به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۱۲۵۵۰۳
سخنگوی فراکسیون امید در گفت وگو با «بهار»

نامزدی جز روحانی در انتخابات نداریم

روزنامه بهار
سخنگوی فراکسیون امید گفت: در شرایط فعلی برنامه انتخاباتی اصلاح‌طلبان بر این محور قرار گرفته است که در صورت نامزدی روحانی در انتخابات ریاست‎جمهوری سال 96 از وی حمایت کنند و فعلا بنایی  برای معرفی فرد و گزینه دیگری ندارند. بهرام پارسایی  در گفت‌و‌گو با «بهار»  اظهارکرد: اصلاح‌طلبان به مانند سایر جریانات سیاسی در حال حاضر فعالیت‎های خود را برای حضور در انتخابات آغاز کرده و در حال تدوین استراتژی‌های خود هستند. وی افزود: رویکرد انتخاباتی اصلاح‎طلبان در انتخابات سال 96 براین محور قرار گرفته است که با توجه به فعالیت‎ جریانات رقیب برنامه و رویکرد مشخصی را در انتخابات داشته باشند. سخنگوی فراکسیون امید تصریح کرد: در شرایط فعلی برنامه انتخاباتی اصلاح‌طلبان بر این محور قرار گرفته است که در صورت نامزدی روحانی در انتخابات ریاست‎جمهوری سال 96 از وی حمایت کنند و فعلا بنایی  برای معرفی فرد و گزینه دیگری ندارند.

پارسایی ادامه داد:  اصلاح‌طلبان با تمام جدیت در جهت حمایت از روحانی در انتخابات سال آینده وارد عمل خواهند شد زیرا براین باور هستند که دولت تدبیر وامید اقدامات موثری را درجهت بهبود فضای سیاسی کشور داشته است. وی تصریح کرد: همچنین بنده بر این باورم که رویکرد اقتصادی دولت یازدهم در دولت یازدهم بسیار مناسب بوده است که البته باید تلاش‎های بیشتری حاصل می‎شد اما ادامه رویه فعلی بدون شک در چهار سال آینده دستاوردهای موفقی را نصیب کشور خواهد کرد. سخنگوی فراکسیون امید مجلس درباره برنامه‌های اصلاح‎طلبان برای حضور در انتخابات شوراها گفت: تیم ویژه فراکسیون امید مجلس به منظور شناسایی چهره‌های اصلح برای ورود به انتخابات شوراها تشکیل شده است.

پارسایی خاطرنشان کرد: ما براین باوریم که نباید به‌خاطر در پیش بودن انتخابات ریاست‎جمهوری از انتخابات شوراها غافل شویم؛  از این رو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‎طلبان اقدامات لازم را دراین راستا انجام خواهد داد. وی تاکیدکرد: انتخابات شوراها به جهت حضور افراد مختلف با سلایق سیاسی از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا سبب می‌شود تا جریانات سیاسی مختلف در این عرصه فعالیت‎های خوبی داشته باشند.

سخنگوی فراکسیون امید درپایان پیرامون طرح وحدت ملی که از سوی برخی از چهره‌های سیاسی مطرح شده است تاکید کرد: حفظ وحدت و انسجام ملی در کشور در همه شرایط امری واجب و ضروری است از این رو جریانات و شخصیت‌های سیاسی کشور باید با حفظ وحدت و انسجام داخلی در جهت اقتدار و اعتلای کشور وارد عمل شوند تا در آستانه انتخابات آینده شاهد حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای به مانند سال‌های گذشته باشم.