کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

موگرینی:

برجام به اهداف خود دست یافته است

30 بهمن 1395 ساعت 11:07

گروه سياسي: دفتر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: موگرینی در دیدارهایش با وزیر امور خارجه ایران و مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرده است که برنامه جامع اقدام مشترک به اهداف خود دست یافته و تمام طرف‌ها باید به آن پایبند باشند.


به گزارش ایسنا، دفتر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، موگرینی در حاشیه نشست گروهی جی 20 و کنفرانس امنیتی مونیخ دیدارهای دو جانبه متعددی داشته است.براساس گزارش پایگاه اینترنتی اتحادیه اروپا، در این بیانیه آمده است که موگرینی با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران نیز دیدار و درباره اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) گفت‌وگو کرده است.

همچنین در این بیانیه آمده است: اجرای توافق هسته‌ای با ایران در دیدار با وزیر محمدجواد ظریف و یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی  انرژی اتمی مورد بحث قرار گرفت و موگرینی در این دیدارها بر لزوم پایبندی کامل و دقیق تمام طرف‌ها به تعهداتشان در برجام تاکید کرد.موگرینی علاوه بر این به عنوان هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام یادآور شد که این توافق به اهداف خود دست یافته و تمام طرف‌ها باید به طور موثر در طول مدت عمر توافق به تعهدات خود پایبند بمانند. برجام یک عامل ایجاد کننده ثبات و عنصری کلیدی در معماری منع اشاعه است که لازم است کاملا اجرا شود.


کد مطلب: 125714

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/125714/برجام-اهداف-خود-دست-یافته

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir