نظر من دکتر عارف صراحت بیان دکتر روحانی را ندارد ولی به هر حال هر دو افرادی هستند که صحبت های انها به ریسجمهوری میخوره نه مثل بعضی افراد (59006)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۶:۴۲
آفرین همیشه منطق عدالت باید حاکم باشد نه احساس .باید دید کدام منفعت بیشتری برای مردم می توانند ایجاد کنند سخنرانی تنها یکی از موارد است برنامه ها و.. هم ملاک است (59211)
علیرضاا
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۰۲
به مزاح :
از بس از این تعریف ها و خوشحالی ها از هاشمی کردیم ( داخلی و خارجی ) رد صلاحیتش کردند . حالا کاری نکنید یه بهانه پیدا کنند و .... (58609)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۰:۵۷
کملااااا موافقم. من اول نظرم رو دکتر عارف بود البته فقط در صورت اجماع. ولی شواهد و قرائن نشون میده آقای روحانی تسلط بالایی بر مطالب داره و صد البته فن بیان قوی هم داره. احمدی نژاد با همین فن بیان تونسا میلیونهخا نفرو به خودش جلب کنه وگرنه قبل مناظره ها واقعا جایگاهش متزلزل بود. باز هم میگن من و همفکرانم فقط در صورت اجماع و حمایت صریح آقای خاتمی رای خواهیم داد. (58845)
سعید
United States
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۲:۲۵
دوست عزیز واقعا کسی از بین این 8 نفر به لحاظ علمی در سطح دکتر عارف نیست ولی حیف که سطح علمی ایشون برای عموم ناشناخته هست.... (58899)
شهرام
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۳۰
زنده باد حسن روحانی که امشب همه رو شست و گذاشت کنار .
درود بر شجاعتت (58552)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۴۵
تا ببینی شجاعت رو چه تعریف می کنی؟ (58580)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۵۹
از نظر شما شجاعت یعنی رفتارهای احمدی نژادی که . . . (58601)
مهدی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۰۰
شجاعت یعنی کسی که بارها علیه شاه سخنرانی کرد و بازداشت شد یعنی کسی که باعت پیشرفت کشور شده نه کسایی که نه سابقه انقلابی دارند و الان کاندید معرفی می کنن!!
بازم می گم رای ما دکتر روحااااانی (58603)
حسن
United States
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۸:۳۵
شجاعتش بعدازاعلام نتایج مشخص میشه (58757)
سید
United States
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۳۰
دمش گرم خوب حرف زد واقعا فن بیان خوبی داره تا الان پیروز تبلیغات کاندیدا در این 3 روز آقای روحانی بود (58553)
mohamad`
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۳۰
حرفای دلم بود (58554)
سید محمد
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۳۱
احسنت به حسن روحانی
عارف اگر واقعا اصلاح طلبه باید به نفع حسن روحانی کنار بره (58555)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۵۵
هنوز دکتر عارف در این برنامه حضور پیدا نکردند الان زود هست به نظر بگیم کی کنار بره کی بمونه صبر کنیم تبلیغات تموم بشه (58594)
شهاب
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۵۶
شما باز زود قضاوت کردی؟!
صحبت های عارف رو هم بشو بعد تصمیم بگیر
هرچند توی این مملکت قطعا کسی که لباس روحانیت بپوشه خیلی راحت تر ار ما آدمای بدون لباس روحانیت میتونه حرفشو بزنه (58597)
رضا
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۰۰
صبر داشته باش برادر!! لا اله الالله (58690)
sina
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۳:۰۹
صبر میکنیــــــــــــــــــــــم ! :D (58944)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۳۱
واقعا عالی بود مرحبا جناب روحانی بخدا كه بيخود نيس با خاتمی مقايست میكنن ديگه واقعا از بی غيرتيه كه بگيم رأی نميديم واقعا تفاوتو ديديم بزرگواران خواهش ميكنم نذاريد اين 8سال رنج و فلاكت دوباره تكرار بشه.فقط موندم بين عارف و روحانی به كی رأی بدم اميدوارم يكيشون به نفع ديگری كناره گيری كنه (58556)
محمدرضا
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۳۲
حسن روحانی شاگرد و یار دیرینه هاشمی رفسنجانی... (58557)
مهدی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۳۴
درود بر دکتر حسن روحانی
باید بین ایشان و دکتر عارف اجماع بشود(عارف کناره گیری کند)چون روحانی هم از لجاظ توانایی و فن بیان فوقالعادست!!! (58558)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۵۰
من خوب توچه نکرده بودم , تیپش هم سه - چهار میلیون رای اضافه می کنه ! (58586)
مريم
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۹:۱۵
ديشب من دو سه بار از خوشحالي گريه كردم ياد زمان خاتمي افتادم رئيس جمهور خوش تيب هم بايد باشه. (58778)
حمید
United States
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۲:۱۱
درست فن بیان روحانی بالاتره ولی واقعا کسی سطح عملی دکتر عارف رو نداره حیف که سطح علمی ایشون برای عموم شناخته شده نیست (58885)
علی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۳۴
احسنت به جناب روحانی , کم مونده بود تو خونه تکبیر بگم !!! (58559)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۳۱
به خدا منم میخواستم یه ا... اکبر بگم (58717)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۸:۵۱
من بی هوا شروع کردم به دست زدن (58760)
sina
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۳:۱۲
حیف که بابام میخواد به جلیلی یا ولایتی رای بده و خانوادم ازون راستی های افراطی تند اند!! و گرنه دیشب یه جیـــــــغ از خوشحالی بابت حرفایی که توی دلم مونده بود و نمیتونستم به بابا و خونوادم بگم میکشیدم...
ای خدااااااااااااااااااااااا (58948)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۶:۴۵
سینا جان هر کس نظری داره - اگه اصلاح طلبی یا اصلا هرچی به آزادگی نظر همه احترام بذار حتی پدر تندروت .این فرهنگ باید در جامعه رشد کنه (59213)
sina
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۲۲:۵۵
والله اونا به نظرات ما احترام نمیذارن :(
بنظر من که در محیط خانواده باید دموکراسی باشه...
چیزی که اکثر اصولگراها ازش چیزی نمیدونن (59463)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۳۴
اساسی حال کردم (58560)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۳۴
اگه آقای عارف بودند حتما کم می آوردند (58561)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۵۰
اصلا قبول ندارم اینو دکتر عارف دیشب کاری کرد که برنامش رو قطع کردند (58723)
ایوب
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۷:۱۶
ما نیازمند وحدت هستیمف بهتر است حرف های تفرقه آمیز نزنیم، دکتر عارف هم فرد موجهی است ما باید تابع نظر بزرگان باشیم.
زنده باد اصلاحات (58740)
رای من حسن روحانی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۳۴
روحانی=همه بیان کمک کنین تاایران وایرانی زندگی با آرامش ورفاه وتدین و آزادی داشته باشه.
بااینکه دلم باروحانی نبود ولی از عارف قوی تر وبا جنم تره.آقای عارف شما که خودتم میدونی اصلاح طلب ب.د.ل.ی هستی دلت برای مابسوزه بیا ومردانگی کن وبه نفع روحانی کنار بکش.آخه به چه قیمتی میخوای تا آخربمونی.بیا واصلاح طلب باش وکاردرست وانجام بده.بهارنیوز امیدوارم منتشرکنی. (58562)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۵۹
نفرمایید دوست عزیز دکتر عارف هم از سرمایه های ماست هیچ کدام از دو عزیز را تخریب نکنید (58602)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۳۱
موافقم دوست عزیز
برای قسمت اول حرفش مثبت دادم. (58656)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۰۲
الان برای این حرفا خیلی زوده دوستان صبر کنید خواهشا کلا تبلیغات تموم بشه و بعد تصمیم بگیرید (58612)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۰۵
احسنت دکتر روحانی خیلی خوب حرف زدن امیدوارم دکتر عارف هم بتواند همچون دکتر روحانی اینگونه و حتی بهتر صحبت کنند تا اوصلگرایان بفهمند کل 5 نامزد موجودشان نصف دو نامزد ما هم نیستن (58616)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۲۰
من جناب عارف رو بدلی نمیدونم و به نظر میرسه در دل واقعا اهداف اصلاح طلبانه داشته باشه فقط متاسفانه یکم بیش از حد معتدله و باید جنم خودش رو بالا ببره. و الا کسی که روابط حسنه با خاتمی داره و الان هم هر دو روز باهاش دیدار داره نمیتونه اصلاح طلب نباشه. به امید اتحاد اصلاح و اعتدال (عارف و خاتمی با روحانی و هاشمی) برای شکست دشمن مشترک و پیشگیری از بر باد رفتن کشور....... (58639)
mohsen
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۲۵
دوست عزیز اگه دوست داری جناح مقابل پیروز نشه به خودمون توهین نکنیم. عارف عزیز هم دیشب از اصلاح طلبان مظلوم دفاع کرد و برنامه اش قطع شد. (58651)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۳۵
عارف باید تا آخر تبلیغات بمونه و از فرصت رسانه ای استفاده کنه بعد به نفع روحانی کنار بکشه.حیفه از فرصت رسانه استفاده نشه (58719)
رضا
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۰۴
آقا این حرفها چیه میزنید؟! عارف یک متخصص تمام عیار و یک راه بلد دلسوز هست. انتخاب یکی از این دو نفر بعهده رهبر اصلاحات خاتمی و یا هاشمی هست. بگذارید عارف هم حرفهاشو بزنه بعد شش ماهه که به دنیا نیومدید؟! (58691)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۱۸
ای آقا مگه شرایطو نمبینید.آقای عارف ارجحیت دارندوقابل تائید هستند ولی ما در رقابت با دیگر نامزدها باید سبد رای قوی تری تشکیل بدیم.آقای عارف کندحرکت میکنن.در حالی که وقت کمه.اگه رسانه داشتیم و آقای عارف هم تو چشم بود میشد یه کاری کرد ولی در حالی که کمتر از 19 روز به انتخابات مونده با این روشی که آقای عارف داره و طرز حرف زدنش (نه محتوی سخنانش)نمیتونه آرای مردمو جذب کنه.من که میدونم این عارف کناربکش نیست(هرچندخداکنه اینطوری نباشه)حالا شما هی بگید بدلی یعنی چی. (58704)
روحانی رای من است
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۱۹
کاش زودتر انتخابات بیاد.واسه رای دادن به روحانی لحظه شماری میکنم. (58708)
عارف بهترینه
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۹:۴۵
دوست عزیز معاون اول یعنی اکثر تصمیمای رییس جمهور با مشورت با اون انجام میگیره..... نوبت دکتر عارف هم می رسه.عارف اگه بیاد حتی یه سطح بالاتر از خاتمیه... (58797)
محمد
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۹:۵۹
عزیز اصلاح طلبی به شعار و سخنوری نیست هر چند من نمی خوام جناب روحانی رو زیر سوال ببرم، اصلاح طلبی رو در عمل باید دید، دکتر عارف 8 سال پست های مختلفی در کابینه اصلاحات داشتند، معاون اول خاتمی کم چیزی نیست ! ایشان خیلی با برنامه تر هستند . (58806)
محمد
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۰:۰۶
من نمی دونم این اشخاصی که میان این جا می گن عارف به نفع روحانی کنار بکشه کی هستند؟! این ملت چقدر احساسی حرف می زنند؟؟ بابا دکتر عارف توی عمل از خاتمی هم بهتره چه رسد به روحانی ! یه کم علمی ببینید قضیه رو ! (58816)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۳۵
درود بر اقای روحانی که حرف های خوب و منطقی زدند.گرچه میشد و جا داشت که بهترین از این هم عمل کنند ولی در مجموع ، اعمال و گفتارشان خط بطلانی بود بر 4 سال تهمت زنی محض در کشور به جناحی خاص. (58563)
ایوب
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۸:۱۷
سلام صالح عزیز
من خیلی خوشحالم که یأس های چند روز قبل به امید تبدیل شده!
زنده باد اصلاحات (58751)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۴:۱۳
ضمن درود بر شما... امیدواریم با همکاری تمام بخش های مردمی اصلاحات، کمبودها و نابرابری های رسانه ای را بتوانیم جبران کنیم.مرحله اول صعود به مرحله دوم رقابت هاست ...اطمینان داشته باشید در مرحله دوم ،اعتماد ها به اصلاح طلبان بیشتر خواهد بود. (59014)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۳۶
نسبط خوب حرف زد...آفرین (58564)
پارسا
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۳۶
واقعا صحبتها و نظرات ايشان بسيار عالي و متين بود (58565)
اصغر
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۳۶
رای ما روحانی (58566)
ایران
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۳۶
گفته های روحانی نسبتا قوی بود ، روحانی و عارف باید بعد از آخرین مناظره تلویزیونی با وساطت خاتمی و هاشمی بسود فرد پر شانس تر اجماع کنند و یکی معاون دیگری شود و اصلاح‌طلبان قاطعانه از آنها حمایت کنند، چاره دیگری نداریم (58567)
مجید
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۳۷
فن سخنوری و شجاعت ایشون کم نظیره! کشور ما به همچین آدمایی احتیاج داره و الا تا دلتون بخواد مجیز گو و چرب زبون زیاده! احسنت به شیخ شجاع (58568)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۳۷
دمش گرم . قشنگ صدا و سیما را شست پهن کرد تو آفتاب تا خشک شه (58569)
سعید
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۳۷
ای ول خوش اومد دروغگو ها رو رسوا کرد. (58570)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۳۷
هر ایرانی اگر کشورش را دوست دار باید حمایت کند این گفتارو و به ایشان رای دهد این یک جواب دندان شکن برای متحجرین و بدخواهان ایران و ایرانی هست ... درود بر تو ای روحانی (58571)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۳۷
دوستان مگه خاتمی چطور شد اين خاتمی كه ما الان بش ميگيم پدر اصلاحات بزرگواران بخدا من تو اين برنامه خاتمی 2رو ديدم اخه بايد افراد جديد داشته باشيم چرا همش باید دنباله رو باشيد بزرگواران به فكر مملكت و اينده خودمان و فرزندانمان باشيد نذاريد دوباره افراط ریشه بزنه و ريشمونو دراره (58572)
بهرام
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۴۰
امید آمد ... (58573)
محسن
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۴۰
عزيزان اگه نظراته منو تو ساير خبرها ديده باشید منم همانند شما معتقد بودم یا هاشمی یا هيچكس اما باور كنيد من تو اين برنامه خاتمی ديگر را ديدم خواهش ميكنم رأی بديد دوباره اعتدال را به كشور باز گردانيد (58574)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۴۲
بنازم! فرمایش های جناب روحانی متین، سنجیده و دقیق بود. ایشون فردی باشخصیت، شاداب و خنده رو هستند. واژه ی امید شایسته ی ایشونه چون واقعا، مادی و معنوی، به مردم روحیه می دن.نشون دادن که درد رو می فهمن و دلسوز مردم هستند. به امید روزی که ایران به دست افراد شایسته ای چون آقای روحانی و آقای عارف اداره بشه. (58576)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۴۳
روحانی امشب کولاک کرددددد. واقعا عالی بود. بعد از 4 سال بالاخره فرصتی ایجاد شد یه نفر تو tv حرف دل ما رو بزنه. هرچند غیرمستقیم بیان شد اما کاملا منظور رو رسوند. امیدوارم روحانی و عارف تا آخر از این فرصتها بخوبی استفاده کنن و حرف اصلاح طلبان و اعتدال گرایان رو فریاد بکشن...
خدایا خودت گشایشی حاصل کن... 8 سال فرصتها از دست رفت و مملکت به خاک سیاه نشست دیگه بسسسسسسسه..... (58577)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۴۳
عالی عالی بود الله اکبر از توان و شجاعت دکتر عزیز (58578)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۴۴
ایشون عالی بودن، حرف هایی زدن که هر کسی تو صدا و سیما نمیزنه، واقعا از صحبت ها و برخوردشون لذت بردم. مخصوصا موقع برحورد با مجری.. (58579)
علیرضاا
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۴۶
با این گفتگوی عالی آقای روحانی در شبکه دو سیما فکر کنم تنها راه موثر برای آقای عارف استفاده از نظرات و جملات رادیکال تر باشه . (58581)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۴۸
عالی بود صحبتهای دکتر روحانی. (58582)
علي اصغر
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۴۹
چاره‌اي نداريم الا اين‌كه بگوييم خوب بود؛ بخصوص بخش اتمي‌اش. اي كاش بخش اقتصادي‌اش هم همين‌طور مي‌شد. اما معترضيم كه بخش فرهنگي نداشت.
كليد را بد درآورد. كاش همان اول رو مي‌كرد و مي‌گذاشت روي ميز و به عنوان معما تا پايان نگهش مي‌داشت. اين‌جا را ديگه بايد مشاورين بهش مي‌رساندند كه كوتاهي فرموده‌اند.
اما، در مجموع يك گام به جلو!
زنده باد! (58584)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۸:۰۶
کاملا درسته
خدایش من از مدتها قبل نظرم دکتر روحانی بود ولی از باب شوخی یک سوال داشتم:
اگه فردا ایشون رئیس جمهور بشه و کلید گم بشه تکلیف چیه؟:-O (58747)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۴۹
بهار لطفا نظراتو منتشر كن توأم شدی شورای نگهبان‏!‏‏!‏‏‏!واقعا اقای روحانی باصلابت سخن ميگفت من كه به وجد اومدم یاد سخنرانی های اقای خاتمی بخير البته هرچند فكرمیكنم اقای عارف عمل گرا ترهستند اما به نظرم به دليل بيان شيوا و با صلابت و البته تجربه ی بيشتر اقای روحانی در سياست خارجه با نهايت احترامی كه برای اقای عارف قائلم ايشان به نفع اقای روحانی كنار بروند ما پيروزیم (58585)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۵۰
خدا کند عارف به نفع حسن روحانی کنار برود من که واقعا حرف هایش بسیار رو تاثیر گذاشت (58587)
پیمان
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۵۲
امیدها را زنده کرد. اگر روحانی با همین جسارت و سلاست در مناظره ها حاضر شود نتیجه انتخابات شگفت انگیز خواهد بود. بسیار عالی بود (58588)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۵۲
اگر مناظر ه ای در کار باشد خدا به طرف رو به روی روحانی رحم کند

برنامه امشب فوق العاده بود. (58589)
میلاد
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۵۳
به نظر من مجری کم نیاوردآقای روحانی خیلی ...تشریف داشتن!من هنوز در مورد کاندیدای قطعی به نتیجه نرسیدم ولی از این حرفایی کلی هم خوشم نیومد . (58591)
مهدی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۰۲
این برنامه شب سوم بود که پخش شد این اقای مجری با 2 تا کاندید قبلی که اسم نمی برم همینطور رفتار کرد!!!!!!!!!!!!!! (58608)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۰۳
اصلاح طلبان متانت خود را همیشه ثابت کرده اند... نمونه اش همان مناظره ی سال 88 که خیلی چیزها می توانست بیان شود اما نشد... در مورد حرف های کلی هم وقتی در موضوعی مثل مثلا اقتصاد کشور مجموعا کمتر از 10 دقیقه وقت داشته باشی، نمی تونی وارد جزییات بشی. (58613)
علیرضاا
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۰۸
مجری که تابلو کم آورده بود , الان هم تو خودت کم آوردی . فردا حرفای مردم را گوش کن .... (58618)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۱۳
شما خجالت نکش. 2 بار تو 84 و 88 امثال شما اشتباه کردن حالا اشتباه سوم رو هم مرتکب بشین و رسما ایران رو با خاک مساوی کنین. یعنی ممکنه یه آدم عاقل یه اشتباه رو سه بار تکرار کنه؟!!! (58626)
هادی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۲۴
موج روحانی آغاز می شود. (58645)
سعید
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۵۳
ماشالله !!! اگه تا اخر اینجوری پیش بری بالای 20 میلیون رای میاری (58592)
آذر
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۸:۵۶
انشالله ... (58765)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۰:۵۸
امیدورام بهار نیوز کامنت های این مطلب را نبنده تا همه بیایند و نظر بدهند و اصلاح طلب ها مجبور شوند ائتلاف کنند روی یک نفر. (58600)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۰۱
رای من روحانی (58604)
روحانی روحانی روحانی حمایتت میکنیم
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۰۱
الله اکبر,الله اکبر,الله اکبر
روح خمینی کبیر شاد شد روح شهیدان شاد شد دل مردم ایران شاد شد ایران آزادشد.روحانی روحانی روحانی حمایتت میکنیم. (58605)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۳۹
جوگیر نشین دیگه حالا... دوستان از بت سازی و افراط در حمایت پرهیز کنند. اگه برخی تندروهای اصلاح طلب اون همه در مردم انتظار بیجا از خاتمی ایجاد نمیکردن, ملت سال 84 مزایای اصلاح طلبان رو نادیده نمیگرفت و باهاشون قهر نمیکرد. عاقلانه حمایت کنید لطفاً....... (58667)
رضا
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۰۸
به این میگن حرف حساب! (58697)
منتظر المهدی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۲:۴۳
واقعا برای خودمون متاسفم که آدمایی رو که پا رو خون شهدا میذارن و زیر چهره اسلامیشون ضد دین و انقلابند رو اسوه قرار دادیم وتاییدشون میکنیم مگه اون دنیا رو فراموش کردین شما مسئول رایی هستید که میدید. رای ما فقط جلیلی. (58923)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۲:۵۵
رای ماجلیلی .....فرد باخدا ،بااخلاص، با تدبیرو، باروحیه جهادی ،ساده زیست، شجاع و ولایتمدار ...
میبینید تمام ویژگی هایی که رهبری گفتنو داره اگه منصف باشید!!! (58928)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۰۱
با این که من طرفدار دکتر عارف هستم و ایشون رو بیشتر قبول دارم اما در حال حاضر که شرایط غیر منصفانه است و برای نجات کشور دیگه نباید اجازه ی حضور افراطی ها رو بدیم دکتر روحانی صلابت و شجاعت بیشتری برای حضور در انتخابات داره امیدوارم با اجماع دکتر عارف به نفع آقای روحانی کنار برن و تمام قد ایشون و اصلاحات پشت دکتر روحانی قرار بگیرن
عالی بود مصاحبه امشب دکتر روحانی (58606)
حمید
United States
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۲:۱۷
اینقدر احساسی نباشید تنها ملاک که شجاعت نیست اگه اینطوری باشه احمدی نژاد از همشون شجاع تر بود. واقعا سطح علمی دکتر عارف خیلی بالاتر از بقیه هستش ولی حیف که این سطح علمیشون برای عموم ناشناخته هست.... (58890)
فرشاد
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۰۲
احسنت به این شیخ شجاع,با این که ارزش زیادی برای آقای عارف قائل هستم ولی شجاعت آقای روحانی ستودنی بود,بیچاره مجریه قیافش زرد کرده بود دستش داشت می لرزید به تته پته هم افتاده بود. (58611)
ن
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۰۵
همه ما ميدونيم كه جناب روحانی بسيار سخنور و دارای فن بيان خاص خود هستند اما چیزی كه فك كنم برای ما امشب ثابت شد فرق اقايون روحانی و عارف با بقيه 6نفره مطمئنا الان كسانی كه فكر رأی نكردنو ميكردن حتما پشيمون شدن شما حرف های اقای روحانی و جلیلی رو باهم مقايسه كنيد... (58615)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۰۸
به نظرم تحریم دست آوردی نداره
اگه هاشمی و خاتمی حمایتش کنن احتمال به دور دوم رفتنش زیاده و در دور دوم قطعا برندس
با توجه به اینکه احمدی نژاد دنبال آتو گرفتن از حکومته و افشاگری احتمال . . .کمه
نباید صحنه رو خالی کنیم
چاره ای نداریم باید امید رونگه داریم (58617)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۰۹
یاد سخنرانی ایشان قبل از انقلاب در مسجد ارگ تهران افتادم خیلی کوبنده بود (58620)
مردم
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۱۱
درووووووووووووووووووود بر روحانی
درووووووووووووووووووود بر شجاعت
درووووووووووووووووووود بر عدالت
درووووووووووووووووووود بر یار مردم
درووووووووووووووووووود بر ازادی بیان
درووووووووووووووووووود بر تدبیر و امید
و درود بر حسن روحانی (58622)
آذر
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۸:۵۷
دروووووووووووووووووووووووووووود بر انسان آزاده (58766)
آذر
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۹:۰۶
من و اعضای خانواده ی 8 نفریم رآیمون به آقای روحانی است ، انسانی فرهیخته و شجاع و اعتدال گرا ... صحبتای دیشبشون چو انتخاباتی در خانه ی ما رو کاملا تغییر داد ... به امید پیروزی و حضور رئیس جمهوری شایسته برای کشور عزیزمون ایران ... (58772)
محسن
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۱۳
وقتی ادمی باسواد باشه و واقعا مرد كياست و سياست باشه نتيجش ميشه اين ديد چطور همين اقای عابدينی ساكت شده بودو ديگه حرفی واسه زدن نداشت فك كنم يادتون باشه كه اين اقای عابدينی تو برنامه هاش چطوری كارشناس اتمی شده بودو تو برنامه های مختلف از عقب موندگی های برنامه اتمی در دوران اصلاحات اظهار فضل ميكرد اما امشب فقط لبخند ميزد چون ميدونس طرفش كيه و سوادش چقده حالا هی بگيد رای نميديم اخه روحانی با قاليبافو جليليو...قابل قیاسه (58623)
سعید
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۳۶
آقای عزیز این فک کنم یعنی چه!؟ پارسی می نویسی.در کجا فک کردن داریم. (58666)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۴۹
به دل نگیر ؛ فکر کرده پیامکه به دوستش ! (58676)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۱۳
سلام دکتر روحانی (58625)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۹:۱۷
عليكم السلام...چطوري تو؟ (58779)
مهدی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۱۴
احسنــــــــــــــــــــــــت.عالی بود (58628)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۱۴
درود بر شما که حرف دل مارا زدی. (58629)
رضوان
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۲۱
روحانی در گام اول خوب بود اما راجع به ائتلاف چه باید کرد دوستان عملکرد عارف رو هم باید دید
زنده باد ایران (58641)
عاشق ایران
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۲۴
در روزهای قبل چندین کامنت در سایت های مختلف گذاشته بودم که آقای روحانی بسیار جذاب و قاطع صحبت میکند و سخنران فوق العاده ایست ، ایشون قدرت کلام خاتمی و سیاست و شجاعت هاشمی ، هر دو را با هم دارد ، امیدوارم همین روال ادامه داشته باشد . قطعا از فردا تخریب و توهین به جناب روحانی در سایت های مختلف اصولگرا به شدت افزایش خواهد یافت. (58646)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۲۵
انشاالله با اتحاد کامل اصلاحطلبان و حمایت خاتمی و هاشمی از روحانی ۲خرداد تکرار میشه.آقای عارف هم باید تا آخرین روز تبلیغات حضور داشته باشن و بعد کنار بکشن چون آخرین برنامه تبلیغاتی tv مال ایشونه و بهترین فرصت برای اتمام حجته.
زنده باد اصلاحات! (58648)
طلبه جوان
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۲۵
من نه طرفدار اصولگرا یان هستم نه طرفدار اصلاح طلبان . من به عنوان یک مسلمان ایرانی که آینده کشور برایم مهم است در انتخابات شرکت می کنم وبه گزینه اصلح برای خلق حماسه سیاسی مورد نظر رهبر فرزانه انقلاب رای میدهم .من هرگز با شرنوشت خودم قهر نمی کنم ودر انتخابات ریاست جمهوری با شور وشعور شر کت می کنم .البته من هم مثل دیگران حق دارم کاندیدای اصلح از نظر خودم را معرفی کنم .من دلایل زیادی برای رای دادن به دکتر حسن روحانی دارم ولی در اینجا فقط به یک دلیل اشاره می کنم وآن هم اصلاح رابطه خارجی باسایر کشور ها و رفع تحریمها با تاکید بر حفظ اصول وخطوط قرمز انقلابی و ملی ما است .من با تمام ارادتی که نسبت به استاد عزیز جناب آقای دکتر عارف دارم به خاطر یکپارچگی آرائ ملت از ایشان خواهش می کنم همچون یک قهرمان ملی از دکتر حسن روحانی حمایت نمایند. (58649)
دل خون
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۳:۲۶
درود بر تو انسان پاک نهاد (58964)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۳۲
ماشاا... به این لحن و صلابت سخن ایشان . (58659)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۳۳
آقا بدون اغراق عرض می کنم بهترین و عقلای ترین سخنانی بود که از سیمای ضرغامی تو این 8سال گذشته شنیدم. درود بر روحانی که امشب امید را زنده کردی.َ (58660)
س
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۳۳
اقای عارف هم عملگرا هستند بايد ديد چی پیش مياد اما مطمئنا با اين سخنرانی اعتدال بو كشور بر ميگرده و اصلاحات پيروز است (58662)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۳۴
با حال ترین قسمت اونجایی بود که مجری به روحانی گفت من کتاب شما را دو بار خوانده ام و روحانی در واکنشی سریع و حضور ذهنی عالی جواب داد یک بار دیگر هم بخوان.

درود بر روحانی (58663)
سید
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۳۵
زود قضاوت نکنیم هنوز فرست نفس کشیدن به دکتر عارف ندادن...نظر من دکتر عارف هستش...ولی منتظر رهبر اصلاحات اقای خاتمی و ایت الله هاشمی هستم ...هر چی اونا بگن من مطیعم...به نظر من همه باید متحد باشیم و تنها راهش اجماع روی یکی از این دو عزیز هست (58665)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۱:۰۳
اصلا کی گفته که پنجاه میلیون منتظر بشن که دو نفر مثل هاشمی و خاتمی باید رای بقیه را تعیین کنند مگه ما خودمون عقل نداریم؟هر ادم عاقلی با دیدن صحبت های افراد میتونه نتیجه گیری کنه.این دو نفر بودند که مارو بردند گوشه رینگ و هشت سال خوردیم.دست از این لیدر تراشی بردارید و با عقل خودتون رای بدید (58849)
سید
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۴:۴۵
دوست عزیز وقتی شما یک تفکر رو قبول داشته باشی و یک سری سیاست های اصلی رو که در یک جریان خاص می بینی قبول داشته باشی تنها چیزی که برات مهمه اینه که اون طرز فکر و اون اندیشه و سیاست روی کار بیاد ... لازم بدونید که همون 8سال پیش هم مردم روی صحبت کردن یک فرد به اون رای دادن...پس سیاست خیلی مرموز و فریبندست پس وقتی شما در یک شطرنج بزرگ شرکت می کنی و به فرماندت اعتماد داری بهتر اینه که برای هر کارت منتظر فرمان باشی چون مطمئنا اونا بیشتر از تو حیله های سیاستو میشناسن که امروز هم ما باید منتظر اقایان هاشمی و خاتمی باشیم مردانی سراسر تجربه. و هر کس که با این جریان هست اگر تک روی کنه رایشو باخته (59059)
حقيقت گو
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۴۰
ايول ايول جوان بسند بود رئيس جمهور يعني مرد شجاع مرد نترس مردباسواد ومرد... دكتر حسن روحاني رأيم را بنامت كردم (58668)
محمد
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۴۲
شروع بسیار خوب و امیدوارکننده ای بود اما به نظرم چند مورد قابل ذکر است :
۱- اصلاح طلبان باید از موضع انفعال بیرون بیایند و تمام تلاششان را در جهت معرفی کاندید مورد نظر ( دکتر عارف یا دکتر روحانی) به کار بگیرند.
۲- برنامه های اقتصادی هم از لحاظ تئوری و هم از لحاظ مصداقی ( همان خرد و کلان است) باید به زبانی شیواتر بیان شود تا توده مردم را بیشتر همراه کند.
۳-در باب بیان مشکلات شرایط حاضر، سعی شود تکرار صورت نگیرد (خدا را شکر ، اینقدر مشکلات داریم که اگه همش بیان بشه ، چند صد برنامه نیاز هست!! ).
با امید به آینده (58670)
هم ولایتی دکتر روحانی (شهرستان سرخه)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۴۲
دکتر حال کردم خدا بابای عزیزت رو رحمت کنه تمام مردم با شما هستن یه یا علی تا ریاست جمهوری و نجات ایرانی از ویرانی و درود به هاشمی و خاتمی سلام برمردم ایران (58671)
اصلاح طلب ح
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۴۷
بسم الله الرحمن الرحیم
باعرض سلام.ان چه عيان است چه حاجت به بيان است مطمئنا همه ی ما سطح اقای روحانی با بقیه اساتيد احساس تکليف كرده را ديديم و سطح اقای عارف هم با اين بزرگواران دلسوز هميشه حاظر در صحنه خواهيم ديد حال اگه كسی باز بگه فقط هاشمی ديگه هيچكس ديگه واقعا مصداق كوچه ی علی چپ فراموش نكنيم كه اقای هاشمی به هيچ عنوان اصلاح طلب نبود اما به دليل شرايط بد اقتصادی و فرهنگی و سياست خارجه به دلیل سابقه و سياست ايشان ما به ايشان رو اورديم اما حال كه ديگه اب رفته به جوی باز نگردد مطمئنا با انتخاب اقای روحانی يا عارف جهت این اب رفته رو تغيير خواهيم داد (58673)
sad
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۵۶
دکتر روحانی
خدا قوت
ممنون که هر دل ملتو زدی (58679)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۵۶
من نمیدونم بعضی از دوستان چطور اینقدر زود در مورد کناره گیری عارف حرف می زنند,پیشنهاد میدم یه بار دیگه همون بیست دقیقه برنامه عارف که قطع شد رو ببینند و برنامه های عارف رو مطالعه کنند بعد متوجه می شند چه کسی صلاحیت بیشتری برای ریاست جمهوری داره,اگر به فن بیان و مناظره باشه احمدی نژاد بهترین گزینه بود,ای کاش اینقدر احساسی برخورد نمی شد,دلایل بهتری هم برای حمایت از روحانی در مقابل عارف هست (58680)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۳۰
احسنت برادر بابا کمی صبر کنید (58715)
سید
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۲۱:۲۳
احسنت دکتر عارفی دانشمند و سیاستمداری قابل است باید بیشتر منتظر ماند (59391)
سید
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۲۱:۵۷
ببخشید عارف (59427)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۵۶
واقعا صحبت هاش احسنت داره که حق مطلب رو ادا کرد که اینه هر جا نشینن بگن که آقای سید محمد خاتمی(مایه افتخار ایرانیان) برای انرژی هسته ای کاری نکرد و در زمان ایشان پروژه هسته ای تعطیل بود .ای کاش عارف به نفع روحانی کنار بره تا 2 خردادی دیگر را براش رقم بزنیم. (58682)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۵۷
من میرم بخوابم فقط کنجکاو شدم آخریش چی بوده ! مرد ... !! (58684)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۵۸
به نظرم دیگر نیازی نیست حتی هیچکودم از این دو عزیز اقایان روحانی و عارف به نفع یک دیگر کنار بروند همانطور که اصولگرایان 5 نماینده دارند ما هم میتوانیم دو نماینده داشته باشیم و تبلیغات خوب این دو عزیز حتی میتواند باعث اول و دوم شدن این دو نفر در انتخابات شود ان موقع هست که اصلاح طلبان هستند که با دو نماینده شکست سنگینی به اصول گرایان وارد خواهند کرد که با پنج نماینده نتوانستند با ما رقابت کنند
اول و دوم شدن اقایان روحانی و عارف مساوی هست با شکست سنگین اصولگرایان
زنده باد دکتر عارف زنده باد دکتر روحانی (58685)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۱۰
این یک نظر احساسی ولحظه ای است.شما مثه این که شرایط وموقعیتو درک نمیکنی دوست من (58699)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۱۲
دوست گرامی عین همین امر در سال 84 باعث شد آقای هاشمی نزدیک به 7 میلیون را از دست دهد (کنار نکشیدن آقایان معین و کروبی به نفع هاشمی) و نتیجه تغییر کند، الان هم اگر دو نفر باشند همین اتفاق می افتد در حالی که تک بودن کاندیدا شانس پیروزی در همان مرحله اول را افزایش می دهد، در ضمن احتمالا اصولگرا ها در صورتی که احساس کنند کاندید اصلاح طلب تبدیل به وزنه ای شده به نفع هم کنار می روند. (58702)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۵۷
نباید احساسی نظر بدیم...

اجماع حتما بادی صورت بگیره تا ما با قدرت پیروز بشیم بعد میشه از توانایی های هر در طرف استفاده کرد ... مثلا عارف معاون اول دولت بشه یا مثلا روحانی وزیر امور خارجه بشه... در هر صورت اجماع صورت بگیره (58724)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۴:۳۹
کنار نکشیدن کروبی و معین به نفع هاشمی؟ً!!عجب؟یک شبه هاشمی شد فرد اصلح اصلاحات؟بنده با وجود اینکه از مدت ها قبل هاشمی رو بهترین گزینه موجود می دونستم باید بگم اگر بازم به 84 یا 88 برگردم به طور قطع از آقای کروبی چه در مقابل هاشمی و معین چه در مقابل موسوی حمایت می کنم (59048)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۹:۴۹
دوست گرامی همین طرز فکر شما و امثال شما باعث شد بجای هاشمی، احمدی نژاد پیروز انتخابات 84 شود، رای آقای هاشمی از کروبی و معین بیشتر بود آنها شانس کمتری در مقایسه با هاشمی داشتند، آیا بهتر نبود با کوتاه آمدن و انصراف کروبی و معین، هاشمی رئیس جمهور میشد بجای احمدی نژاد، در دنیای سیاست آرزوهای ما در مرحله ای پایین تر از واقعیات فضای سیاسی اهمیت دارند. (59363)
غلی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۵۸
وقتی سخنانش را حواندم یاد گفته ایت الله خویی افتادم که یک روحانی به او گفته بود: اقای خویی من خواب دیدم که را در بحث با شما پیروز شده ام و شما باخته اید.
