کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مهدی شیخ:

وحدت ملی باعث‌ تقویت نظام می‌شود

25 بهمن 1395 ساعت 11:01


روزنامه بهار


عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: بدون شک وجود یک وحدت رویه در آستانه انتخابات همدلی و همراهی مردم با مسئولان در آستانه انتخابات را افزایش خواهد داد و شرایط را برای برگزاری یک انتخابات با مشارکت حداکثری مردم فراهم خواهد کرد. حجت‌الاسلام مهدی شیخ در گفت‌وگو با «بهار» درباره طرح آشتی ملی که از سوی برخی از چهره‌های سیاسی و شخصیت‌های کشور مطرح شده است اظهار کرد: طرح این‌گونه مسائل دارای نکات امیدوار‌ کننده‌ای است که بدون شک در فضای سیاسی کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت. وی افزود: این‌گونه طرح‌ها الهام‌بخش این است که جامعه ما رویکردی را مبتنی بر همگرایی نه واگرایی در پیش گرفته است که این روند اتخاذ شده در آستانه انتخابات موقعیت و فضای سیاسی کشور را در بهترین حالت ممکن قرار خواهد داد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تهدیدات خارجی علیه کشورمان با توجه به روی کارآمدن دولت‌ترامپ در آمریکا تاکید کرد: تهدیدات بدون شک به مانند گذشته هیچ تاثیری را در کشور و ملت ما ایجاد نخواهد کرد اما سبب می‎شود تا انسجام و وحدت ملی در کشور ما روزبه روز تقویت شده و گام‌های موثری درجهت اعتلای کشور برداشته شود.

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: طرح وحدت ملی در عرصه‌های مختلف باعث کمک و تقویت نظام می‌شود و سبب می‌شود تا کشورمان و مسئولان از این استراتژی به عنوان یک ابزار جنگ نرم استفاده کنند. شیخ خاطرنشان کرد: با ایجاد طرح وحدت و آشتی ملی در کشورمان بدون شک دشمنان ما دیگر به خود اجاره نخواهند داد تا حرف و یا تهدید را علیه ایران مطرح کنند. وی تاکید کرد: اجرای این طرح همچنین سبب خواهد شد تا ما بحران‌ها و چالش‌های داخلی را که در کشور وجود دارد و یا ممکن است درآستانه انتخابات به وجود بیاد حل کنیم و در مسیری مشترک گام برداریم. نماینده مردم تهران در مجلس اظهارکرد: در شرایط فعلی بهتر است مسئولین و مقامات ما با اتخاذ یک رویکرد مناسب در آستانه انتخابات با رویکرد مبتنی بر وحدت و انسجام داخلی وارد عمل شوند.

عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: بدون شک وجود یک وحدت رویه در آستانه انتخابات همدلی و همراهی مردم با مسئولان در آستانه انتخابات را افزایش خواهد داد و شرایط را برای برگزاری یک انتخابات با مشارکت حداکثری مردم فراهم خواهد کرد. شیخ تصریح کرد: حرکت در مسیر طرح وحدت و آشتی ملی اقدامی موثر در شرایط فعلی کشور باتوجه به تهدیدات دشمنان است و کشور را در برابر تهدیدات خنثی می‎کند. وی تاکید کرد: بهتر است مسئولین با درایت و هوشیاری لازم بستر و زمینه را برای اجرایی‌شدن این طرح به بهترین شکل ممکن در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران و فرمایش‌های مقام معظم رهبری اجرایی کنند تا نظام در برابر تهدیدات دشمنان بیمه شود و کشور در مسیر همدلی میان ملت و مردم قرار گیرد.


کد مطلب: 125440

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/125440/وحدت-ملی-باعث-تقویت-نظام-می-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir