به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۳۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۱۲۶۳۸۴
صادقی در گفت و گو با «بهار»:

اصلاح‌طلبان قطب اول پیروزی در انتخاباتند

روزنامه بهار: نماینده مردم تهران گفت: انتخابات ریاست‎جمهوری سال 96 گذرو دوره مهمی برای تمامی جریانات سیاسی از جمله اصلاح‌طلبان محسوب می‎شود از این رو باید از این موقعیت به بهترین شکل ممکن با یک طراحی و استراتژی مشخص استفاده کرد. محمود صادقی درباره طرح برخی از اخبار مبنی بر اینکه اصلاح‎طلبان بنا دارند با چند گزینه در انتخابات ریاست‎جمهوری سال آینده حضور پیدا کنند اظهارکرد: در حال حاضر و طبق تصمیمات اتخاذ شده در شورای عالی سیاست‎گذاری اصلاح‎طلبان این طیف سیاسی در انتخابات سال آینده تنها با یک نامزد در جریان انتخابات حضور پیدا خواهد کرد. وی افزود: ما با توجه به تصمیمات صورت گرفته بنایی را برای معرفی نامزدی به غیر از روحانی در انتخابات آینده نداریم و مباحثی که در این راستا صورت می‎گیرد از نظر بنده به‌منظور پرشور کردن فضای سیاسی کشور در آستانه انتخابات است. عضو فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: بنده بر این باورم که با توجه به رویکردهای اولی و مستدل بر منطق در دولت یازدهم، روحانی موفقیت و شانس بسیاری را برای پیروزی در عرصه انتخابات دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: حضور چند گزینه از سوی اصلاح‎طلبان به عنوان نامزدهای انتخابات ریاست‎جمهوری بدون شک از نظر رویکردی و تحلیلی تنها به دلیل جذب مشارکت حداکثری مردم برای حضور در پای صندوق‎های رای‌گیری است. صادقی تاکید کرد: آنچه به‌طور اساسی نحوه حضور و انتخاب کاندیدای نهایی اصلاح‎طلبان در انتخابات آینده را مشخص خواهد کرد وابسته به تصمیم ونظر شورای عالی سیاست‎گذاری اصلاح‎طلبان است. وی خاطرنشان کرد: سابقه و تجربه موفق شورای عالی سیاست‎گذاری اصلاح‎طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 و انتخابات مجلس دهم به خوبی اثبات کرد که اصلاح‎طلبان در قالب یک مجموعه و بستر مناسب قطب اول پیروزی در کشور در بین جریانات سیاسی در انتخابات هستند ازاین رو این روال باید ادامه‎دار باشد و ما باید از تجربیات خود به منظور موفقیت در انتخابات پیش‌رو به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتخابات ریاست‎جمهوری سال 96 گذرو دوره مهمی برای تمامی جریانات سیاسی از جمله اصلاح‌طلبان محسوب می‎شود از این رو باید از این موقعیت به بهترین شکل ممکن با یک طراحی و استراتژی مشخص استفاده کرد. عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: بنده بازهم تاکید می‎کنم که اصلاح‎طلبان بر ضرورت حمایت از روحانی تاکید دارند و براین اساس در انتخابات آینده حضور پیدا می‎کنند. صادقی‌تصریح کرد: انتظار می‎رود جریانات اصلاح‌طلب با توجه به اینکه جناح رقیب یعنی اصولگرایان هم فعالیت خود را برای حضور در انتخابات آغاز کرده هرچه سریعتر به منظور اتخاذ یک ساز وکار مناسب برای حضور در انتخابات آینده وارد عمل شوند.

فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۱۱ ۱۴:۴۳
موافقم شاید کاندیدای اختصاصی اصلاحات تایید بشه و روحانی نیاد شانس اول باشه (349288)
ل
Germany
۱۳۹۵/۱۲/۱۲ ۰۴:۵۳
اره تو راست میگی (349318)