ایت الله خویی در جواب گفته بود : جالب است شما تنها در خواب می توانی در بحث بر من غالب شوی (58686)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۱:۵۹
من به روحانی رای میدهم و از آقای عارف تقاضا داریم در آخرین لحظات به نفع روحانی کنار بکشد تا رای ها پراکنده نشوند (58689)
صادق
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۰۵
دکتر روحانی خدا قوت
دمت گرم حرف دل ما رو زدی (58692)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۰۵
انگاری بعداز مدتها یه دانشمند پیدا شد .
طوری صحبت کردند که هم عوام لذت بردند هم خواص , قصد توهین ندارم ولی من از صحبت ها جلیلی سر در ناوردم مخصوصا از اون منبعه آب شون ! (58693)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۸:۵۸
من اولین بار بود که صحبت جلیلی رو گوش میکردم شما چیزی رو از دست ندادی تماصحبتش این بود "برخی ظرفیت ها و تهدید ها رو به فرصت تبدیل می کنیم" (58767)
علی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۰۶
جالب بود (58695)
فاطمه - اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۱۸
واقعا عالی بود . انتقادات از صدا و سیما واقعا به جا بود . حرف های تلمبار شده را دکتر زدند من که کیف کردم .تسلط دکتر هم خوب بود مجری منگ مونده بود
آفرین (58705)
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۱۸
ماشاءالله.لا حول و لا قوه الا بالله.
دکتر چشم حسودات کور
احسنت بر این متانت و تسلط و شجاعت
دست حق نگهدارت (58706)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۱۹
لطفا نظر من را حذف نکنید .من معتقد هستم آقای هاشمی. . . . در ماههای اخیر چندین مرتبه اعلام کرده بود که کاندیدا نمی شود و از روحانی حمایت می کند. ناگهان در آخرین ساعت ثبت نام وارد وزارت کشور شد و ثبت نام کرد و شور انتخاباتی بین هوادارانش ایجاد کرد.او از اول هم برای ماندن نیامده بود .شورای نگهبان کسی را رد صلاحیت کرد که اصلا قصد رییس جمهور شدن نداشت ولی با آمدنش شور انتخاباتی ایجاد کرد.حالا با معرفی کاندیدای مورد نظرش سیل آرائ حامیانش را به سمت وی گسیل میدهد . (58707)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۲۰
دلمو خنک کرد .رسواشون کرد.خدا پشت و پناهت. (58709)
sm
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۸:۵۱
عالی بود دوباره امیدها زنده شد رئیس جمهور ما دکتر روحانی (58761)
Iran-e-sarafraz.blogfa.com
China
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۴۱
درود بر اصلاحات
با سلام خدمت بهارنيوز عزيز
وبلاگ "درود بر خاتمي، سلام بر هاشمي" نظرسنجي هاي جديدي را طراحي كرده و از مخاطبان خود خواسته است كه، با توجه به عدم حضور آقاي خاتمي و رد صلاحيت آيت الله هاشمي چه رويه اي را در انتخابات پيش خواهند گرفت: اجماع بر روي آقاي عارف و حمايت جريان اصلاحات از ايشان يا تحريم انتخابات به نشانه ي اعتراض.
خواشمنديم اين كامنت را انتشار داده تا خوانندگان بهارنيوز نير بتوانند در اين نظرسنجي شركت كنند.
با تشكر از همكاري شما
Iran-e-sarafraz.blogfa.com (58720)
م ح س ن
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۴۵
فك کنم بيشتر اصلاح طلبا بدونن كه روحانی بيشتر سخنور خوبيه اما عارف عملگراتر اما بايد قبول كنيم كه بخش عمده ای از سياست هم كلام و طرز بیان.خیلی از مردم طرفدار هيچ حزبی نيستن و تحت تأثير بيان شخص قرار میگيرن‏(همین الانم می بينيد حرفايی مثل كات يوشا،كوبيدش،شستش گذاشتش كنار...‏)بنابراین‏(خودتون دیگه می دونيد‏)‏ (58721)
فقط عارف
China
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۴۹
بعد ٤ سال امشب بعد سخنان آقاي روحاني راحت ميخوابم.
شير مادرت حلالت روحاني عزيز (58722)
مقداد کریمی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۲:۵۸
حسن روحانی امتحانش را پس داده است . من نمی دانم چرا شورای نگهبان در این زمینه انقلابی و قاطعانه برخورد نکرد. این آقا در دورانی که دبیر شورای عالی امنیت ملی بود . در غلطان را با آبنبات معاوضه کرد.
هه لابد در صورت رئیس جمهور شدن می خواهد فعالیت های هسته ایی را دو باره تعلیق کند.
این آقا در دوره ی آن خاتمی کاری کرد که هنوز کشور دارد تاوان پس میدهد.

او بود که به آمریکا و اروپا آنقدر رو داد که آن ها مدام تقاضاهای بیشتری کردند.
که هر یک قدم که در مقابل آمریکا کوتاه آمد ، آن ها دوقدم جلوتر آمدند.
ما تنش را به وجود نیاورده ئیم که بخواهیم تنش زدایی کنیم.
آرمیکا و اروپا اگر راست می گویند خودشان اول تنش زدایی بکنند

باید مقاومت کرد تنها راه اینست که در چشمشان نگاه کنیم و قاطعانه بگوئیم ما بر سر منافع ملی اسلامی کوتاه نخواهیم آمد... دوستان به خدا پیروزی نزدیک است دشمن میخواد کاری بکند که ما از وسط راه برگردیم. (58725)
شرشم
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۳:۴۷
مقداد باز تو حرف زدی ول کن داداش برای چند تا از حرفات دلیل و مدرک داری منطقی باش تو برای رای ندادن به این آقا دلایلی داری و ماهم برای رای دادن دلایلی داریم جامعه یعنی جمع من و تو پس بیاین به نظر هم احترام بذاریم و از تخریب کاندیداهای مملکتمون خودداری کنیم بریم عین آدم رایمونو بدیم و به رسالتمون عمل کنیم. (58982)
امیر
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۴:۴۶
خجالت نکشید... همچو کبک سر در برف فرو کنید و مملکت را بر باد دهید... هرچه بی خردان به خوردتان میدهند را کورکورانه تکرار کنید... بروید رجانیوز بخوانید و با کمک آنها کشور را به خاک سیاه بنشانید... تا کی باید امثال شما را تحمل کنیم ای خداااااااااااااا (59060)
رضا
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۴:۱۱
نظر من اول روحانی بود ولی عارف جنم نداره اما یادمون نره عارف از بی نظیر ترین آدم های دنیسات در علم و ریاضی فن آوری از با ارزشترین هاست از ایران برای دنیا روحانی شبیه سید عزیز اصلاحاته عارف مظلومه (58730)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۴:۴۵
دانلود با فرمت 3gp:
http://tinylink.ir/6emc (58731)
محمد
United States
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۴:۵۴
تاچند ماه پیش تعدادی میلی به رای دادن نداشتند ولی با وصع کنونی رای ندادن خیانت به نسل آیندمون باید هممون تلاش کنیم تا از بین دوستهایمون که نطرشون به آفای هاشمی بوده رو متفاعد کنیم به آقای روحانی رای بدند (58732)
روح الله
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۶:۲۷
آقای روحانی بسیار عالی صحبت کرد ولی باید فراموش نکنند که حتما واجب نیست در تمام برنامه های صدا وسیما حضور پیدا کنند مثلا مناظره 8 نفره چه لزومی دارد برود 6 نفر برعلیه او حرف بزنند این خود نوعی کار روانشناسی برعلیه ایشان وعارف است که می خواهنددید مردم را نسبت به این آقایان خراب کنند وقتی یک نفر بگه تو اشتباه کردی شاید کسی قبول نکند دونفر بگه فلان کارت غلط بود اگر چه هم آقای روحانی رد کند باز هم شاید اثر نکند ولی وقتی که شش نفر یک جا می گویند نوعی اثر روانی وروانشناسانه روی عموم وتوده مردم دارد مراقب باشید

ماکه دسترسی به آقای روحانی نداریم ولی اگر می توانید به گوش وی برسانیداین یک نقشه مرموزانه است (58735)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۳:۵۹
اگه اقای روحانی در مناظرات شرکت نکنند کاندیداهای اصول گرا جو ترسو بودن ایشون رو راه خواهند انداخت و مردم ساده باور ما هم باور میکنند اونوقت کلی از رای های ایشون ریزش خواهد کرد مطمئن باشید در مناظرات دکتر روحانی و عارف با کمک همدیگر تمامی اصولگرایان رو سرجای خود خواهند نشاند (58993)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۴:۱۵
مخالفم
روحانی مثل اغلب اصلاح طلب ها هم باسواد و روشنفکر است و هم آنقدر اصولگرایان در اداره این مملکت روسیاهی دارند که مشکلی پیش نخواهد آمد (59016)
علیرضا پزشکپور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۶:۲۹
حف حق به دل می نشیند افرین اخلاق وادب را به دیکران کوش زد کردی (58736)
جواد
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۸:۰۴
سلام ، بعید می دونم انتخاب آیت الله هاشمی اشتباه باشد . درود بر روحانی ، ما بر می گردیم به انتخابات ، بر می گردیم به عقلانیت ، برمی گردیم به تدبیر (58744)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۸:۰۶
ازشوق اینکه کسی حرفهای دلمان رامی زندگریه کردم -امیدوارشدیم روحانی عزیز (58746)
علي
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۸:۱۴
با گرد و خاك كردن نميشه زياد راي جمع كرد آقاي روحاني (58749)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۸:۲۴
خداوند به تو عزت دهد روحاني عزيز (58753)
بلوچ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۸:۲۵
اونهای که در جامعه در اقلیتند{خیلی هم کم نیستند تقریبا 25 تا 30 درصدند} چرا دکتر روحانی در مورد انها و تبعیض چیزی نگفت امیدواریم دکتر عارف و دکتر روحانی در برنامه های اینده خود به این موضوع اشاره کنند.ما از این دو گزینه انتظار داریم ولی از کسی که انتظار نداشتیم به این موضوع اشاره کرده ولی سانسور شد.انشاء الله که دولت اصلاحات برنده است. (58754)
محمد (طرفدار حرف حساب)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۸:۴۰
حرفاشون واقعا عالی و کوبنده بود . طرفداران آقای روحانی مثبت بدین که نشون بدیم چقدر طرفدار دارن ایشون. (58758)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۹:۰۰
ردای ریاست جمهوری برازنده شماست.
تیکه به جلیل هم خیلی عالی بود که ما درحد ریاست جمهوری و وزرای خارجه مذاکرات رو انجام میدادیم الان در سطح مدیر کل ادارات داره انجام میشه! (58768)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۹:۰۲
خوش به حال صدا و سیما دیگه تمیز شد!!!! آخه دیشب , اساسی شست و شو شد !!!
درود بر دکتر حسن روحانی (58769)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۹:۰۷
دیشب دلم برای یاران در بند و بیت معزز امام گرفت. البته خوب معلوم است که یاران امام به امام و ملت خیانت نمی کنند. (58773)
سورنا
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۹:۱۱
فعلا تنها انگیزه شرکت درانتخابات را روحانی عزیز میدانم . (58777)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۹:۲۷
زنده باد (58786)
من
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۹:۲۷
فکشونو اورد پایین.یکی بره دندوناشونو جمع کنه.ها ها ها (58787)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۹:۳۳
اون کلیدی که آخرین لحظه نشون داد خیلی با حال بود و خیلی حال داد (58793)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۹:۵۱
دانلود فیلم گفتگو با فرمت 3gp با حجم 27mb:
http://goo.gl/7DAr9 (58801)
علی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۸:۱۳
عزیزم فیلتر شده (59276)
امیر
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۹:۵۸
چی الکی میگید خیلی خوب بود
مگه اون تیکه حرفش رو نشنیدید که ترسید بگه منظورش از ما یعنی خودش و خاتمی و گفت منظورم از ما یعنی دانشمندان هسته ای (58805)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۴:۱۳
دوستان حواستان را جمع کنید بعضی از این دوستان که خودی خودشون رو جا میزنند از میان مخاطبان رجا و فارس می آیند (59013)
فریدون
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۰۹:۵۹
سلام بر روحانی عزیز - من میخاستم به آقای ولایتی رای بدم ولی با دیدن و شنیدن سخنان قاطع آقای دکتر روحانی به ایشون رای میدم . زنده با روحانی عزیزم (58807)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۴:۱۱
منم فکر می کرده قالیباف شایسته تره ولی نظرم عوض شد (59009)
صفر
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۰:۰۰
لعنت بر افراطی ها .اعنت بر خوارج زمان.درود بر روحانی درود برعارفففففففففففف (58808)
امیر
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۰:۰۲
چی هی الکی میگید اصلاح طلبان ازش حمایت کنند این اقا خودش میگه من اصلاح طلب نیستم (58811)
میلاد
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۰:۰۴
ای جووووووووونم به این دکتر دوس داشتنی و خووووشتیپ.چشم حسوووووداش کووووور (58812)
خوزستان
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۰:۰۶
به نظر من آقای روحانی در صد قابل توجهی از؛
1.صلابت، شیوایی و نفوذ کلام خاتمی را دارد، در حالی که خاتمی شجاعت لازم را ندارد.
2. کیاست و شجاعت را در محضر هاشمی آموخته حال انکه هاشمی جاذبه ای در فن بیان که باعث جذب توده ها می شود را ندارد.
3. دکتری عارف را نیز دارد. (58815)
رضا احمدی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۰:۰۹
اره یطرفه حرف زدن خیلی شجاعانه ست.بیرون ایستاده میگه لنگش کن...
ایشون تو حرفاشون فقط گفتم "ما"فلان کردیم "ما"بسار کردیم،ما نذاشتیم پرونده به شورای امنیت بره...منظورشم از ما دولتهایی بودن که ایشون در ان مسئول بودند.ولی نگفتند که ما تعلیق کردیم تا انها پرونده را به شورای امنیت نبرند.ما مماشات کردیم تا انها رابطه خود را بهتر کردند و در سه سفر ایشان طی چهارسال از جناب آقای خاتمی در کاخ الیزه استقبال کردند و به ایشان نشان افتخار دادند.
اصلا چرا باید رییس جمهور یک کشور اروپایی مثل فرانسه که بیست سال قبل از با حمایت های دیپلماتیک و تسحیلاتی خود به رژیم بعث و صدام سعی در براندازی جمهوری اسلامی داشت حالا باید بیاید و به یک روحانی شیعه و رییس جمهور یک کشور مسلمان که پرچم دار مبارزه با سلطه طلبی غرب هست نشان افتخار بده؟
اقای روحانی هم کلا داشتند به طور غیر مسقیم اقدامات دولت نهم و دهم را مورد هجمه قرار میدادند.

ولی آقای روحانی اگه صداو سیما عادل نپبود شما الان اینجا نبودی.....
استحضار دارید که رهبر انقلاب حکم ریاست جناب ضرغامی .ایشان دارند غیر مستقیم رهبر انقلاب را نا عادل می خوانند.
اگر صداوسیما عادل نبود مطمئن باشید رهبر انقلاب بهتر از شما متوجه این قضیه بودند. (58819)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۶:۰۹
آقای احمدی اونایی که ادعای مبارزه دارن چرا پشت مردم قایم میشن ؟ چرا به شعب ابیطالب افتخار میکنن و شعار میدن ولی خودشون تو نازو نعمتن ؟ آیا آنها هیچوقت فهمیدن شیر 1000 تومنی بشه 2300 یعنی چی هیچوقت فهمیدن وقتی کرایه ماشین از 500 تومن بشه 800 تومن و تومجبور بشی یه قسمت از مسیر رو با پای پیاده بری و وقتی رسیدی خونه نای حرف زدن نداشته باشی ینی چی نه داداش نمیدونی(تازه اینا یه سوزن از یه خرواره) اونوقت میگن تحریمها هیچ اثری نداشته , بله برای شماها و امثال شما هیچ تاثیری نداشته ماشاله بقول ناطق همشونم خونشون بالای چهارراه پارک وی , روی دور و وریاشونم تاثیر نداشته , آره عزیز من اگه اون موقع تعلیقم کردن به فکر من و امثال من بودن نه اونایی که یا شیکمشون پره یا جمجمشون خالی !!! در مورد قسمت نا عادل خطاب کردن رهبری باید بگم همین حرفها رو از اول میزدید که اجازه نمیدادید هیچکس بهتون بگه بالا چشمتون ابرو همه چی رو وصل میکردید به رهبر نه عزیز من عملکرد خودتو نو پای اون بزرگوار نزارید گذشت اون زمون ! یه بار رئیس یکی از نواحی شهرداری تو مسجد محل میگفت هرکی به من توهین کنه به رهبر توهین کرده ! چون منو کی انتخاب کرده ؟شهردار منطقه . شهردار منطقه رو کی انتخاب کرده شهردار کل شهردار کل رو کی انتخاب کرده اون زمون وزارت کشور وزیر کشور =رئیس جمهور . رئیسجمهور = رهبر . پس نتیجه میگیریم من یعنی رهبر / ای آقا دلمون پره . هیمنکه بهار بخونه کافیه . (59183)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۸:۵۲
صدا سیما همین وظیفشو هم نصف و نیمه انجام میده (59319)
حسین
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۰:۱۵
احسنت جناب دکتر رو کم کردی
حرف دل همه رو زدی (58822)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۰:۱۹
واقعا آقای روحانی سخنور و با درایت هستن و درست مثل آقای خاتمی شان رییس جمهور شدن دارن. نه مثل آن برادری که می گه آب رو کجاشون بریزن و تحریم کاغد پارس (58825)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۰:۲۰
روحانی یعنی خاتمی و هاشمی-برای نجات کشور عزیزمان و برای کسب آبروی دوباره در مجامع بین المللی برهر انسان وطن دوستی واجب است به روحانی رای بدهد (58826)
حامد
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۰:۲۰
حالا فکر کنم خیلیاتون بامن هم عقیده شدین و آقای روحانی رو اصلح تر میدونین نسبت به آقای عرف من از یک عزیزی که نسبت به این دو عزیز نزدیک است سوال کردم ایشان گفت آقای عارف دارای قدرت جنگندگی زیادی نیست و در زیر بار مشکلات نمیتواند دوام بیاورد اما آقای روحانی همانجوری که حتما تو بقیه سایت ها هم نظاره کردین آقای روحانی خاتمی دوم هستن امیدوارم اجماع به نفع ایشون رای بده و اقای عارف به نفع ایشون کنار بکشن (58827)
ایر
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۰:۲۳
رفتار روحانی با مجری خوب نبود ضایع کردن طرف مقابل در شان رییس جمهور نیست هرچند حق با او باشد احمدی نژاد هم همین رفتار را داشت........ (58829)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۴:۰۵
مخاطبش مجری نبود صدا سیما و افراد بیسوادی بود که توی گوشی داشتن مجری رو هدایت می کردن (59001)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۵:۲۷
وقتی مجری نقد کوچه بازاری رو برای ایشون سوال می کنند باید محکم و قاطع و صد البته مودبانه که ایشون انجام دادند ، پاسخ داد
ضایع کردن چه مفهومی دارد ایشون پاسخ درست و قاطع داد (59117)
غریب
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۰:۲۴
واقع بین باشیم
این آقا همون کسی بود که قفل بر در نیروگاه های هسته ای زد و خالا طلب کار هم شده .
الم تعلم بان الله یری
نه سازش نه تسلیم
نبرد تا پیروزی (58830)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۴:۰۴
چه حرفی می زنی برادر من حالا اوناییکه اومدنو این به اصلاح قفل رو باز کردن چه گلی به سر مردم زدن جز تحریم و قطعنامه و بدبختی و فلاکت مردم؟ (58998)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۶:۳۸
ما که حاضر به جنگ نیستیم تو برو با هر کی میخوای بجنگ ....... (59206)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۰:۳۰
دوباره امید را درایرانیان زنده کرد (58831)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۰:۴۷
قهر فایده ای نداره من نظرم به روحانی هست بیاین روش فکر کنیم تا بعدا پشیمان نشویم مثل 84 هاشمی (58838)
علیرضاا
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۰:۵۰
فقط یک مساله مونده .

بخشی از اصلاح طلبا با گفتن کلمه اعتدال میونه خوبی ندارند . خودم انگار گاهی از کلمه فراجناحی خوشم نمیاد . احساس می کنم کسی که اینو میگه به هیچ دینی قائل نیست و قابل اعتماد نیست . ولی بعد از اتفاقات اخیر قانع میشم که چاره ای جز اعتدال نیست . علتش هم اینه که باید قبول کرد اصول گراها هم کم نیستند .
باید تا زمان رسیدن به اکثریت مطلق تحمل کرد .
حالا سخن آقای خاتمی را بهتر می فهمم که می گفت « تند رو ها کمر ما را شکستند . »
حال تندرو ها چه کنند ؟! برای اعتدال رای بدهند؟
من فکر می کنم اگر رای نمی دهند لااقل کارشکنی نکنند و سکوت اختیار کنند . (58841)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۵:۲۹
ایشون نمی خوان مثل اصول گراها بقیه رو جز ممکلکت حساب نکنن
حرف ایشون از فراجناحی اینه که مردم ما هر تفکری که دارن تو دولتشون عزیزن و دولت اساسا هم باید واسه همه باشه نه نصف کمتر مردم (59122)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۰:۵۹
آقای خاتمی و شورای اصلاحات باید اعلام موضع کنند. اگر رسما از کسی حمایت نکنند رای نخواهیم داد. (58846)
اشکان
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۱:۰۸
به این هم فکر کنین که همیشه دم هر انتخابات یه فضایی ایجاد میکنن که احساسات و هیجانات مردم قلمبه بشه . انقدر سرخورده شدیم که نمیشه تصمیم گرفت . (58852)
محمد
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۱:۱۳
یه چیزی تو دلمه میخوام بگم من گفتگوی دیشب رو به مسابقه فوتبالی تشبیه مبکنم که دو تیم ایران و استرالیا بازی داشتند اقای روحانی همون تیم ایرانه که داشت پشت سر هم گل میزد حیف که فقط بازی زود تموم شد باور کنید دیشب من تو خونه کف میزدم و روحانی رو تشویق میکردم.
زنده باد اصلاح طلب زنده باد روحانی دیشب همه ما شجاعت و درایت این مدیر لایق و توانا رو دیدیم. (58858)
طرفدار روحانی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۱:۲۳
خدایا صد هزار مرتبه شکرت که بالاخره یکی حرف دل مردم را زد تو رو خدا بهش رای بدید............ (58862)
هادی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۱:۴۰
لطفا بدون غرض بخوانید:
آیا آقای روحانی برنامه داشت؟؟؟برای رفع تورم و گرانی و سیاست خارجی چه برنامه ای داشت؟؟آیا برنامه ایشان این بود که بگوید این دولت نا کاآمد بود؟؟این همون کار احمدی نژاد در نفی دولتهای پیشین نیست؟آیا حرف زدن جنجالی مثل احمدی نژاد باز هم باید روی ملت اثر بگذارد؟؟ چرا به برنامه ها توجه نداریم.می دونم به خاطر اینکه ضد روحانی نوشتم منفی می خورم جداقل جواب بدین (58866)
محمد
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۴:۰۴
در ان وقت محدود مگر فرصت ارائه برنامه بود که برنامه و ... می خواهی (58997)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۵:۳۱
باید فکر داشت باتدبر داشت برنامه هم با داشتم این ها ممکن می شود ، از حق نگذریم وقت هم اجازه نمیداد (59125)
alireza
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۱:۴۱
واقعا کیف کردم.مخصوصا اون مجری دولت کم آورده بود.یه جئرایی دلم خنک شد (58867)
از تهران
Latvia
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۱:۴۳
رحمت به شیرت بابا ای ولا به سمنان ما فکر می کردیم سمنان فقط احمدیو داره (58868)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۱:۴۴
حسن روحانی فردی که رسانه های اصولگرا او را هاشمی دوم می نامیدند دیشب تداعی دوباره خاتمی شد! (58869)
همت
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۱:۴۵
براي نجات كشورم!
در انتخابات رياست جمهوري به اعتدال و عقلانيت،
به تدبير و برنامه،
به تجربه و علم،
به كرامت و انسانيت و حريت،
و در يك كلام به روحاني - عارف
(يكي رئيس و ديگري معاون)
راي مي دهم! (58871)
امیر مشهدی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۱:۵۲
من فکر میکنم الان دیگه وقتشه که آیت الله هاشمی یه بیانیه رسمی بدن و جناب روحانی رو بعنوان کاندید منتخب خودشون اعلام کنن، تا انشاالله سبد رای پر و پیمونی که ایشون داشتن منتقل بشه به آقای روحانی و بعد از سالها نسیم خوش اصلاحات دوباره وزیدن بگیره. بامید اونروز (58874)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۱:۵۳
عالی و بسیار امیدوار کننده بود. تسلط و درایت ایشان در برنامه دیشب تا حدود زیادی تسکین دهنده شوک حاصل از رد صلاحیت هاشمی بود. حالا نوبت ماست.
پیروزی نزدیک است (58876)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۸:۰۸
مگه نه اینکه اصولگرایان خوب بلدن به شعارهاشون عمل کنند. (59270)
mohsen
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۱:۵۳
آقای روحانی فقط خوب حرف زد من فکر میکنم ایشون هم مثل اصلاح طلبان دیگر فقط خوب حرف زدن رو بلده و در عمل مانند اصلاح طلیان دیگر چیزی در چنته نداشته باشه (58877)
دانیال
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۲:۰۰
هشت سال پیش توی کوچه و خیابون و فضای مجازی و دانشگاه و مدرسه و ... همه جا میشنیدیم که ملت می خواستن به احمدی نژاد رای بدن فقط واسه اینکه هاشمی رئیس جمهور نشه و عواملی مثل صحبتای احمدی نژاد در مورد مفاسد اقتصادی و رو کردن دست کله گنده های فاسد باعث شد تا اون آقا رئیس جمهور بشه. و امروز بالای 90 درصد اون مردم پشیمون شدن و احساس می کنن بازی خوردن. و جالبتر اینکه امروز دقیقا همه چی برعکسه ، اکثر مردم برای خلاصی از دست احمدی نژاد می خواستن به هاشمی رای بدن. نمیدونم 4 سال یا 8 سال دیگه راجع به این تفکر امروزشون چه نظری دارن. تا اینجا که ما مردم همیشه یه گام از سیاستمدارا عقب بودیم و بعدا فهمیدیم که چی شده ، امیدوارم این بار اینجوری نشه. (58879)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۳:۵۷
اتفاقا بر خلاف نظر شما مردم همیشه از سیاستمداران ما یک گام جلوترند چهارسال پیش اکثر مردم از احمدی نژاد رویگردان بودند در صورتی که سیاستمداران ما تا چندی پیش هم از احمدی نژاد حمایت می کردند (58992)
یاشار
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۲:۰۲
واقعا عالی حرف زد. ولی برای پیروزی باید یکی از آقایان عارف یا روحانی به نفع دیگری کنار بکشه. وگر نه سخته... (58880)
فرهاد
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۲:۰۳
سخنان صریح، قاطع، کوتاه، گویا، منطقی، مؤدبانه، بلیغ و فصیح دکتر روحانی ، بارها مرا به یاد این بیت سعدی انداخت:
هربیشه گمان مبر که خالی است
شاید که پلنگ خفته باشد!

دست مریزاد! اگر واقعاً مردم و آرایشان را به حال خود بگذارند، قطعاً عارف و روحانی بالا خواهندآمد. (58881)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۸:۵۵
درود بر فرهاد و سعدی و عارف و روحانی: عزیز من این شمه ای از دوران حاکمیت تدبیر بود. (59326)
رای من روحانی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۲:۲۴
روحانی =عقلانیت،انسانیت،اعتدال،عشق به میهن،ازبین رفتن تورم و گرانی،پیروزی در مذاکره هسته ای،اصلاح و بهبود کیفیت صدا و سیما ،اشتغال زایی برای جوانان،بیمه درمانی برای همه،بهبود معیشت و اقتصاد مردم و البته برگرداندن قیمت خودرو ها و مسکن به قیمت سابق و... (58898)
مرحوم
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۲:۳۱
عزيزان من عارف بهتر از روحاني است
روحاني آدم محترمي است اما اصلاح طلب نيست. (58909)
maysam
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۲:۳۴
با حسن روحانی پیروزی نزدیک است .

منتظر عارف هم میمونم تا ببینم عارف چطور صحبت میکنه .
