به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۱۲۶۳۶۴

بارش برف و باران در برخي مناطق كشور

گروه جامعه: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با ورود موج جدید بارشی به کشور از عصر امروز، شاهد بارش برف در ارتفاعات و باران در شهرها خواهیم بود.
مرتضی ضرابی اظهار داشت: امروز در شهرهای اراک، اصفهان ارومیه،اهواز،بندرعباس،بیرجند، تبریز، شیراز، تهران، کرج و مشهد شاهد افزایش غلظت آلاینده ها هستیم. این آلودگی ها تا عصر فردا همزمان با ورود جبهه جدید بارشی به مرکز کشور ادامه داشته و به تدریج از عصر پنج شنبه از غلظت آلاینده ها کاسته می شود.

وی ادامه داد: عصر امروز موج جدید بارشی از غرب کشور وارد شده و بارش در استان های نوار مرزی غرب کشور ادامه دارد. به تدریج بر ضخامت ابرها افزوده شده و در دامنه های جنوبی زاگرس،چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد نیز شاهد بارش باران خواهیم بود. کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه اوج بارندگی ها در کردستان و آذربایجان غربی است، تاکید کرد: برای ارتفاعات آذربایجان غربی،شرقی،کرمانشاه، کردستان، همدان و مرکزی بارش برف پیش بینی می شود.

وی با اعلام اینکه موج بارشی از عصر پنج شنبه در استان های مرکز کشور فعال می شود، گفت: برای روز شنبه بارش در بوشهر، اردبیل و استان های شمالی پیش بینی می شود. البته این موج بارشی تا اواسط هفته آینده در کشور فعال است.