به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۱۲۵۲۳۴

توهين به پرچم امریکا در راهپیمایی امروز





توئيت و عکسی که خبرنگار نيويورك تايمز از راهپيمايي ٢٢ بهمن و بی حرمتی به پرچم امریکا مخابره کرد.

حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۱۲:۱۰
واقعا تاسفبار است. با اين همه عداوت به هرحال فكر كنم يك روز جنگ خواهد شد. دير و زود داره اما سوخت و سوز نداره. (348189)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۲۰:۵۷
البته فکر کنم آمریکایی ها ککشان هم نمیگزه! دو دلیل دارم: یکی اینکه سالهاست ما این کار انجام میدیم و برایشان صرفا در حد یه خبر هست و دوم اینکه آنها در اعتراضات اخیرشان خودشون هم بارها پرچمشونو آتیش زدند. پس بیدی نیستند که به این بادها بلرزند. آنها پیرو سیاست هایی هستند که منافع استراتژیکشان را دراز مدت تامین کنه حتی به قیمت در آتش افتادن پرچمشان باشه. مگر اینکه این صحنه ها را در وقت مناسب برای تهییج مردمشان علیه ما استفاده کنند وگرنه مصرف دیگری برایشان نداره. (348217)
/
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ۱۵:۵۷
صلح طلبان ایران (اکثریت مطلق مردم ایران) باید با کنش گری فعال و ارتباط با صلح طلبان جهان (اکثریت مطلق مردم جهان) و بسیج افکار عمومی عرصه را بر جنگ طلبان آمریکایی, اسراییلی, عربستانی و... تنگ کنند...!دولت آقای روحانی موظف است شرایط را برای کنش گری فعال و گسترده ی صلح طلبان ایرانی تسهیل کند و از آن حمایت کند...!صلح طلبان ایران و جهان که در اکثریت مطلق هستند اگر بخواهند همچنان به انفعال خود ادامه دهند, جهان بیش از پیش از سوی یک اقلیت محض در آتش جنگ خواهد سوخت...! (348278)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۱۲:۲۷
متاسفانه انگار این توهین به پرچم کشور آمریکا و از روی اون رد شدن به شدت باب شده، چند روز پیش دانشگاه اصفهان بودم دقیقا این صحنه رو دیدم، اونوقت انتظار دارن دنیا هم با ما راه بیاد و باب میل ما باشه. (348190)
انوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۱۳:۳۰
مردم محترم يابهتربگويم امت اسلام اون پرچم مال سيسصد ميليون نفره فقط مال اوباما وترامپ نيست متأسفم فقط همين (348193)
سارا
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ۰۷:۳۲
بهتره در مورد پرچم امریکا و نمادهای آن بیشتر مطالعه کنید. (348233)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۱۳:۵۳
بنظرم این نوع کارها اگر بصورت خودجوش و کاملا مردمی اتفاق افتاده باشد هیچ اشکالی ندارد و اگر سیاست رسمی کشور این باشد باز هم اشکالی ندارد اما مشکل از آنجاست که گروهی افراطی بر خلاف منافع ملی و به نفع همسایه شمالی این نوع برنامه ها را سازماندهی می کنندوبا چنین کارهایی تلاش میکنند ریل سیاست کشور را از مسیر استقلال طلبی به سمت شرق منحرف کنند. همه باید توجه کنیم که افراط در دوستی و یا دشمنی با هر کدام از قدرت ها نتیجه اش جز تضعیف استقلال کشور چیز دیگری نمی تواند باشد. (348196)
دالی
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ۰۷:۳۶
چه استدلال بدون منطقی؟!
چه ربطی به روسیه داره؟!
بهتره بدون پیش فرض و تعصب قضاوت کنی. (348237)
دانیال
United States
۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۱۵:۴۷
کاش میشد مرگ به "سیاست های آمریکا" و "آمریکا" رو از هم جدا کرد. در تظاهراتی که مردم آمریکا علیه فرمان ترامپ مبنی بر ممانعت از سفر مردم 7 کشور اسلامی، کردند مردم آمریکا پرچم ایران رو در دست شون گرفته بودند و حالا ما پرچم اون ها رو که نماد تمامیت و ملت اون کشور هست رو لگدمال می کنیم؛ خب قطعا این دوگانگی تصویر خوبی رو از ایران در اذهان ملل دنیا ثبت نمی کنه (348204)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۱۸:۰۹
پرچم متعلق به مردم امریکا است نه دولت و سیاسیون امریکا
واقعا جای تاسف است این ..... (348209)
نادر
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ۰۷:۳۲
واقعا؟!
معلومه شما از عرف دیپلماتیک بی اطلاع هستید. (348234)
انسانیت
Romania
۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۱۹:۱۶