فعلا که روحانی پیشتازه............. (58913)
میلاد ش
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۳:۰۷
دومین آخوند خوشتیپ بعد از خاتمی... (58936)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۳:۱۷
دکتر روحانی فردی است که در جهت استفرار نظام جمهوری اسلامی بسیار تلاش داشته و ملایی با سواد و خوش فکر است و صاحبنظر و توانا در اداره کشور بسیار زیرک و توانا در برخورد با آمریکا است.ایکاش شرایطی بوجود میامد که همه اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل پشت سر ایشان قرار میگرفتند ولی شرایط جامعه اینگونه نیست و بعید بنظر میرسد که مردم به نفع ایشان وارد شوند (58954)
علی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۳:۲۱
خیلی عالی (58958)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۳:۲۵
درود بر حسن روحانی (58962)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۳:۳۴
جلیلی همانند همزادش احمدی نژاد در آسمانها سیر می کند (58970)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۳:۳۷
لذت بردیم واقعیات را گفتند چقدر شبیه به خاتمی است صحبت کردنش .
قیافیه ی معصوم ودوستداشتنی اش . (58971)
سیوندی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۳:۴۱
همش دستاش و تکون می داد و می گفت آقای عابدینییییی
برای خنده خوب بود کلی خندیدم
یه بارم اعصابش خورد شد به عابدینی گفت تو سواد داری بعدش گفت تو گوشی بهت می گن اونا بی سوادند
کلیدو که نشون داد تا صبح خندیدم (58977)
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۳:۴۴
بسیار مقتدرانه وکوبنده بود انگار خاتمی صحبت می کرد چقدرشبیه خاتمی بود. قیافه ی معصو مش .لحن حرفهاش .تسلط برکلامش . (58979)
مجتبی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۳:۵۲
کسی که به هاشمی رای می ده، خیلی باید احمق باشه که برای عارف ایراد تراشی کنه!
عارف دانشمنده و شانش خیلی بالاتر از ریاست جمهوری مردم ایرانه!
خلایق هر چه لایق! (58989)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۴:۲۳
دوست عزیز، اقای عارف هم نکات مثبت و منفی زیادی دارند هم چون سایر سیاستمداران.ولی در مساله ی انتخابات کاریزما مساله ی مهمی است.در جبهه اصلاحات شاید بتوانید انسان های توانتر و بهتری حتی نسبت به امثال اقایان خاتمی یا هاشمی پیدا کنید، اقای عارف هم مدیر خوب و موفقی هستند که یقینا در دولت های اعتدالی از ایشون استفاده خواهد شد.اما رای اوری این دوستان کم خواهد بود.به امید خدا در سایه دحدت کلمه، انحصار رسانه ای جبهه حریف باید شکسته شود توسط همین مردم. (59029)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۴:۱۳
درود بر تفكر تعقل واعتدال
راي ما روحاني (59011)
فقط روحانی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۴:۱۷
روحانی دیشب برای اندک لحظاتی هم شد روح زخمی و جسم خسته ایران زمینو التیام بخشید ... ماشاء الله به این فصاحت و بلاغت کلام .. فوق العاده بود ... من 50 سال سن دارم .. از هیچ بزرگی همچین کلام زیبا و رسایی رو نشنیده بود ... انقدر شفاف و واضح صحبت کرد که یه پیرمرد 70 ساله بیسواد روستایی هم متوجه سخنانش شد و براش کف زد .... زنده باد روحانی ... روحانی روحانی روحانی (59019)
ایران دوستت دارم
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۴:۲۲
امیدوارم رهبران بزرگوار اصلاحات و سازندگی با حمایت تما م قد از کاندیدای اعتلافی راه رو بر هر توطعه حذب حاکم و جریان افراطی اصولگرا ببندند باید بدونیم که این جریان قصد منزوی کردن تمام حزب ها و گروه ها رو دارند وما نباید در جهتی که انها میخواهند حرکت کنیم و ان شاالله با 30 میلیون رای سبز اصولگرایی افراطی را برای همیشه محو خواهیم کرد (59025)
عبدالله
Afghanistan
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۴:۴۱
به نظر من از داخل 8 کاندیدا باید صددرصد به آقای روحانی رای بدهیم خدا وکیلی بسیار خوب حرف زد و حتما شاهد تعغیرات در کشور خواهیم بود (59049)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۵:۳۴
من به روحانی یا عارف رای می دهم ولی خوب حرف زدن دلیل بر خوب کار کردن نیست. (59134)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۵:۰۱
شیخ واقعا در عمل ثابت کن که مرد عملی انشاله.. موفق باشی (59085)
حیدر
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۵:۱۷
احسنت اقای روحانی انتقاد شما به سیما درست بود (59103)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۵:۲۵
كدام يك از كانديداهاي اصولگرا را بابرنامه‌تر و شايسته‌تر براي رياست‌جمهوري مي‌دانيد؟
سعيد جليلي
غلامعلی حدادعادل
محسن رضايي
سيدمحمد غرضي
محمدباقر قالیباف
علی‌اکبر ولایتی
هیچکدام.بهترین جواب است. (59113)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۵:۲۷
بهترین گزینه روحانی - عارف (البته بهتره مردم اول عارف رو بشناسند- بفهمند که با چه دانشمندی طرف هستند - تبلیغات صدا و سیما بهترین موقعیت هست.) (59119)
طالب
United States
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۵:۵۱
رنگ انتخاباتی دکتر روحانی چه رنگی است. (59164)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۷:۳۴
بنفش دوست من (59234)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۶:۰۳
آفرین بر روحانی بزرگ، اگر میخواستم رأی بدم حتماً به روحانی رأی میدادم (59175)
ساسان
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۶:۰۵
بهار جون دیگه از من توقع کامنت نداشته باش همش تو کار سانسور منی (59177)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۶:۴۳
همین سایت ها رو یه نگاه بکنید باور کنید اگه همه باهم بیائیم با همین درصد مخالفین و موافقین به پیروزی میرسیم , اکه اختلاف رای چهار , پنج میلیون باشه شاید بتونن یه کاری بکنن ولی اگر ده تا پانزده میلیون بین نفر اول و بقیه اختلاف آرا باشه دیگه نمیتونن کاری بکنن , بیایید منفعل نباشید و ننشینید ببینید با سرنوشت خودتون و خانوادتون چیکار میکنن . به صحنه بیایید باور کنید بالاخره موفق میشید , بی تفاوتی ما سیاست کوبیدن بر طبل جنگ همون چیزیه که امپریالسیم و کارخانه های بزرگ اسلحه سازی و کارتل های بزرگ اقتصادی دنبالشن و عده ای هم در داخل با تفکرات محجورانشون همون هدف رودنبال میکنن , وارد انتخابات بشید مطمئن باشید پیروزی با حقه . (59212)
علی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۸:۰۵
باید هاشمی و خاتمی یکی از عارف یا روحانی حمایت کنند چون رای ها تقسیم می شوند و احتمال برنده شدن اصولگرایان بیشتر می شود. (59269)
سپهراد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۸:۱۸
عالی .....ولی حیف کو گوشه شنوا.... (59281)
علی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۸:۴۴
آقایان هاشمی وخاتمی حتما از آقای روحانی و عارف حمایت می کنند ویکی به نفع دیگری کنار رود مردم از اصولگرایان که مملکت را به لبه پرتگاه کشاندهاند خسته اند. (59312)
یعقوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۸:۵۳
بنام خدا

با سلام و احترام

صحبتهای آقای روحانی دارای نقاط قوت فراوانی است اما نقاط ضعفی نیز وجود دارد. ایجابی صحبت کردن, رعایت اخلاق گفتاری و عفت کلام داشتن، نقد سازنده، صریح و صادقانه و بی پرده از عملکرد قبلی صداو سیما، تاکید بر اعتدال گرایی و قانون مداری و عقل محوری، دفاع منطقی و مستند و معقول و مقبول از عملکرد خویش در پرونده هسته ای، فراجناحی بودنف عدم تخریب دیگران ر عین انتقاد داشتن و برخورداری از اختلاف دیدگاه و... اما نقاط ضعف: عدم اشاره مستند به مشکلات فراگیر کشور در حوزه های مختلف به حد کافی، عدم ارایه مستدل و مستند برنامه های خویش در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برای حل و یا حداقل کاهش مشکلات موجود، عدم پردازش کافی به شرایط حساس جامعه و .... انشا الله در برنامه های بعدی ایشان، مستند سازی و مستدل سازی کافی از ارکان صحبتهای ایشان و جان مایه بحثها باشد. به امید حاکمیت عدالت اعتدال، قانون،تعقل و تدبر و خردورزی در جامعه که مصداق آن دولت امید و تدبیر می تواند باشد (59322)
حسن
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۹:۲۷
پخش برنامه خنده بازار هم زمان با برنامه با دوربین آقای روحانی . جوابی به انتقاد های ایشان . (59347)
مهدی
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۹:۳۰
مجری برنامه کم نیاورد بلکه چون گفتگو چالشی نیست و بصورت پرسش و پاسخه مجری موظف به شنیدن سخنان نامزدهای انتخابات است. (59348)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۲۱:۳۰
دفاع از حق مظلوم برای یک رییس جمهور واجبه (فکر نمی کنم اصولگرایان محترم منکر این باشند(البته اگه برای اینم یه توجیه دست و پا نکنن!)) اما تا حالا حداقل روحانی این جرات داشت.آفرین (59400)
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۲۱:۵۲
من نمی فهمم .را سایت باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به بیت المال که باید بی طرف باشه و از کاندیدای خاصی حمایت نکنه یا کسی رو تخریب نکنه چرا پاسخ اونایی رو که جلیلی رو با احمدی نژاد مقایسه میکنن رو میده یا مثلا نذاشت که 24 ساعت از گفت وگوی روحانی بگذره ده تا خبر تخریبی علیه روحانی داد بیرون. (59420)