به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۱۲۵۵۴۶

مخالفت فراکسیون امید با استیضاح

گروه سياسي: سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از مخالفت اعضای این فراکسیون با تقاضای استیضاح وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: این استیضاح در شرایط فعلی به نفع منافع کشور نیست.
بهرام پارسایی در گفتگو با ایرنا با تشریح جلسه امروز -چهارشنبه - فراکسیون امید مجلس درباره تقاضای استیضاح وزیر راه و شهرسازی اظهارداشت: به دلیل اعلام وصول شدن تقاضای این استیضاح، موضوع امروز در دستور کار فراکسیون امید قرار گرفت. اعضای این فراکسیون با استیضاح وزیر راه و شهرسازی مخالفت کردند و این استیضاح را سیاسی دانستند. سخنگوی فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: اعضای این فراکسیون مجلس معتقد بودند که در شرایط فعلی استیضاح به نفع کشور نیست زیرا زمان زیادی تا پایان دولت نمانده و اداره کردن وزارت راه و شهرسازی در این مدت با سرپرست به هیچ وجه به نفع کشور نیست.

پارسایی همچنین گفت: در این جلسه از نمایندگان عضو فراکسیون امید مجلس خواسته شد اگر این استیضاح را امضا کرده‌اند، امضاهای خود را پس بگیرند. کمیسیون عمران مجلس روز گذشته در نامه ای تقاضای استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی را طبق ماده 223 آیین نامه داخلی با 34 امضا به هیات رییسه ارجاع کرد که این تقاضا در آن جلسه اعلام وصول شد.