به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ ساعت ۰۶:۳۹
کد مطلب : ۱۲۳۴۷۴

درخشش جهانبخش با 2 گل و یک پاس گل

گروه ورزشي: آلکمار با درخشش خیره کننده مهاجم ملی‌پوش ایرانی‌اش موفق شد سال 2017 را با پیروزی پُر گل آغاز کند.
درخشش جهانبخش با 2 گل و یک پاس گل
به گزارش "ورزش سه"، لیگ اردیویسه هلند از ساعت 22:30 جمعه شب گذشته و پس از وقفه مسابقات به دلیل تعطیلات سال نو میلادی با یک بازی آغاز شد و در آن گو. اهد. ایگلز در ورزشگاه د آدلار شورست میزبان آلکماری بود که علیرضا جهانبخش را از ابتدا در ترکیب داشت. نیمه اول این مسابقه بدون گل خاتمه یافت ولی در دقیقه 69 جهانبخش پس از دریافت توپ در سمت راست زمین با پاس در عمق ووت وگورست را در موقعیت تک به تک قرار داد تا بهترین گلزن آلکمار به راحتی دروازه ایگلز را باز کند.

در دقیقه 85 نوبت مهاجم ایرانی آلکمار بود که گلزنی کند؛ جهانبخش که با پاس ویتنس پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با شوت روی پای ناگهانی و استثنایی از پشت محوطه جریمه به زیر طاق دروازه ایگلز موفق شد دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا در آستانه نخستین برد در سال 2017 قرار بگیرند. در دقیقه 89 آنتونیا از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های ایگلز را جبران کرد ولی در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده آلکمار هم صاحب پنالتی شد که جهانبخش پشت توپ ایستاد و با ضربه محکم به سمت راست دروازه دومین گلش را زد تا این دیدار را با نتیجه 3 بر یک پیروز شوند.

یاران جهانبخش با این برتری 31 امتیازی شدند و موقتا یک پله بالاتر از هیرنفین در رده چهارم جدول لیگ اردیویسه قرار گرفتند و گو. اهد. ایگلز هم همچنان 12 امتیازی و قعرنشین باقی ماند.