تورا به خدا چطور دلمان میآید به این همه شعور ایرانی وفهم انسانیت که داریم به مردم وشعور مردم امریکا وعدالت انها برای احترام به انسانیت توهین کنیم (348211)
ترس
Romania
۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۱۹:۲۱
مردم شریف وبزرگوار امریکا به خیابان آمدن با مسیحی یهودی از مسلمان دفاع کردن واقعا اگر ما بودیم این کار می کردیم نمونه آن کولبران از ایران وازایرانیاصل به..... (348212)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۱۹:۲۹
اون پرچم مال مردم امریکاست نه دولتمردانش.... بنای اسلام بر پایه دوستی و حرمت است نه دشمن تراشی و هتک حرمت (348213)
کاظم
United States
۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۲۱:۰۲
نتانیاهو و یا ملک سلمان اگر عکس فوق رو ببیند فورا برای ترامپ فوروارد خواهند کرد، این کارها یعنی گل به خودی و بعید نیست حتی کار دوستان افراطی هم نباشد و عده ای از بدخواهان کشور خط دهی کرده باشند (348220)
غلامحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۲۲:۱۲
س.جناب پیغمبر می فرمودندبه بت های آنان توهین نکنید چونکه آنان به خدای ما توهین می کنند. (348225)
برات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۲۲:۵۷
راه تظلم خواهی ملت ما این نیست که به پرچم کشورها توهین کنیم. باید اقتصاد خودمان را توسعه بدیهم و فرهنگ خود را در تعامل مستمر با دنیا غنا ببخشیم. آنوقت تبدیل به ملت تاثیر گذاری می شویم بدون آنکه نیاز به توهین و فحش داشته باشیم. (348226)
م ر
۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۲۳:۰۱
اگه با دولتمردان آمریکا مشکل دارید روی عکس همون اشخاص راه برید (348227)
اناالحق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۲۳:۰۴
توهین به نماد یک کشور توهین به شخصیت ملیت وشعور توهین کننده است ونشانه ترس وضعف فکری اوست انسانهای عاقل و بالغ با پیشرفت های علمی واقتصادی و اجتماعی و رفاهی مردم شان دشمن رازیر سوال میبرد نه با شعار مرگ بر... ولگدمال کردن پرچم وآتش زدن آن. یادتان باشد توان وخساراتی را که با تسخیر 3 سفارت خانه امریکا و انگلیس وعربستان افرادی بدون در نظر گرفتن صلاح مملکت ومشورت چقدر آب در آسیاب دشمن ریختیم وباعث وبانی فروش میلیاردی سلاح دشمن در منطقه شدیم. (348228)
آنتی ترامپ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ۰۰:۱۲
میتونید آدمک ترامپو آتیش بزنید یا از روی عکسش رد بشید اما انجام اینکارها با پرچم امریکا توهین به تمام ملت امریکاست که مخالفان ترامپ هم شاملش میشوند. (348229)
اميد
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ۰۴:۲۱
كساني كه دست به اين اقدامات افراطي ان هم در اين موقعيت كه ترامپ به مسلمانان اجازه ورود به امريكا را نمي دهد ولي مردم امريكا بااو مخالفند يقينا كار دشمنان مردم ايران است نه دلسوزان اين مرزوبوم واين ملت مظلوم هر بدبختي در اين ٣٧ سال كشيده اند از جانب همين افراطي ها بي منطق كشيده اند خدا عاقبت اين كشور را به خير كند (348231)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ۰۶:۴۳
با هیچ استدلالی توهین به پرچم یک کشور توجیه نمیشود همپچنانکه ما در مقابل این کار زشت در مورد پرچم کشور خودمان تحریک و برانگیخته میشویم .بایستی این عادت بد فراموش شود گاها جملاتی که در راهپیمایی هابچشم میخورد تاثیرات بسیار شگرفی در نگرش مردم جهان دارد. (348232)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ۱۰:۱۱
بنام خدا، بنظر من بهتر است لحن گفتگو و اظهار نظرمان را ساماندهی کنیم مثلا بجای مرگ بر... و توهین به یک ملت به سران و متولیان ان کشور اعلام و هشدار دهیم که متوجه اعمال و رفتار هنجار شکن خود باشند و از قانون پیروی کنند. (348240)
حقگو
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ۱۳:۴۸
همه این حرفها را قبول داریم پرچم هر گشوری محترم و حتی مقدس است و نماد یک ملت.ولی اگر شما هم در آن مسیر بودید از روی آن رد میشدید.ما مردمی هستیم که خوب انتقاد میکنیم منقد خوبی هستیم ولی با وجود عقل و منطق تا زمانی که سرمان به سنگ نخورد در ایده و روش کارمان تغییری ایجاد نمیکنیم.(هرچه برای خودت میپسندی برای دیگران نیز بپسند و آنچه را که برای خودت نمیپسندی برای دیگران نیز نپسند....) (348249)