به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۱۲۳۷۱۷

گلایه‌های دایی از پشت خط برنامه نود

گروه ورزشي: علی دایی در برنامه 90 پشت خط آمد و درمورد اشتباهات داوری بازی نفت و استقلال صحبت کرد.
علی دایی در گفت‌وگویی تلفنی با عادل فردوسی پور در برنامه 90 پیرامون اشتباهات داوری در بازی نفت و استقلال تهران گفت: آقای فنایی می گوید حق وردی شانس نیاورد. یعنی چه آقای حق‌وردی شانس نیاورد که آن صحنه را اشتباه کرد؟ او چندین بار در هر دو نیمه اشتباه داشت ولی خطاهایی گرفت که اصلا صحیح نبود. در تمام دنیا بیشتر گل‌ها روی ضربه کاشته است. در بازی ما و استقلال بیشتر خطاها به سود آنها گرفته شد. اگر داور فقط یک اشتباه کرده بود حق با آقای فنایی بود ولی آقای حق‌وردی چندین اشتباه تاثیر گذار داشت.
 
دایی ادامه داد: امسال طبق اعلام برنامه خود شما 9-8 پنالتی به سود ما اعلام نشده و چند بازیکن مقابل ما اخراج نشده اند ولی ما اعتراضی صورت ندادیم. تحمل و ظرفیت ما هم اندازه ای دارد. فوتبال فقط پنالتی گرفتن نیست و شاید او بایک ضربه آزاد اشتباه مهمی داشته باشد. تورج حق‌وردی سابقه این گونه قضاوت ها را برای استقلال داشته است. سالی که پیکان سقوط کرد، سعید دقیقی یک گل سالم به استقلال زد ولی آقای حق‌وردی آن گل را نپذیرفت.
 
سرمربی تیم نفت اضافه کرد: در بازی جام حذفی با سپاهان من تیم را بیرون نکشیدم و به بازیکنانم گفتم ما در این مسابقه شکست نمی‌خوریم. در جام حذفی این همه زحمت کشیدیم و استقلال را شکست دادیم ولی در حق ما ناداوری می‌شود. جالب اینجاست آقای کامرانی‌فر پس از مسابقه ما و سپاهان به داوری تبریک می‌گوید. ما خیلی از معادلات را عوض کردیم. متاسفانه دوست ندارند تیمی مثل نفت که خصوصی شده به فینال جام حذفی صعود کند.
 
دایی اظهار داشت: اگر آقای داور درست قضاوت می‌کرد من چه واکنشی نشان می‌دادم؟ مطمئنا احترام باید متقابل باشد. اگر اشتباهی رخ ندهد طبعا من هم اعتراضی نمی کنم. متاسفانه اینطور جا افتاده که داور هم انسان است و اشتباه می‌کند ولی اشتباه داور به مربیان و تیم ها ضرر می زند. داور حق ندارد به ما ضرر بزند.