به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۴۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ ساعت ۰۷:۴۷
کد مطلب : ۱۲۶۶۱۰
همزمان با انتشار خبر انتقال حجت‌الاسلام کروبی به بیمارستان

نامه‌ مطهری به جنتی درباره «حصر خانگی»

گروه سياسي: همزمان با انتشار خبر انتقال حجت‌الاسلام کروبی به بیمارستان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس خبرگان رهبری خواستار این شد که موضوع حصر خانگی در دستور کار اجلاس دوم مجلس خبرگان در سال جاری قرار گیرد.
نامه‌ مطهری به جنتی درباره «حصر خانگی»
به گزارش ایلنا در نامه علی مطهری خطاب به آیت‌الله جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری آمده است:
آیت الله جنتی دامت برکاته
ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری
با اهداء سلام و تحیت، نظر به این که در آستانه اجلاس دوم مجلس خبرگان رهبری در سال جاری قرار داریم، با توجه به این که موضوع حصر خانگی خلاف اصول سی و دوم تا سی و هفتم قانون اساسی است و شعارهای مردم در تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز پیام روشنی برای مسئولان داشت، مستدعی است ترتیبی اتخاذ فرمایید که این موضوع در دستور کار این اجلاس قرار گیرد و از این طریق زمینه رسیدگی به اتهامات همه طرف‌های موثر در فتنه سال ۸۸ فراهم شود. قبلا از حسن توجه جناب عالی سپاسگزارم.
با تقدیم احترام
علی مطهری

انتقال حجت‌الاسلام کروبی به بیمارستان

فرزند مهدی کروبی از نامنظم شدن ریتم قلب وی خبر داد و گفت: پدرم روز يكشنبه برای معاینه دقیق‌تر به بیمارستان منتقل شد. حسین کروبی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی حجت‌الاسلام مهدی کروبی عنوان کرد: در آخرین معاینه پدرم پزشک اعلام کرده که ریتم و ضربان قلب وی منظم نیست و از حالت نرمال خارج شده است و باید حتما به بیمارستان منتقل شود.

او افزود: در همین راستا پدرم امروز به بیمارستان منتقل شد و دستگاه سنجش ریتم قلب به ایشان متصل شده است تا ضربان و ریتم قلب وی برای ۲۴ ساعت مورد بررسی قرار گیرد. برای همین ایشان در حال حاضر در خانه است و قرار است روز دوشنبه مجدد برای معاینه پزشک به بیمارستان منتقل شود. کروبی یادآور شد: من جمعه به دیدار پدر رفتم و حال جسمی و روحی ایشان مساعد بود امیدوارم که مورد اخیر هم مساله خاصی نباشد.