به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب : ۱۲۵۲۱۱

استقلال خوزستان از آسیا کنار می‌کشد

گروه ورزشي: سرمربی استقلال خوزستان با انتقاد از مسئولان خوزستانی تهدید کرد تیمش در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا نخواهد کرد.
سیروس پورموسوی بعد از برد آبی های اهواز مقابل نفت آبادان در نشست مطبوعاتی ضمن تقدیر از بازیکنان از عمل نشدن به وعده ها در این استان گفت و تهدید کرد تیمش شرایط لازم برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را ندارد. این در حالی است که این مسابقات دو هفته دیگر در مرحله گروهی آغاز می شود و استقلال خوزستان باید به عنوان قهرمان فوتبال ایران در گروه B این رقابت ها مقابل حریفان صف آرایی کند. هنوز کسی نمی داند که تهدید پورموسوی تا چه حد جدی است. صحبت های او را بخوانید:

برد تقدیم به تعصب بازیکنان
این برد تقدیم به شرف و تعصب بازیکنان استقلال خوزستان که هیچ‌کس قدمی برای آنها برنداشته و فقط به عشق مردم و هواداران بازی می‌کنند.

نمی توانیم در آسیا شرکت کنیم
قبل از اینکه وارد بحث فنی شوم باید برخی مسائل را بگویم. واقعیت این است اگر شرایط اینگونه باشد ما نمی‌توانیم در آسیا شرکت کنیم. از مدیریت باشگاه و از نمایندگان شهر که با وعده و وعید از مردم رای گرفتند گله‌مند هستم. آنها فقط وعده دادند و به ما دروغ گفتند. اگر اینگونه باشد نمی‌توانیم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم. واقعیت این است که از این به بعد روزهای خوبی برای این تیم نمی‌بینم. از 3 روز گذشته تاکنون قبل و بعد از تمرین تغذیه‌ای نداشته‌ایم که به بازیکنانمان بدهیم.

همه وعده ها دروغ بوده است
به آژانس هواپیمایی، هتل و حتی سرویس حمل و نقل بازیکنان نیز بدهکاریم. برای بازی با پیکان فقط بلیت رزرو کرده‌ایم، اما پول نداریم که بلیت را دریافت کنیم. این حرف‌ها را می‌گویم که مردم بدانند تمام وعده‌هایی که به ما داده شده دروغ بوده است. اکنون فقط استاندار با ماست و از ما حمایت می‌کند. نزدیک به 7 یا 8 میلیارد پول نیاز داریم و بازیکنان‌مان هیچ دریافتی در این فصل نداشته‌اند. من یک سوال دارم، اگر ما بخواهیم به طور مسائل برای حضور در لیگ قهرمانان به عمان سفر کنیم، آیا نباید بازیکن ما به خانواده‌اش 2 یا 3 میلیون پول بدهد؟ 10 روز دیگر می‌خواهیم در آسیا بازی کنیم اما این وضعیت تیم ما است.

نمی خواستند بازنده باشند
بازی 2 نیمه کاملا متفاوت داشت، دقیقاً مانند بازی با پدیده، در آن دیدار 20 دقیقه بازی از دستمان در رفت، اما امروز به دلیل فشار تیم حریف مجبور شدیم عقب بکشیم. صنعت نفت در دیدار گذشته خود گلی دریافت نکرده بود و نمی‌خواست در این دیدار بازنده باشد.

افشین در موفقیت ما تاثیر داشته است
آرش افشین بازیکن بزرگی است اما در یکی دو سال گذشته سختی‌های زیادی کشیده است. با برخوردی که نیم فصل اول با او شد از لحاظ روحی و روانی بسیار تحت فشار است. باید هواداران از او حمایت کنند تا موفق به گلزنی شود. حقیقت این است که در امتیازهایی که در نیم فصل دوم به دست آورده‌ایم آرش افشین نقش بسزایی داشته است. او قبل از استقلال خوزستان هم از چند تیم پیشنهاد داشت، اما خودش دوست داشت در این تیم ما بازی کند.