به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۱۲۲۶۴۹

چرا حامد بهداد اكانت توئيترش را تكذيب كرد؟

گروه فرهنگی: ستاره سرشناس سينماي ايران داشتن اكانتي كه نزديك به ۱۰۰ هزار فالوئر دارد را تكذيب مي‌كند و از دوستانش مي‌خواهد هر طور هست او را از اين اكانت مبري كنند.
چرا حامد بهداد اكانت توئيترش را تكذيب كرد؟
روزنامه تماشاگران امروز نوشت:‌ «اكانتي كه از سال ۲۰۱۲ فعال بوده و بارها اظهار نظرهاي مورد نظر بهداد را منتشر كرده است، يك‌ دفعه چه اتفاقي افتاده كه تكذيب مي‌شود؟ بي‌شك اين اتفاق ريشه در مشكلاتي دارد كه اين صفحه براي صاحبش به همراه داشته است. اكانت توئيتري كه با وجود تكذيب شدن از سوي اين بازيگر همچنان فعاليت دارد و بر تعداد فالوئرهايش افزوده مي‌شود.

اين كه بعضي از سلبريتي‌ها صفحاتي دارند كه توسط ادمين اداره مي‌شود، پديده تازه‌اي نيست. بالاخره اداره كردن صفحه‌اي كه بعضي وقت‌ها محلي براي عقده گشايي برخي افراد و ناسزاهاي مثبت ۱۸ مي‌شود يا این که هر لحظه ممكن است مورد يك حمله گسترده قرار بگيرد، كار چندان آساني نيست. باران كوثري يكي از كساني است كه صفحه اينستاگرامش توسط ادمين اداره مي‌شود. ادميني كه به نظر مي‌رسد كار خود را بلد است و تا امروز مشكلي براي اين بازيگر به‌ وجود نياورده است. علي دايي از سلبريتي‌هاي دنياي ورزش هم يكي ديگر از افرادي است كه يك صفحه فعال در اينستاگرام دارد كه توسط يكي از دوستانش كه ساكن دبي است، اداره مي‌شود. اين ‌فرد اما در ارتباط مستقيم با دايي است و تقريباً براي منتشر كردن هر چيزي با او هماهنگ مي‌كند. اصغر فرهادي هم تا چندي پيش يك صفحه اينستاگرام داشت كه توسط يكي از خبرنگاران نزديك به او اداره مي‌شد اما بعد از مدتي اين كارگردان بزرگ كشورمان ترجيح داد كه صفحه‌اي به نامش وجود نداشته باشد و آن صفحه با نام ديگري فعاليت خود را ادامه داد.

در اين ميان ممکن است به نظر برسد اكانت توئيتر حامد بهداد هم يكي از اين موارد باشد كه توسط يك ادمين اداره مي‌شده اما‌ فرد مورد نظر با بعضي كارهاي اشتباهي كه انجام داده ديگر امين بهداد نيست و او آن را تكذيب مي‌كند. بهداد البته اگر مي‌خواهد كاملاً خود را از اين اكانت مبري كند نبايد تنها به تكذيب در صفحه اينستاگرام يا كانال تلگرامش اكتفا كند و قطعاً شكايت به مراجع قضايي كارسازتر خواهد بود؛ اراده‌ای که فعلا وجود ندارد.»