به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۹
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۱۲۶۴۶۰

پاسخ جواد امام به محمدعلی آهنگران

پاسخ جواد امام به محمدعلی آهنگران
گروه سیاسی: جواد امام در پاسخ به یادداشت محمدعلی آهنگران نوشت: برادرعزیز! جناب آقای دکتر حجت الاسلام محمدعلی آهنگران دامت...و خیلی الاحقر واکنش اینجانب به مطالب شما درپستهای قبلی تان که سراسر تهمت و افترا به جریان اصلاح طلب بود بر می‌گردد. در این فاصله بین بنده وجنابعالی هیچ تماسی نبوده و در تعجبم ازاینکه با توجه به این هوش و ذکاوت و برخورداری ازاین ادبیات فاخر و نگارش زیبا و کلام خوش باز از روش‌های خلاف اخلاق استفاده نموده ائید.

این روش جنابعالی مسبوق به سابقه است شما درعمل مرتکب فعل حرام وخلاف اخلاق شده ونسبت های ناروا به کل جریان اصلاح طلب داده و سپس پس از واکنش تند اینجانب به جنابعالی که هنوز هم فکرنمی کنم کارشما باشد و جنابعالی مجبور به این اقدامات می باشید بنده را استثناء و تائید فرموده اید که آنچه دربه اصطلاح نقدتان به آن اشاره فرمودید و با این تعاریفتان بنده راشامل نمی شود ولی درخصوص اصل یادداشت وتهمتها به کل این جریان زده اید چطور پاسخی ندادید!؟

قطعا ادبیات و واکنش اینجانب تند بوده ولیکن اصل موضوع چطور؟ جنابعالی که اینقدر مبادی به اخلاق هستید وحال به عنوان تعریف تمجید از اینجانب متن انتقادی اینجانب را درمعرض داوری قرارداده اید فکرمی کنید با این روش، ادبیات و نقد تند اینجانب را برجسته و حرکتی شروع نموده اید تخریبی نیست که البته درست است که دنبال می نمائید این روش شما برای پاک کردن صورت مسئله هم نیست!!!

خوشبختانه بنده بایادداشت جدید شما از اتهامات وارده دریادداشتهای قبلی تان مستثنی شدم ولیکن سایر عزیزان اصلاح طلب چطور!؟ آقای آهنگران! شماکه به دنبال جلوه گری اخلاقی هستید. واکنش و ادبیات تنداینجانب نسبت به شخص شخیص عالی مذموم است درست! تهمت به خیل عظیمی از دلسوزان نظام ویاران اصیل امام وانقلاب (اصلاح طلبان) تکلیفش چه خواهدشد!؟

شما که به دنبال روشنگری وشفاف سازی هستید و یادداشت اینجانب رادرمعرض عام قرارمی دهید که کار خوب وپسندیده ای هم می باشد وقطعا نیتتان خیر! بوده و به دنبال خودنمائی ومظلومیت و تخریب دیگران هم نیستید! پس چطور پستهای قبلی تان را پاک وی کامنتهایتان را بستید. شما که مخاطب برایتان جایگاه و ارزش دارد چطور در روش‌هایتان چندگانه عمل می‌کنید و این امکان را در بعضی از مواقع بابستن کامنت و در موارد دیگر با پاک کردن اصل صورت مسئله کل پست را حذف می‌فرمائید!!!

شما که انسانی متظاهر به صفات خوب اخلاقی و مدعی صداقت می باشید اعلام داشتید پست قبلی را به خاطر توهینهائیکه نسبت به این کمترین شده بود پاک نمودید درفضای مجازی درپستهای دیگربه نظرشما این اقدام وجود ندارد وکیی نمیتواند نظرش رابگوید! برادرجان خوب است حرف و عملمان رایکی کنیم وبرای مخاطبمان کمی هم احترام وارزش قائل باشیم.

درست است بنده ادبیات مناسبی استفاده ننموده وواکنش تندی نسبت به شمانشان داده ام ولیکن خوب بود شما هم کامنتهای خودتان راحداقل پاک نمیکردید چطور ادبیات اینجانب رابا دلواپسان مقایسه نمودید ولیکن رفتاروعمل خودتان راکه مورد واکنش قرارگرفت رانفرمودید باکدامیک از جریانات موجود و صفات اخلاقی نسبت دارد. ادبیات تند بنده مذموم است! یا کسی که تهمت به خیل عظیمی از سرمایه های این کشور ومردم، زده است؟ برادرجان! این روش ها دیگرنخ نماشده و بنده چیزی برای از دست دادن ندارم که بخواهم نگران بوده و بخواهدازدست برود و به قول معروف آنهائیکه بنده را می شناسند حتما تائید می نمایند گندم نمای جو فروش نبوده ام البته چیزی راهم مثل شما ازحیث این رفتارخوب وحسنه ندارم که بخواهم درمعرض داوری قراردهم!

خواهشا بپذیرید شاید مخاطبان شما هم کمی فهم وشعور، نه البته به اندازه جنابعالی ولی به قدرکفایت برای تشخیص بین نقدوتهمت را دارند ومی فهمند دارند.اگر کسی قرارباشد باچوب تهمت کسی را نقد نماید و انتظار واکنش را هم نداشته باشد و درعمل تهمت و درظاهر رئوف و مهربان و خوش رو و خوش اخلاق متاسفم!؟ بنده به ضعف و ناتوانی خویش درچنین فضائی معترفم. و به راه باور خود ایمان داشته و نسبت به دوستان و عزیزان و سرمایه های ارزشمند اصلاح طلب که همواره دل درگرو سربلندی ایران وایرانی وپاسداشت ازارزشهای امام و انقلاب دارند تعصب داشته و درصدد ادای دین خود نسبت به این باور از هیچ اقدامی فروگذار نخواهم کرد. ارادتمند

همرزم جوادامام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۱۳ ۲۱:۴۱
آقای جوادامام وهم کسوت دردوران دفاع مقدس:این روزهابسیارنیک قلم می زنی وآلام مشترک بسیاری ازایثارگران وخیرخواهان این مرزوبوم راباشجاعت بیان میکنی امادردهای مهمترهم هست که بیانش شایدتکفیریک عده خاص رابه همراه داشته باشد.آقاجوادعزیز:چندسالیست مثل بسیاری ازآحادملت ازوعظ ونصیحتهای اخلاقی وسیاسی ومذهبی رسانه ملی رویگردان گشته بخصوص ازآنانیکه جزءخشونت وتندسخن گفتن بویژه درمداحی وعزاداری مطلبی ازاسلام رحمانی نیاموخته اند!یاکسیکه به روی مردم سلاح میکشدوآنگاه مداح منحصربه فردرسانه ملی میگردد.برادرجان:مادر (349364)