به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : ۱۲۵۸۸۲

تالار عروسی و تالار پذیرایی



به گزارش سایت تالار، تالار عروسی برای عروس و داماد و همچنین برای میهمانان اهمیت خاص و ویژه ای دارد. پس انتخاب مناسب ترین تالار عروسی از مهمترین تشریفات در مراسم عروسی به شمار می رود.

اگر شما در نظر دارید که عروسی خود را در یکی از بهترین تالارهای شهر برگزار کنید، اولین گام برای برگزاری جشن عروسی، انتخاب و ثبت کردن تاریخ  جشن، در تالار عروسی می باشد. تا زمانی که تالار خود را انتخاب نکرده و قرارداد بین طرفین بسته نشده و قطعیت زمان عروسی معلوم نشده باشد، بقیه کارهای عروسیتان پا در هوا است زیرا تمام عوامل عروسی شما بر اساس تاریخ مراسم عروسی می باشد و تاریخ مراسم با تالار ثبت میشود.

گام نخست
قبل از انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی، ابتدا باید لیست نهایی تعداد مهمانان هر دو خانواده را تهیه کنید. 

مشخصات یک تالار مناسب
در هنگام مراجعه به تالارها برای انتخاب بهترین گزینه، توجه داشته باشید که به کیفیت غذا ، سرویس دهی مهماندارها ، زیبایی و نظافت تالار توجه و دقت کافی داشته باشید. میزها ، صندلی ها ، ظروف پذیرایی ، تزئینات تالار و ارتفاع سقف را حتما در نظر بگیرید. مثلا در نظر داشته باشید که اگر سقف تالار انتخاب شده، کوتاه باشد در روز عروسی، امکان فیلمبرداری با کرین برای گروه فیلمبرداری شما وجود نخواهد داشت. موقعیت نمازخانه ، سرویس بهداشتی و اتاق تعویض لباس بانوان را حتما درنظر بگیرید.

اگر تالار در طبقات بالای ساختمان قراردارد، حتما پله های تالار را مد نظر بگیرید، چرا که بالاخره لیز بودن پله ها مشکل ساز می شود. اگر می خواهید باغ تالار انتخاب کنید این را حتما در نظر داشته باشید که چه تاریخی از سال را می خواهید برای عروسیتان انتخاب کنید. آیا تاریخ عروسی شما در تابستان است یا در فصلی سرد؟ اگر در فصل سرد می خواهید مراسم عروسی بگیرید پس باغ تالار گزینه ای مناسب برای شما نمی باشد.

برای انتخاب تالار عروسی حتما این نکته را در ذهن داشته باشید که تالار عروسی شما پارکینگ برای ماشین مهمانانتان داشته باشد یا حتی اینکه چه فضایی را به شما برای امنیت خودروهایتان اختصاص خواهد داد. اگر برای پیدا کردن تالار عروسی یا باغ عروسی فرصت کمی دارید؛ نباید استرس و نگرانی به خود راه دهید. چرا که امروزه چیزی که در سطح شهرها به وفور یافت می شود تالار عروسی است.

  فقط کافیست برای انتخاب بهترین تالار دقت بخرج بدهید.  به روز بودن طراحی و چیدمان سالن پذیرایی یکی از مهمترین مواردی است که شما باید به آن هم توجه داشته باشید. زیبایی و تمیزی آن در مراسمتان قابل مشاهده است مخصوصا در فیلم عروسیتان که این هم مهم تلقی می شود. تالارهایی هستند که حتی تم عروسی شما را هم برایتان اجرا می کنند و زیبایی بسزایی را به جشن شما می بخشند. زیبایی دکور مراسم به بهتر جلوه داده شدن نمای داخلی تالار و حتی در چشمان مهمانان شما نقش زیادی را می تواند ایفا کند.
 
تالارهای پذیرایی وجود دارند که حتی گل آرایی را جزئی از خدمات خود می دانند. زیبایی گل آرایی در دید میهمانان شما جذابیت بیشتری را دارد. مسیری را که عروس می خواهد وارد تالار میهمانی شود، اگر دارای گل آرایی و نورافشانی باشد جلوه بیشتری خواهد داشت. از دید عموم این نوع خدمات به زیباتر شدن و خاص تر شدن هر چه بیشتر مراسم عروسی شما کمک خواهد کرد.

منبع: سایت تالار (http://www.talar.org)