کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

می‌خواستیم پلاسکو را ایمن کنیم اما...!

3 بهمن 1395 ساعت 16:33

گروه جامعه: معاون سابق سابق آتش نشانی گفت: می‌خواستیم ”پلاسکو” را ایمن کنیم، نماینده بنیاد مستضعفان با بلندگو به کسبه می گفت همکاری نکنید!


محمد بیات، افزود: درباره ساختمان پلاسکو موارد متعددی از تذکر را داشتیم که به شورای این ساختمان و مالک اعلام می‌شد. در موارد مختلفی الزامات ایمنی را با کسبه مطرح می‌کردیم و از آنها می‌خواستیم با همکاری خود بسیاری از نکات ایمنی را محقق کنند و آنها هم همراهی می‌کردند؛ اما در جریان یکی از این برنامه‌های القائی که با کسبه داشتیم، مأموران ما یک روز آمدند و گفتند کسبه دیگر همکاری نمی‌کنند. گویا نماینده مالک که بنیاد مستضعفان است، با بلندگو وسط ساختمان ایستاده بود و با لحنی جدی از کسبه پلاسکو خواسته بود با آتش‌نشانی همکاری نکنند.

وی ادامه داد: پس از آن، ما چند بار دیگر تلاش کردیم؛ اما وقتی همکاری نمی‌شد، ما هم نتوانستیم ورودی جدی کنیم و بیشتر از این از دستمان برنمی‌آمد.  نمی‌توان مسائل ایمنی در پاساژهای مهم را با تنش، درگیری و زور اجرائی کرد. عموم این اقدامات هزینه‌های زیادی دارد و یک‌شبه هم اجرائی نمی‌شود. درعین‌حال باید مالک و کسبه را با خود همراه کنید؛ درغیر‌این‌صورت ماجرای علاءالدین تکرار می‌شود.


کد مطلب: 124088

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/124088/می-خواستیم-پلاسکو-ایمن-کنیم-اما

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir