به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۱۲۳۴۲۴

اولین آلبوم حامد همایون منتشر شد

گروه فرهنگی: نخستین آلبوم رسمی حامد همایون -خواننده جوان پاپ- وارد بازار موسیقی شد.
اولین آلبوم حامد همایون منتشر شد
به گزارش روابط عمومی این اثر، آلبوم «دوباره عشق» نخستین آلبوم رسمی «حامد همایون» که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۲ دی ماه روانه بازار موسیقی کشور شود،از صبح امروز (۲۳ دی‌ماه) و با یک روز تاخیر در سراسر کشور منتشر شد. این آلبوم در هجده قطعه به نام‌های دیوونگی، قسمت،چه عشقی،نگاهم کن،دوباره عشق، می‌روم، بارون که زد،چنین کنم چنان کنم، مجنون، دنیای من،خدا همین حوالی،شیدایی،به چشمات قسم،چتر خیس،مردم شهر،آه نکش،جادوی نگاه و هیهات روانه بازار موسیقی کشور شده است که به گفته تهیه کننده این آلبوم، دوازده قطعه از این آثار قبلا منتشر شده بود و شش قطعه جدید نیز در این آلبوم گنجانده شده است.

موزیسین‌هایی چون سامان امامی،مسعود جهانی و سپهر شاکری در این آلبوم همکاری کرده‌اند و سهیل حسینی،محمدرضا نظری،ندا حاتمی، آرزو مرجانی و مریم زاهدی نیز ترانه سراهای نخستین آلبوم رسمی حامد همایون هستند.میکس و مسترینگ این آلبوم را نیز محمد فلاحی بر عهده داشته است.

محسن رجب‌پور -تهیه‌کننده این اثر- پیش از این درباره این اثر انتشار نخستین آلبوم رسمی حامد همایون گفته بود:در دوره کنونی فضای موسیقی در کشور به گونه‌ای شده که بسیاری از هنرمندان حوزه موسیقی از یاس و غم و عشق‌های واسوخت می‌خوانند. ماموریت حامد همایون در این آلبوم تزریق فضایی مثبت و سرشار از انرژی خوب در جامعه است که شرکت ترانه شرقی سعی دارد در آینده ای نزدیک بیشتر و بیشتر در این فضا فعالیت و فرهنگ سازی کند.

نخستین آلبوم رسمی حامد همایون تحت امتیاز موسسه «ترانه شرقی» در ایران روانه بازار موسیقی کشور شده است و موسسه فرهنگی «GEMMY MUSIC RECORDS» نیز امتیاز انتشار جهانی این اثر را برعهده دارد.

حامد همایون که تا به حال کنسرتی برگزار نکرده است،امسال در جشنواره موسیقی فجر اولین اجرای صحنه‌ای خود را در چهار سانس (۲۸ و ۲۹ دی‌ماه) تجربه می‌کند.
مرجع : ایسنا