به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۱۲۵۶۳۹
بسياري از مناطق اهواز از ديشب تاكنون در بي برقي كامل هستند!

اهواز ديشب را در خاموشي كامل به صبح رساند!

گروه جامعه: در حاليكه بسياري از مناطق اهواز از شب گذشته و در پي بارش اندك باران، تاكنون همچنان در بي برقي كامل به سر مي‌برند!، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در حال حاضر فقط دو خط بی برق در اهواز داریم که همکاران در تلاش هستند تا مشکل این دو خط نیز حل شود و مناطق شیرین شهر و ملی راه نیز که با مشکل بی برقی مواجه هستند برق دار شوند.
اهواز ديشب را در خاموشي كامل به صبح رساند!
یدالله حضرتی اظهار کرد: قطعی برق به دلیل مه آلودگی اوایل صبح امروز در اهواز رخ داد، خطوط برقی که وارد مدار شده بودند تحت تاثیر مه قرار گرفتند و مجددا از خط خارج شدند. وی افزود: گاها در برخی از مناطق شاهد فیوز سوزی هایی هستیم که خانه‌ها تک یا دو فاز شده‌اند اما همکاران در همه مناطق در تلاش هستند تا شرایط را به حالت عادی بازگردانند. در خارج از اهواز در یکی از خطوط حمیدیه نیز با اشکالاتی مواجه هستیم که امیدواریم با تلاش‌های انجام شده مشکل برق این خط نیز حل شود و مردم این منطقه نیز برق دار شوند.

وی گفت: تیم های عملیاتی بر روی خطوط مشغول به کار هستند و به دلیل اینکه اشکالات در خطوط به دلیل مه صبحگاهی متفاوت است نمی توان زمان دقیق رفع اشکالات را اعلام کرد، اما همکاران در تلاش هستند تا در سریعترین زمان ممکن برق همه مناطق اهواز را وصل کنند.حضرتی با اشاره به مشکلات به وجود آمده و قطعی برق در بیشتر مناطق اهواز در شب گذشته عنوان کرد: شب گذشته حدود 60 درصد مناطق اهواز با مشکل قطعی برق مواجه شدند اما تا ساعت 1 بامداد مشکل برق بسیاری از مناطق حل شد و تنها 10خط با قطعی برق مواجه بودند.

وی ادامه داد: از ساعت 2 بامداد به دلیل به وجود آمدن مه و افزایش رطوبت بسیاری از خطوطی که برقدار شده بودند بار ديگر با مشکل مواجه شدند و برق آنها از مدار خارج شد.حضرتی خاطر نشان کرد: اگر نقاطی در اهواز با بی برقی مواجه هستند می توانند با شماره 121 تماس بگیرند و تیم های عملیاتی را از قطعی برق مناطق خود آگاه سازند تا این تیم ها با حضور در محل مشکل برق را حل کنند.

فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۸ ۱۴:۲۲
اگر مدیریتها تخصصی عادلانه و فارغ از رانت و زر و زور وتزویر و نفوذ لابیها باشه و اختلاسها ریشه کن بشه مملکتمون پول زیاد داره و معیشت منزلت رفاه تدبیر و علاج واقعه قبل از وقوع شدنیست (348536)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۸ ۱۴:۴۷
اهواز مگه در ایرانه ؟!
اندوه لبنان کشت مارا (348538)
مهدی
Romania
۱۳۹۵/۱۱/۲۹ ۰۱:۱۵
اگر به لبنان کمک نشه صددرصد اهواز درست میشه ؟..... (348559)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۸ ۱۵:۵۶
درمنطقه نیوساید اهواز ازساعت 7 شب 11/27 تا 1 بعدازظهر 11/28 برق نداشتیم. (348541)
اهوازی
Germany
۱۳۹۵/۱۱/۲۸ ۱۷:۱۰
هر چند من تخصصی در این امور ندارم ولی به مسولان توصییه می کنم احتمال خرابکاری پنهان را هم در نظر داشته باشند چون قبلا مکررا خاک و باران و حتی خاک و شرجی شدیدتر بوده ولی اصلا برق نمیشد (348544)
رییس زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۸ ۱۸:۲۹
خدایا تو به فریاد اهواز برس از مسولین مملکت دیگر امیدی نداریم.... (348546)
محمد
Canada
۱۳۹۵/۱۱/۲۸ ۲۲:۴۷
اي بابا اين چه توقعي هست كه داريد سوريه ارجح هست به خوزستان
شما كه ٨ سال جنگ استانتون خط مقدم جبهه نبود شما كه كلي شهيد نداديد هزينه كل مملكت هم از نفت شما درنمياد بعد از جنگ هم كه خيلي سريع خرابي ها آباد شد هواتون عالي مسئولين همه دغدغه هاشون خوزستانه اصلا خواب و خوراك ندارن خب واقعا ديگه چه توقعي داريد (348552)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۹ ۰۰:۰۱
واقعا حال و روز خوزستان خرابه . صبر مردم لبریز شده و دیگه تحمل ندارند. از زمین و هوا براشون مشکل میباره و هیچکی هم توجهی نداره . (348554)
رضایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۹ ۰۰:۵۵
من شاکن شهرک دانشگاه هستم و حدود 7 شب برق قطع شد تا 10:30 صبح روز بعد که طبیعتاً آب هم همرامش قطع شد (348556)
محمدمهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۹ ۰۸:۴۲
شهر لاهیجان نیم سال دوم امسال نزدیک به 100 بار برق رفتگی داشتیم
نماینده مجلس به ستاد بحران گیلان اعتراض کرد در سیمای استانی
در مجلس هم نمایندگان نامه نوشتن برای وزیر نیرو اما هیچ رسانه ای
ندیدم پوشش بده این موضوع رو انگار که جزو ایران نیستیم !!
فقط عید و تابستان چند میلیون توریستای ایرانی میان شهر رو پر زباله میکنن
اسمش رو هم گذاشتن شهر نمونه گردشگری ایران! (348560)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۹ ۰۹:۳۷
کدام عقل می پذیرد که مه باعث قطع برق شود ؟ مگر قبلا مه و یا خاک نمیشد ؟ چرا از قبل این مدیران فکر چنین احتمالاتی را نمی کنند، این آقا دهها سال است مدیر برقی هست بگوید چرا مه باید باعث قطع برق می شود ، چرا در کشورهای همسایه که شرایط هم اینگونه هست، برق قطع نمیشود (348561)