به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۱۲۳۹۸۲

رییس جدید شورای هماهنگی اصلاحات

گروه سیاسی: دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها فعالیت خود را به‌عنوان رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و نایب رییس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان آغاز کرد.
به گزارش ایلنا، محمود صادقی با اعلام خبر انتخاب خود به‌عنوان رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اعلام کرد: با پایان یافتن ریاست سه‌ماهه حزب کارگزاران سازندگی بر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها از اول بهمن‌ ماه، عهده‌دار ریاست دوره‌ای این شورا شد و بنده به‌عنوان دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین، مسئولیت ریاست شورای هماهنگی را برعهده خواهم داشت.

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: تا پیش از این آقای یدالله طاهرنژاد از حزب کارگزاران ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را برعهده داشت و از این پس بنده به‌عنوان این مسئولیت را برای سه‌ماه آینده برعهده خواهم داشت. نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درعین حال یادآور شد: با توجه به مشغله کاری بنده در مجلس و احتمال همزمانی برخی جلسات شورای هماهنگی با جلسات مجلس، احتمال دارد در برخی از جلسات شورای هماهنگی آقای حاضری بجای بنده در جلسات شورای هماهنگی حاضر شود.

او با بیان این‌که پیش از این نیز به‌عنوان یکی از اعضای شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در جلسات شورای‌عالی شرکت می‌کردم، گفت: بنابر دستورالعمل شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به‌عنوان یکی از نواب رییس شورای‌عالی سیاست‌گذاری فعالیت می‌کند. صادقی با بیان این‌که جلسه بعدی شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان روز یکشنبه برگزار خواهد شد، گفت: در این جلسه بنده به‌عنوان یکی از نواب رییس در جلسه شرکت خواهم کرد و این درحالی است که نخستین جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز هفته آینده برگزار می‌شود.

هم‌اکنون محمدرضا عارف ریاست شورای‌عالی اصلاح‌طلبان را برعهده دارد و حجت‌الاسلام موسوی‌لاری نیز نایب رییس این شورا است و بنابر دستورالعمل شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، رییس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان دیگر نایب‌رییس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خواهد بود و بر این اساس در سه ماه آینده محمود صادقی به‌عنوان دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برعهده گرفته و نایب رییس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خواهد بود.