به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۱۲۰۸۲۷

منیژه‌حکمت: گلشیفته را‌ما از دست دادیم

گروه فرهنگی: بخش دوم برنامه گفت‌وگو محور «آبان» با حضور منیژه حکمت کارگردان و تهیه‌کننده سینما دوشنبه اول آذر بصورت اختصاصي روی سایت آپارات قابل مشاهده مي باشد.
آزاده نامداری مجری این برنامه درباره کارنامه این فیلمساز زندگی شخصی و خانوادگی و نگاه حکمت به مسائل سیاسی و اجتماعی با او گفت‌و‌گو کرده است.
کارگردان «زندان زنان» در این گفت‌وگو مطالب تندی درباره سیاست، هنر و اجتماع بیان کرد که بخشی از آنها از این قرار است: «روحانی باید پای شعارهایی که قبل از انتخابات داده بایستد...،
گلشیفته را ما از دست دادیم...، بدترین دوره کاری من در دولت آقای روحانی بوده، بین بد و بدتر انتخاب کردیم...، نمی‌خواهم درباره نقش ده‌نمکی در رفتن پگاه به زندان صحبت کنم...، هیچوقت به احمدی‌نژاد رای ندادم و نخواهم داد...، ما گول نمی‌خوریم...، فقط خوشحالم دختر بزرگ کردم که می‌داند دارد چه می‌کند...، ما بچه‌هایمان را با پول و رانت‌های دولتی بزرگ نکردیم که امکانات ویژه‌ای را زیر پایشان بریزیم و معلوم نشود خروجی‌اش چه می‌شود...، پگاه همچنان در تلویزیون ممنوع‌التصویر است.... .
برنامه «آبان» برنامه‌ای درباره زنان است که به گفت‌وگو با شخصیت‌های زن معاصر در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری،‌ ورزشی‌ و علمی و... می‌پردازد.