به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۱۲۵۱۹۵

غده ۵۹ کیلویی از بدن اين مرد خارج شد

گروه حوادث: راجر لوگان بیش از ده سال زندگی را با غده‌ای که مدام رشد می‌کرد تاب آورد؛ غده‌ای که زندگی را برایش هر روز تلخ‌تر و تحمل‌ناپذیرتر می‌کرد. تا اینکه جراحی او را از این کابوس نجات داد.

راجر لوگان ۵۷ ساله به خاطر می‌آورد، زمانی که بیش از ۱۰ سال پیش زیر شکم‌اش شروع به رشد کردن کرد و او مجبور شد به پزشک مراجعه کند، با این پاسخ مواجه شد: «شما فقط زیادی چاق هستید». لوگان از چند روز پیش در بیمارستان بیکرزفیلد در ایالت کالیفرنیا به سر می‌برد. آنچه زمانی پزشکان به عنوان چاقی مفرط تشخیص داده بودند، سپس غده‌ای شده بود که مدام رشد می‌کرد و بزرگ و بزرگ‌تر می‌شد تا اینکه به حدود ۵۹ کیلو رسید.

در نهایت جراحی در بیمارستان بیکرزفیلد توانست غده را از بدن راجر لوگان خارج کند؛ غده‌ای که گفته می‌شود بزرگترین غده‌ای است که تاکنون از بدن یک انسان خارج شده است. اینک برای لوگان زندگی جدیدی آغاز شده که او بر تخت بیمارستان با خوشحالی از آن سخن می‌گوید. به گزارش رسانه‌های محلی، غده‌ی خارج‌شده از بدن لوگان سرطانی نبوده و به دلیل رفتن مویی به زیر پوست و عفونت ناشی از آن، رفته رفته تبدیل به غده‌ای با رشدی غیرعادی شده است. سپس راجر لوگان در پی این مشکل، کار خود را از دست داده و کاملا زمین‌گیر شده است.

زمانی که پزشکان گافپورت در ایالت می‌سی‌سی‌پی، محل زندگی راجر لوگان، در سال گذشته میلادی (۲۰۱۶) موفق به خارج کردن غده از بدنش نشدند، او امید خود را از دست داد و از خوردن و نوشیدن امتناع کرد. اما همسر لوگان امیدش را از دست نداد و در سراسر آمریکا به جستجو پرداخت تا بیمارستان بیکرزفیلد در ۳۲۰۰ کیلومتری محل زندگی‌شان را یافت. لوگان را سوار مینی‌بوسی کرده، تا مقصد بردند و سپس با یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز غده را از بدنش خارج کردند. او چند روز دیگر از بیمارستان مرخص می‌شود.