به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۱۲۲۵۹۱
مطهري: صداوسيما گويي به دنبال تحريك بود

ديروز صداوسيما و شهرداري چقدر هزينه كردند؟

گروه سياسي: علي مطهري، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام توئیتری خود نوشت: «برنامه‌های صدا و سیما درباره ۹ دی به گونه‌ای بود که گویی مایل است با تحریک طرف مقابل حوادث سال ۸۸ تکرار شود.»

گفتني اينكه، صدا و سيما كه بخش سياسي آن در كنترل كامل دلواپسان (حاميان جليلي و احمدي‌نژاد) است طي دو روز گذشته با انبوهي از برنامه‌ها و سخنراني‌هاي تحريك كننده و بعضا توهين‌آميز نسبت به دو كانديداي محصور سال 88 و همچنين حاميان آنها، فضاي سنگيني را ايجاد كرده بود و شهرداري تهران نيز اكثر بيلبوردهاي پايتخت را با هزينه‌هايي ميلياردي به شعارهايي عليه معترضان سال 88 و دو كانديداي انتخابات رياست‌جمهوري آن سال كه 7 سال است در زندان خانگي به سر مي‌برند و حتي يك دقيقه هم مجال دفاع از خود پيدا نكرده‌اند، اختصاص داده بود. حجم سنگين هزينه‌هايي كه ديروز براي برگزاري اين مراسم از جيب بيت‌المال برداشت شد يكي از سايت‌ها را وادار به انتشار نقدي نمود با عنوان: {خرج «۹ دی»ها را به گورخواب‌ها بدهید!} نمود.

روز قبل هم روزنامه تندروي كيهان و چند روزنامه ديگر اين طيف، نيم‌تاي بالاي خود را تماما به اين موضوع اختصاص داده بودند و اين در حاليست كه اغلب رسانه‌هاي اصلاح‌طلبان (روزنامه‌ها و سايت‌ها) به دليل ميدان‌داري افراطيون، هيچگونه پوششي از اين موضوع نداده بودند. در همين زمينه مي‌توانيد دو تحليل و گفتگوي زير را بخوانيد:

چرا مواجهه رسانه‌ها با اين‌روز متفاوتست؟

روایت صادق زیباکلام از اعتراضات 88