کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عاملان قتل عام ایرانشهر دستگیر شدند

24 دی 1395 ساعت 10:23

گروه حوادث: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملین قتل عام بی رحمانه ٨ عضو یک خانواده ایرانشهری که چند روز پیش خبرساز شده بود خبر داد.


 سردار حسین رحیمی در گفت و گو با تسنیم اظهار داشت: با تلاش همکاران ما، دو تن از عوامل قتل عام در ایرانشهر شناسایی و ساعاتی پیش طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند. خبرگزاري میزان هم نوشت: خانی دادستان ایرانشهر از دستگیری دو نفر از عوامل قتل عام 8 نفر در ایرانشهر خبر داد. 20 دی ماه خبری مبنی بر قتل عام 8 نفر در ایرانشهر از توابع استان سیستان و بلوچستان منتشر شد. سردار حسین رحیمی رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان ساعاتی بعد در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت 12 ظهر ماموران پلیس در تماس کارمند اداره بهداشت در جریان وقوع جنایتی خونین در روستای نصرآباد ایرانشهر قرار گرفتند. با حضور ماموران در محل آنها با جسد خونین 5 کودک، دو زن و یک مرد روبرو شدند.

وی ادامه داد: کارمند اداره بهداشت در تحقیقات اولیه ادعا کرد زمانی که برای تزریق واکسن هپاتیت به روستا آماده متوجه باز بودن در شده و پس از ورود به خانه با این اجساد روبرو شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده است. دادستان ایرانشهر نیز در این زمینه به خبرگزاری میزان گفت: این 8 نفر در ساعات اولیه صبح با شلیک گلوله و در خواب به قتل رسیده‎اند. وی از تشکیل پرونده برای بررسی این موضوع خبر داد و گفت: دادستانی و نهادهای مسئول با جدیت پای کار هستند و تیمی از پلیس آگاهی مرکز استان سیستان و بلوچستان برای بررسی ابعاد و جزئیات این حادثه در محل وقوع حادثه حاضر شده‌اند.

خانی تصریح کرد: پوکه‎هایی از فشنگ‌های اسلحه در صحنه قتل کشف شده که برای بررسی و کارشناسی به آزمایشگاه تشخیص جنایی پلیس آگاهی فرستاده شد تا چنانچه در صحنه درگیری مشابهی از آن استفاده شده باشد از آن طریق قاتل یا قاتلین شناسایی شود و به نوعی از این طریق پرونده تا حدودی پیش رفته و به ابعاد و جزئیات ماجرا روشن شود.


کد مطلب: 123436

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/123436/عاملان-قتل-عام-ایرانشهر-دستگیر-شدند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir