به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : ۱۲۶۳۶۱
شکست ذوب آهن مقابل الاهلی

پیروزی شیرین پرسپولیس برابر الوحده

گروه ورزشی: تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم الوحده امارات با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید.
این پیروزی در دقایق پایانی و با دو گل مهدی طارمی به دست آمد.وحید امیری (۴) و مهدی طارمی (۸۱ و ۹۰) برای پرسپولیس گلزنی کردند و اسماعیل مطر (۵۸) و والدیوا (۶۴) گلهای الوحده را به ثمر رساندند.

پرسپولیس این بازی را با ترکیب علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (۷۱ - محسن ربیع خواه) ، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی (۹۱- شهاب کرمی)، محسن مسلمان (۸۳- سامان نریمان جهان)، وحید امیری و مهدی طارمی آغاز کرد و از همان ابتدای مسابقه، هجومی ظاهر شد. اولین حمله پرسپولیس در دقیقه ۴ بود که وحید امیری روی پاس مهدی طارمی توانست دروازه الوحده را باز کند تا میزبان با این گل زودهنگام غافلگیر شود.

در نیمه دوم این تیم الوحده بود که چهره هجومی تری به خود گرفت و به تدریج فشار حملاتش را روی دروازه پرسپولیس بیشتر و بیشتر کرد. در این نیمه، اسماعیل مطر بازیکن با تجربه الوحده وارد زمین شد و همین بازیکن توانست در دقیقه ۵۸ گل تساوی را به ثمر برساند. آشفتگی خط دفاع پرسپولیس و دل بستن به ضد حملات بی نتیجه و کم اثر، در نهایت گل دوم پرسپولیس را در پی داشت. والدیوا روی اشتباه سیدجلال حسینی در دقیقه ۶۴ گل دوم را برای الوحده وارد دروازه نماینده ایران کرد.طارمی که در این مسابقه موقعیت های زیادی را از دست داده بود، در دقایق پایانی به مرد اول این بازی تبدیل شد. او ابتدا در دقیقه ۸۱ گل دوم پرسپولیس را روی یک ضربه سر با پاس محمد انصاری به ثمر رساند. در حالی که الوحده بعد از گل تساوی پرسپولیس دو فرصت خوب گلزنی به دست آورد، اینبار باز هم نوبت پرسپولیس و مهدی طارمی بود که گلزنی کند. طارمی در دقیقه ۹۰ و روی پاس سروش رفیعی گل سوم پرسپولیس و گل دوم خودش در این مسابقه را به ثمر رساند تا سرخپوشان اولین برد آسیایی خود را به دست بیاورند.
پرسپولیس با این برد ۴ امتیازی شد و به صدر جدول گروه خود صعود کرد.

شکست ذوب آهن مقابل الاهلی ۱۰ نفره
دو تیم ذوب آهن ایران و الاهلی عربستان به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده ایران در حالی که حریفش با اخراج هاساوی ۱۰ نفره شده بود، با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و اولین شکست خود را در این مسابقه‌ها تجربه کرد.تک گل ذوب آهن را در این دیدار مهدی رجب‌زاده در دقیقه ۴۶ وارد دروازه نماینده عربستان کرد.گل‌های الاهلی را نیز عبدالفتاح اسیری در دقیقه ۲۹ و السوما در دقیقه ۸۶ وارد دروازه رشید مظاهری کردند.در دیگر دیدار این گروه، العین امارات موفق شده بود با نتیجه ۳ بر ۲ بنیادکار ازبکستان را شکست دهد. در این گروه الاهلی با شش امتیاز صدرنشین است و تیم‌های العین با چهار و ذوب آهن با یک امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.